تعمیرات پرینتر کانن

چنانچه شما از طرفداران یا کاربران پرینتر های کمپانی کانن هستید و بنا به هر علتی پرینتر شما دچار مشکل شده است و احتیاج به تعمیر دارد، به هیچ عنوان نگران نباشید. در حقیقت با سرویس ها و خدمات اداریز کالا قادر خواهید بود تعمیر پرینتر کانن را در بهترین مرکز خدمات کانن ایران تجربه نمایید. فقط کافیست شما تعمیرکاران و تکنسین های شرکت ما را از خرابی پرینتر خود مطلع کنید تا برای تعمیرات پرینتر راه کاری به شما ارائه دهند. جالب است بدانید که کارشناسان این مرکز به منظور تعمیر پرینتر مشتریان از جدید ترین متد ها و پیشرفته ترین ابزار ها استفاده خواهند کرد و به این صورت تعمیر پرینتر Canon شما عزیزان با بهترین کیفیت و در بالاترین سطح از استاندارد های لازم انجام خواهد شد و در این زمینه کوچک ترین نگرانی شامل حال مشتریان عزیزمان نخواهد بود.

با تکمیل فرم پایین صفحه و ثبت سفارش به سادگی می توانید درخواست تعمیرات پرینتر کانن خود را در هر مدل برای ما ارسال کنید، یا با تماس با شماره:  09382204804 – 02188844045  تعمیرکاران و تکنسین های ما را از مشکلات دستگاه خود آگاه کنید. پس از تماس شما تعمیرکار ما به محل شما اعزام می شود و خدمات مورد نیاز برای تعمیر و سرویس دستگاه شما را انجام می دهد.

تعمیر پرینتر canon در محل

تعمیرات پرینتر های کانن در محل برای کاربرانی مناسب است که به هر دلیل امکان حضور در شرکت اداریز کالا را ندارند و نیازمند آن هستند تا متخصصان تعمیر پرینتر، خود برای تعمیر دستگاه به محل اعزام شوند. مشتریان گرامی با بهره‌مندی از سرویس تعمیرات پرینتر کانن در محل از مشکلاتی همچون جابجایی دستگاه خود و رساندن دستگاه به تعمیرگاه پرینتر کانن رهایی خواهند یافت. متخصصان شرکت ما با تمامی ابزارآلات مورد نیاز به محل اعزام می شوند تا دستگاه شما را سرویس کنند.

در صورت نیاز به این سرویس کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا فرم درخواست تعمیرات پرینتر کانن را پر کنید و درخواست خود مبنی بر نیاز به تعمیر پرینتر کانن در محل را ثبت نمایید. تکنسین اعزامی جهت تعمیر پرینتر کانن در محل، علاوه بر داشتن از ابزارآلات حرفه ای تعمیر، قطعات جانبی پرینتر کانن را نیز با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به تعویض هر یک از قطعات چاپگر اقدام کنند. این کار صرفا جهت راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان صورت می گیرد. از جمله خدماتی که ما به صورت تخصصی انجام می دهیم، مخزن دار کردن پرینتر کانن 2540 می باشد که شما عزیزان می توانید از آن استفاده کنید.

آموزش تعمیر پرینترهای کانن

مرکز آموزش تعمیرات پرینتر کانن با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین امکانات آموزشی این امکان را فراهم ساخته است تا کاربران محترم سایت تسلط کاملی بر تعمیر پرینتر کانن خود یافته و بتوانند پرینتر کانن خود را تعمیر کنند. در ویدئو مقابل نحوه کارکرد پرینتر های لیزری رنگی کانن شرح داده می‌شود.

شرکت خدماتی اداریز کالا مرکز آموزش تعمیرات پرینتر کانن متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، مباحث و سرفصل های مرتبط با تعمیر و ترمیم یکی از بخش های دستگاه آموزش داده می شود. هرگونه مشکل و یا سوالی در رابطه با دستگاه خود داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را جهت رفع مشکل دستگاهتان راهنمایی کنند و پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

هزینه تعمیر پرینتر canon

به صورت میانگین قیمت تعمیرات پرینتر کانن در اداریز کالا بین 180,000 تا 3,150,000 تومان متغیر است. واضح است که این قیمت بر اساس نوع تعمیرات یا سرویس انجام شده روی پرینتر شما تعیین خواهد شد. ضمنا در صورتی که قطعه ای در دستگاه شما نیاز به تعویض داشته باشد، تعمیرکار با شما هماهنگ خواهد کرد و در صورت رضایت شما، قطعه مورد نظر تعویض می گردد. هزینه تعویض قطعات به صورت مجزا به شما اعلام خواهد شد. هزینه تعمیر پرینتر های جوهرافشان کانن به نسبت پرینتر های لیزری کانن بیشتر است و دلیل آن هم حساسیت بالای کارتریج های جوهرافشان کانن است. لازم به ذکر است که تعمیرکاران اداریز کالا قبل از انجام هرکاری ریز هزینه ها را خدمت مشتری اعلام می کنند.

تعمیرات قطعات پرینترهای کانن

تعمیر برد فرمتر پرینتر کانن

تعمیر مین برد پرینتر کانن نیز در شرکت اداریز کالا انجام می شود. مین برد یکی از اجزای اصلی پرینتر است که وضایف بسیار مهم و سنگینی در پرینتر را بر عهده دارد. مین برد در حقیقت مانند مغز پرینتر است. یک بخش مکانیکی که تصمیم می گیرد خروجی دستورات وارد شده به پرینتر به چه نحو باشد.

برای تعمیر mainboard پرینتر کانن باید از تکنسین و متخصصان مجرب و ماهر کمک بگیرید. در تعمیر این قطعه پرینتر کانن تشخیص اشکالات برد الکترونیکی با استفاده از سیگنال ساز، اسیلوسکوپ، آمپرسنج، ولت متر یا نرم افزار های عیب یابی صورت می پذیرد و کیفیت خدمات تضمین شده است.

تعمیر مین برد پرینتر
تعمیر کاغذکش پرینتر

تعمیر یونیت کاغذ کش پرینتر کانن

تعمیر و تعویض کاغذ کش پرینتر های Canon از دیگر خدمات مرکز خصصی تعمیرات پرینتر کانن است. برای تکمیل فرایند یک چاپ با کیفیت وجود یک کاغذکش سالم در پرینتر الزامی است. خرابی کاغذکش پرینتر امکان اجرای دستور پرینت را دچار اختلال می کند.

اگر کاغذکش یا قطعات داخلی آن خراب باشد، ورود و خروج کاغذ دچار مشکل می شود. خرابی این قطعه منجر به عدم کارایی دستگاه می شود و دستگاه کامل از دسترس خارج میشود. پس باید سریعا تعمیر یا تعویض شود. باید هر چه زودتر با کمک گرفتن از مرکز تعمیرات پرینتر کانن اقدام به تعویض کاغذکش پرینتر کنید تا دچار مشکلات بزرگتر نشوید و از مