شارژ کارتریج پرینتر لیزری

شارژ کارتریج در محل

از جمله خدماتی که شرکت اداریز کالا ارائه می کند شارژ کارتریج پرینتر در محل است که همه ی قیمت شارژ کارتریج در محل زیر نظر تعرفه های اتحادیه است و هزینه ایاب ذهاب شرکت رایگان بوده و فقط هزینه شارژ کارتریج از شما دریافت می شود. تکنسین های شرکت اداریز کالا همگی متخصص بوده و دارای تجربه و سابقه بالا در زمینه خدمات پرینتر هستند و بسیار سریع و آسان شارژ کارتریج در محل انجام می شود. شارژ کارتریج توسط شرکت اداریز کالا با تونر های اصلی شارژ شده و تونر اصلی موجب می شود که کارتریج شارژ شده تعداد بسیار بالایی را با کیفیت عالی چاپ کند.

شارژ کارتریج لیزری با بهترین قیمت و کیفیت

اداریز کالا آماده‌ی ارائه‌ی خدمات تعمیر و شارژ کارتریج انواع پرینتر ها با قیمت مناسب و کیفیت عالی است. در اداریز کالا با استفاده از ابزارهای پیشرفته و همین طور تونر و جوهر های اورجینال، انواع تعمیرات موبایل و شارژ کارتریج پرینتر های اچ پی، کانن، اپسون و برادر و دیگر برند ها با بهترین کیفیت انجام می‌پذیرد. شما مشتریان عزیز می‌توانید سفارش خود را از طریق تماس تلفنی به ثبت برسانید. کارشناسان ما در اسرع وقت جهت تعمیرات و شارژ کارتریج پرینتر شما به محل اعزام شده و تعمیرات یا شارژ کارتریج شما را به بهترین نحو ممکن و با کمترین هزینه انجام می دهند.

نکته: (استفاده از تونر مرغوب و باکیفیت و سرویس کلیه قطعات کارتریج وجه تمایز شرکت ما با دیگر همکاران است. منظور از شارژ کارتریج فقط پر کردن تونر کارتریج نیست و کلیه قطعات کارتریج پس از شارژ تست می شود و در صورت خرابی با یک قطعه اورجینال تعویض می شود. در ضمن کلیه خدمات متخصصان شرکت ما ضمانت می شوند. به خدمات اداریز کالا اعتماد کنید )

جهت ثبت سفارش شارژ یا تعمیر کارتریج پرینتر خود می‌توانید با شماره‌ های  88844045-021  *  02188309336  تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به ثبت برسانید.

به اطلاع کاربران اداریز کالا می رسانیم که هزینه شارژ کارتریج پرینتر در شرکت ما بسیار ناچیز است ولی کیفیت تونر و جوهر پر شده در کارتریج شما ضمانت می شوند و خدمات با توجه به خواسته شما یا در محل شما انجام می شود و یا در شرکت اداریز کالا امکان می پذیرد. اگر کارتریج پرینتر شما نیاز به شارژ دارد بی درنگ با متخصصان ما تماس بگیرید زیرا شرکت ما  نازل ترین هزینه شارژ کارتریج  را در بین همکاران دارد. در زیر می توانید هزینه شارژ کارتریج در محل و شرکت را ملاحضه بفرمائید.

آموزش شارژ کارتریج

نحوه شارژ کارتریج های لیزری رنگی و سیاه و سفید با توجه به نوع پرینتر و کارتریج متفاوت است ولی اصول شارژ کارتریج همه پرینتر ها یکسان می باشد. با ما در ادامه آموزش شارژ کارتریج با فیلم همراه باشید. امیدواریم فیلم اموزشی مقابل بتواند به شما کمک کند تا خود بتوانید کاتریج پرینتر خود را شارژ کنید و یا اگر خود مایل به انجام این کار نبودید متخصصان اداریز کالا برای انجام  خدمات سرویس کارتریج  به محل شما اعزام شوند. اگر خودتان می خواهید کارتریج پرینتر را شارژ کنید حتما مراقب باشید زیرا اگر مراحل شارژ کارتریج را به درستی انجام ندهید، امکان نشت تونر در پرینتر، بروز خطا بعد از روشن شدن دستگاه و حتی آسیب‌های سخت افزاری در دستگاه وجود دارد. در این ویدئو آموزش شارژ کارتریج 83a پرینتر hp انجام شده است.

نکات مهمی که باید در هنگام شارژ کارتریج رعایت کنید!

  1. بهتر است شارژ و سرویس در فضای باز انجام شود زیرا ذرات تشکیل دهنده پودر تونر بسیار ریز و سبک هستند. پس می‌توانند به راحتی در فضا معلق شده و از راه بینی یا دهان وارد بدن شوند.از آن جایی که این محصولات از مواد شیمیایی بر پایه پلاستیک و کربن تولید شده‌اند، برای سلامتی شما بسیار خطرناک هستند.
  2. در هنگام شارژ کردن به شما توصیه می‌کنیم که حتماً از دستکش‌های سلیکونی استفاده کنید تا مواد با دست‌های شما در تماس نباشند و همینطور از ماسک استفاده کنید تا دیگر سلامتی شما به خطر نیفتد.
  3. قبل از انجام فرایند سرویس کارتریج لیزری پرینتر خود شما عزیزان می بایست نسبت به خرید تونر مرتبط با کارتریج خود اقدام کنید و از کیفیت تونر خود اطمینان حاصل فرمائید تا مشکلی در چاپ نداشته باشید. دقتی که در انتخاب نوع تونر می‌کنید، تأثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت چاپ شما خواهد داشت.
  4. از وسایل مورد نیاز برای شارژ می توان به (پیچ گوشتی 2 سو یا 4 سو، یک عدد دستمال مرطوب جهت تمیز کردن قطعات کارتریج، انبردست جهت در اوردن پین ها، دستگاه بلور جهت بادگیری قطعات کارتریج و …) اشاره کرد.
جشنواره شارژ کارتریج اداریز کالا

تفاوت کارتریج لیزری و جوهرافشان

کارتریج جوهرافشان:

  • بعد از چاپ جوهر روی کاغذ، تصویر چاپ شده شما به صورت خشک شده و نیاز به حرارت برای تثبیت ندارد.
  • کارتریج جوهرافشان نسبت به کارتریج لیزری، از ظرفیت کمتری برخوردارد است.
  • سرعت چاپ در پرینتر های جوهرافشان به دلیل ترکیب کارتریج مشکی با سه رنگ اصلی پرینتر پایین است.
  • کارتریج جوهرافشان از جوهر مایع استفاده می کند و از رنگ های دای یا پیگمنت یا اکوسالونت برای چاپ استفاده می کند.
  • با بازشدن پلمپ کارتریج جوهرافشان باید به سرعت از ان اسفاده کرد، در غیر ای صورت بعد از یکماه کارتریج خشک شده و دیگر چاپ نمی گیرد.
سابقه کاری تعمیرات ماشین های اداری

کارتریج لیزری:

  • کارتریج های لیزری قابل شارژ هستند.
  • در پرینتر های لیزری، پودر تونر موجود روی صفحه چاپ شده برای ثبات به گرما و حرارات احتیاج دارد.
  • پرینتر های لیزری سرعت چاپ بسیار بالایی دارند.
  • مواد مصرفی کارتریج های لیزری پودر تونر بوده و بر حسب شرکت سازنده کارتریج متفاوت است.
  • کارتریج لیزری از طول عمر و ظرفیت بیشتری نسبت کارتریج جوهرافشان برخوردار است.
  • کارتریج لیزری تک رنگ برای چاپ اسناد و متون و پرینترهای لیزری رنگی برای چاپ تصاویر با کیفیت متوسط مناسب می باشند.

قطعات کارتریج لیزری و عملکرد آنها

کاتریج از مواد مصرفی پرینتر به شمار می رود و برای انجام عملیات چاپ از آن در پرینتر های لیزری استفاده می کنند. داخل کارتریج قطعاتی جایگذاری شده است که هریک کاربردی خاص خودشان را دارند و در هنگام عملیات چاپ کار خودشان را به نحو احسن انجام می دهند. به طور کلی کارتریج به دو قطعه ( مخزن ضایعات  و  مخزن تونر ) در ادامه با ما همراه باشید تا کارتریج و قطعات آن را بهتر بشناسید و با عملکرد هر یک از قطعات آشنا بشوید.

  • درام:  (این قطعه در قسمت مخزن ضایعات نصب می شود و با تابش نور لیزر، باردار می‌شود و تونر را از سطح درام به خود جذب می‌کند و بعد از هربار گردش توسط بلید پاک می شود تا بتواند دوباره به خود تونر جذب کند.)
  • مگنت:  (قطعه ای است که دارای خاصیت آهنربایی است و در مخزن تونر نصب می شود و تونر را به خود جذب می‌کند. هنگام پرینت پودر از سطح مگنت به سطح درام انتقال داده می شود.)
  • فوم:  (این قسمت از کارتریج در زیر درام می باشد و باعث شارژ شدن اولیه سطح درام می‌شود و در صورت خرابی، چاپ بطور کامل سیاه و یا با تکرار مواجه می‌شود.)
  • بلید:  (این قطعه در مخزن ضایعات قرار دارد و زیر درام نصب می شود و وظیفه پاک کردن و تمیز کردن سطح درام هنگام چرخیدن را دارد.)
  • داکتر بلید:  (داکتر بلید در مخزن تونر قرار گرفته و وظیفه این قطعه یکسان نگه داشتن تونر بر روی سطح مگنت است.)
  • شاتر درام:  (درام قطعه ای بسیار حساس است و شاتر درام از درام دستگاه در مقابل ضربه محافظت می‌کند، همچنین این قطعه وظیفه محفاظت  از درام، در مقابل نور را نیز بر عهده دارد.)
  • چیپست:  (نام تراشه ای در کارتریج است که تعداد صفحه چاپ شده و باقیمانده تونر را در کارتریج نشان می‎دهد و بعد از تمام شدن شمارنده کارتریج خطا می‌دهد. در صورت ارور با پیغام‌ Cartridge Very low  مواجه می‌شوید.)
  • همزن:  (این قطعه داخل مخزن اصلی وجود دارد که باعث پخش شدن تونر بصورت یکنواخت داخل مخزن می‌شود.)

شارژ کارتریج در تهران

شارژ کردن کارتریج بیشتر در پرینتر های لیزری انجام می شود و کمتر در پرینتر های جوهرافشان صورت می گیرد. شما می توانید کارتریج چاپگر خود را بسته به کیفیت تونر شارژ، برند دستگاه  و نوع پرینتری که دارید شارژ کنید. شارژ کارتریج در برند ها و کیفیت های متنوعی که در بازار می باشد که هر قدر کیفیت تونر کارتریج شارژ شده بیشتر باشد، کیفیت چاپ بیشتر می شود.

شارژ کارتریج در اداریز کالا توسط کارشناسان با تجربه انجام می‌شود، برای شارژ کارتریج در مرحله اول کارتریج سرویس کامل می‌شود و پودر موجود کاملا تخلیه می‌شود. سپس توسط بهترین پودر اورجینال مجدد شارژ شده و پس از آن توسط دستگاه موجود تست خواهد شد، در کارتریج‌ها پس از شارژ ممکن است به کیفیت دلخواه نرسیم و همچنان کیفیت کارتریج پایین باشد که با تعویض قطعه این مشکل حل خواهد شد و این موضوع کاملا تجربی است که کدام قطعه نیاز به تعویض دارد.

شما می توانید به راحتی کارتریج خود را شارژ کنید فقط کافیست با شماره  02188309336  تماس گرفته و درخواست خود را اعلام فرمائید تا تکنسین های ما برای انجام فرایند شارژ یا تعمیرات کارتریج به محل اعزام شوند. هزینه شارژ کارتریج در شرکت ما بسیار ناچیز است ولی در مقابل بهترین کیفیت خدمات را ارائه می کنیم.

خدمات شارژ کارتریج اداریز کالا

سرویس کاتریج بیشتر در رابطه با پرینتر های لیزری انجام می شود. شارژ کارتریج برای پرینترهای جوهری نسبت به لیزری کمتر صورت می گیرد. برای شارژ کارتریج های لیزری باید لوازم مورد نیاز را در دسترس داشته باشید و همچنین از تونر مناسب و با کیفیت برای داشتن چاپی تمیز و عالی استفاده کنید. همچنین انجام پروسه شارژ کارتریج، به دلیل نیاز به تخلیه کارتریج و تمیزکاری قطعات آن ممکن است کثیف کاری به همراه داشته باشد. متخصصین اداریز کالا به شما پیشنهاد می کنند به جای انتخاب شارژ کارتریج در محل از امکان  شارژ و تعمیر کارتریج در تعمیرگاه تخصصی اداریز کالا استفاده کنید. لیست برند هایی که کارتریج آنها را شارژ می کنیم را می توانید در لیست زیر مشاهده کنید:

     سرویس کارتریج اچ پی (HP)

     سرویس کارتریج کانن (Canon)

     سرویس کارتریج سامسونگ (Samsung)

     سرویس کارتریج پاناسونیک (Panasonic)

     سرویس کارتریج برادر (Brother)

     سرویس کارتریج شارپ (Sharp)

     سرویس کارتریج لیزری رنگی

     سرویس کارتریج سیاه و سفید

     سرویس کارتریج جوهرافشان

سوالات متداول شارژ کارتریج

شارژ کارتریج چه شما انجام دهید چه متخصص، برای انجام این کار باید به وسایل لازم برای شارژ کارتریج دسترسی داشته باشید. پیچ گوشتی متناسب با پیچ به کار رفته در کارتریج، انبردست یا دم باریک برای بیرون اوردن پین کارتریج، دستکش، تونر، چیپست، درام و پمپ باد برخی از وسایل مورد نیاز برای شارژ کارتریج هستند.

چیپست، باید با هر بار شارژ کارتریج تعویض شود. اگر این پروسه صورت نگیرد، پرینتر با وجود تعویض تونر قادر به شناخت کارتریج نبوده و ارور install toner را نشان خواهد داد. قطعه دیگر درام است، که لزومی به تعویض آن با هربار شارژ کارتریج نیست. در هنگام شارژ کارتریج، باید درام را با دقت بررسی کرد و تنها در صورت مشاهده خط و خش آن را تعویض کرد.

پمپ باد یا دستگاه فشار هوا وسیله‌ای است که از آن، برای تمیز کردن کامل محفظه کارتریج استفاده می‌کنند. در برخی از مراکز تخصصی شارژ کارتریج، وکیوم را جایگزین فرچه کرده‌اند. استفاده از وکیوم کار باعث می شود محفظه کارتریج به صورت کامل خالی شود و جای آن را تونر با کیفیت بگیرد، به همین دلیل است که پیشنهاد می شود به جای شارژ کارتریج در محل، این کار را در مرکز شارژ کارتریج اداریز کالا انجام بدهید.

برای پاک کردن قطعات هم با پنبه آغشته به الکل هر قطعه را تمیز نمایید در مواردی که لکه های روی قطعات مخصوصا مگنت با الکل پاک نشود میتوانید از تینر استفاده نمایید(به یاد داشته باشید هیچوقت لبه لاستیکی بلید و دکتربلید را باهیچ محلولی تمیز نکنید برای تمیز کردن لبه لاستیکی بلید و داکتر بلید میتوانید از پودر بچه استفاده نمایید.) چون این کار باعث می شود که درام به بلید نچسبد.

 

تا زمانی که کارتریج آسیب نبیند، دچار شکستگی نشود و کیفیت آن خیلی پایین نباشد، می توانید آن را شارژ کنید، در برخی موارد علاوه بر شارژ نیاز است تا تعدادی از قطعات کارتریج را تعویض کنیم که بتوانید دوباره از آن استفاده کنید.

بهترین زمان برای استفاده از کارتریج 6 ماه است. چاپگر های پیشرفته امروزی، دارای تکنولوژی‌هایی هستند که در صورت تمام شدن کارتریج، آلارم هایی جهت خالی بودن تونر کارتریج به شما نمایش می‌دهند. اما در صورتی که از پرینترهای قدیمی که نمایشگر ندارند استفاده می‌کنید، برای فهمیدن داشتن یا نداشتن تونر در کارتریج باید به کیفیت برگه های پرینت شده دستگاه توجه کنید. اگر دیدید که برگه‌های چاپ شده کیفیت روز اول را ندارند و کیفیت چاپ پایین است باید کارتریج خود را شارژ کنید.

چنانچه پس از فرایند شارژ کارتریج چاپ نهایی کم رنگ و یا دارای رگه های خالی باشد متخصصین در این زمینه اقدام به سرویس قطعات داخل کارتریج اعم از (درام، مگنت، بلید، فوم و …) می نمایند و سپس در صورتی که با سرویس مشکل بر طرف نشد اقدام به تعویض آن قطعه می کنند. بعد از اینکه این قطعه سرویس و یا تعویض گردید، در چاپ گرفته شده کیفیت بهتری را مشاهده خواهید کرد. این نکته را بدانید که متخصصین شرکت اداریز کالا که جهت خدمات شارژ کارتریج در محل، به آدرس محل شما اعزام میشوند همگی به این قطعات مجهز هستند و در صورت نیاز با هماهنگی شما این قطعه را تعویض می کنند.

در مخزن کارتریج پرینتر های لیزری ، نوعی پودر قرار می گیرد که به آن تونر گفته می شود. تونر پودری جامد و خاص است که  آن را فقط در کارتریج های لیزری مشکی و رنگی می ریزند. دانستن این نکته الزامی است که هر تونری باید در کارتریج مخصوص خودش ریخته شود یعنی شما باید برای شارژ هر کارتریج تونر مخصوص به خود آن را خریداری کنید حتما این نکته را بدانید که استفاده از تونر و یا قطعات نامرغوب برای شارژ می تواند به پرینتر و یا کارتریج شما صدمه بزند.

یک قاعده کلی برای شارژ در ذهن داشته باشید،کارتریج هایی که دریچه شارژ دارند موقعی که بصورت عمودی قرار میگیرند 5سانت انتهای کارتریج را خالی بگذارید،به عبارت دیگر 70% مخزن را از تونر پر نمایید و 30% منبع را خالی بگذارید. با این روش اکثر کارتریج ها را میتوانید چشمی و بدون وزن کردن تونر شارژ کنید.

میزان پودر مورد استفاده در کارتریج های اچ پی به اندازه تانک کارتریج لیزری بستگی دارد مثلا در کارتریج های لیزری با کاست کوچکترمثلا مدلهای: 12A-35A -36A -85A -83A 80 گرم پودر برای شارژ کارتریج مورد نیاز است و در مدل کارتریج های بزرگترمانند: 05A -53A -49A -13A معمولا 100 تا 120 گرم تونر لازم میباشد و در کارتریج های بزرگتر  مانند 55A و بزرگتر مانند 16A بیش از 300گرم تونر جای میگیرد.

بیشتر افرادی که پرینتر های جوهر افشان دارند به دلیل قیمت بالا کارتریج های جوهر افشان ترجیح می دهند که کارتریج خود را شارژ کنند. مطلب مهم در مورد شارژ کارتریج جوهر افشان این است که شما باید قبل از این که جوهر کارتریج شما کاملا تمام شود اقدام به شارژ کارتریج خود نمایید . اگر جوهر کارتریج شما تمام شود یا کارتریج جوهری شما خشک شود ممکن است که کارتریج شما دیگر امکان شارژ کردن را نداشته باشد. پس زمانی که احساس کردید جوهر کارتریج پرینترتان رو به پایان است سریعا اقدام به شارژ کارتریج جوهرافشان خود نمایید.

قبل از شارژ بهتر است هد پرینتر جوهرافشان را تمیز کنیم تا منافذ آن کاملا باز شوند. برای این منظور با استفاده از یک ظرف مسطح و محلول هد کلینر می توانیم منافذ خروج جوهر را باز کنید. کارتریج را به آرامی چند بار در ظرفی که با محلول هد کلینر پر شده زده و سپس با استفاده ازیک دستمال روی آن را تمیز کنید. در این مرحله نباید هیچ فشار به هد وارد شود زیرا قطعه بسیار حساسی است که نباید ضربه بخورد.

کارتریج های لیزری با پودر جامد (تونر) پر می شوند و آن را می توانید حتی بعد از چند ماه که از آن استفاده نکردید دوباره مورد استفاده قرار دهید البته در صورتی که آن را در جای مرطوب و خیس نگذاشته باشید. اما کارتریج های جوهرافشان با رنگ مایع (جوهر) پر می شوند و باید پس از شارژ شدن آن را مورد استفاده قرار دهید زیرا اگر از آن استفاده نکنید جوهر و رنگ داخل کارتریج دستگاه خشک می شوند و عملا دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید. هزینه شارژ کردن کارتریج لیزری کمتر از کارتریج جوهرافشان است.

 کارتریج های جوهری کیفیت چاپ بهتری روی کاغذ دارند و رنگ ها را با کیفیت بالاتری در تصاویر ارائه می دهند. کیفیت چاپ مهم ترین عامل در انتخاب پرینتر و دستگاه کپی است. برای چاپ عکس های واضح با رزولوشن بالا پرینترهای جوهر افشان حرف اول را می زنند.

کارتریج لیزری تک رنگ برای چاپ اسناد و متون مناسب است و پرینترهای لیزری رنگی برای چاپ تصاویر با کیفیت متوسط و اسناد ساخته شده اند

 

سوالات متداول شارژ کارتریج

اصول نگهداری و استفاده صحیح از کارتریج لیزری

برای مراقبت از کارتریج همواره باید نکات مهمی را رعایت کنید تا کارتریج دچار هیچ گونه مشکلی نشود. در صورت خراب شدن کارتریج یا صدمه دیدن آن عملکرد پرینتر نیز دچار مختل می شود و هزینه های جبران ناپذیری را برای شما به بار می آورد. برخی از روش هایی که برای مراقبت از کارتریج می باشد در زیر عنوان شده است. ⇓⇓⇓

  1. در صورتی که برای مدت زمان طولانی از کارتریج های لیزری استفاده نشود کارتریج های لیزری دچار فرسودگی می شوند و در هنگام پرینت گرفتن ، صفحات دارای پس زمینه تاریک و روشن می شوند. استفاده نکردن از کارتریج لیزری برای مدت زمان طولانی باعث کاهش طول عمر کارتریج می شود.
  2. انتخاب کاغذ با کیفیت و مناسب در افزایش طول عمر کارتریج و نگهداری صحیح آن بسیار مثمر ثمر می باشد. قبل از تهیه ی کاغذ برای پرینتر خود حتما اطلاعات کافی در مورد کیفیت و جنس کاغذ داشته باشید، زیرا در دراز مدت باعث افت کیفیت چاپ و پایین آمدن عملکرد کارتریج های لیزری می شود.
  3. بهتر است که کارتریج های لیزری را در مکان های خشک و بدون رطوبت نگهداری کنید زیرا رطوبت باعث به هم چسبیدن تونر می شود و بعد از مدتی تونر خشک می شود و باعث می شود دستگاه در هنگام کار قفل کند به طوری که سبب صدمه دیدن قطعات داخلی کارتریج از جمله درام، مگنت و چرخ دنده می شود.
  4. زمان نصب و تعویض کارتریج بر روی پرینتر باید دقت کافی را داشته باشید و استاندارد های لازم را رعایت کنید تا موجب آسیب رساندن به دستگاه و کارتریج نشوید. سعی کنید برای نصب درست کارتریج بر روی پرینتر خود از افراد متخصص کمک بگیرید.  متخصصان شرکت اداریز کالا  برای کمک به شما همیشه آماده هستند.

سرویس قطعات کارتریج

در شارژ کارتریج لیزری باید کلیه قطعات داخلی کارتریج سرویس یا اگر نیاز بود تعویض شوند. در غیر این صورت چاپ شما خراب و دچار مشکل می شود. یا چاپ شما را سیاه می کند یا چاپ شما را خیلی کمرنگ و سایه دار میکند. بعضی از قطعاتی که در کارتریج وجود دارد را باید با دستمال آغشته به الکل هر قطعه را تمیز نمایید در مواردی که لکه های روی قطعات مخصوصا مگنت با الکل پاک نشود میتوانید از تینر استفاده نمایید(به یاد داشته باشید هیچوقت لبه لاستیکی بلید و دکتربلید را باهیچ محلولی تمیز نکنید برای تمیز کردن لبه لاستیکی بلید و داکتر بلید میتوانید از پودر بچه استفاده نمایید).

در هر بار شارژ باید چیپست کارتریج تعویض شود. چون باگر تعویض نشود باعث میشود که پرینتر کارتریج رو شناسایی نکند و قطعه دیگر هم دارم است که با دستمال آغشته به الکل سطح آن را تمیز میکنیم اگر تمیز شد و سطح روی درام خط و خشی نداشت نیاز به تعویض آن نداریم اما اگر خط و خش داشت باید درام را تعویض کنیم. 

شارژ کارتریج در اداریزکالا

شارژ کارتریج در اداریزکالا به گونه ای است که کاربر عزیز با تماس به شماره های ( 021883450030918160026909382204804 )، اعلام شارژ کارتریج و مدل کارتریج و تعداد کارتریج می کند و تکنسین ما در مورد شارژ در محل یا دفتر شرکت با شما گفتگو می کند. در نتیجه بعد از ثبت درخواست شارژ کارتریج آدرس دقیق را ارسال می کنید تا شارژی کار شرکت به محل شما اعزام می شود.  و یا درصورت آمدن به شرکت لوکیشن شرکت برای کاربر ارسال شود. و در مرحله پایانی شارژ کارتریج با تونر یا جوهر مرغوب انجام می پذیرد. و بعد تست از کارتریج گرفته می شود. در نتیجه وقتی کارتریج شارژ شده عیب و ایرادی نداشت همراه با ضمانت چاپ تا آخرین ذره تونر  تحویل مشتری داده می شود. 

14 دیدگاه دربارهٔ «شارژ کارتریج پرینتر لیزری»

  1. مسعود نصیری

    سلام، من خودم اقدام به شارژ کارتریج لیزری پرینترم کردم بعد که کارتریج رو شارژ کردم و در دستگاه قرار دادم اما باز ارور خالی بودن کارتریج را میدهد. لطفا راهنمایی کنید چکار باید کنم؟

    1. مدیر سایت

      سلام دوست عزیز، برای رفع این مشکل باید چیپست کارتریج شما تعویض شود. موفق باشید

  2. مهرداد سلطانی

    سلام .من از مطالب سایت شما استفاده کردم (قسمت درایور ها ) واقعا عالی بود . انشاله موفق باشید.

    1. مدیر سایت

      سلام جناب
      بسیار خرسندیم که توانستیم رضایت شما را جلب کنیم.

  3. حسین منصوری

    با سلام
    تفاوت کیفیتی کارتریج طرح و اصلی به چه میزان است؟ آیا امکان شارژ مجدد کارتریج طرح وجود دارد؟

    1. مدیر سایت

      با سلام
      از لحاظ کیفیت تفاوت زیادی ندارد مخصوصا در کارتریج های لیزری مشکی. اما در کارتریج های جوهری کیفیت تصاویر کارتریج اصل و طرح تفاوت زیادی دارند و بهتر است حتما اورجینال استفاده شود. به جز کارتریج های جوهری بقیه کارتریج های طرح قابل شارژ می باشند.

  4. سینا فخاری

    بنده از خدمات شارژ کارتریج در محل شما استفاده کردم. خیلی راضی بودم از تعمیرکارتان. با تشکر.

    1. مدیر سایت

      با سلام.
      خرسندیم که خدمات تعمیرکار ما مورد تایید شما قرار گرفته.
      موفق باشید.

  5. علی بیگی

    از نظر مصرف کارتریج، پرینترهای لیزری بهتر هستند یا پرینتر جوهرافشان؟ راهنمایی دارید که در این مورد توضیح داده باشه؟

    1. مدیر سایت

      درود بر شما.

      از نظر مصرف کارتریج، پرینترهای لیزری مقرون به صرفه تر هستند.

      شما در این زمینه بهتر است با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. راهنماییتان می کنند.

      شماره تماس: 09382204804 – 09902204804

  6. سلام من کارتریج لیزری حدودا 2 سال پیش خریداری کردم و تا الان هنوز استفاده نکردم سوالم اینه که ایا کارتریج خراب نشده یا اگر داخل دستگاه بزارم به دستگاهم صدمه نمی زند؟

    1. سلام
      همانطور که در بالا ذکر شده اگر در محیطی که کارتریج خود نگهداری می کردید، کارتریج در معرض نور آفتاب و در رطوبت نبوده باشد، این کارتریج قابل استفاده بوده و مشکلی پیش نخواهد آمد.

  7. پرینتر من ۱۰۰۵ HP است. وقتی چاپ می گیرد گوشه های کاغذ را سیاه میکند. میخواستم بدونم مشکل از کارتریج هست یا پرینتر؟

    1. مدیر سایت

      با سلام خدمت شما
      باید به اطلاع شما برسانم که دستگاه شما سالم هست و امکان دارد مشکل پیش امده از مخزن ضایعات کارتریج باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن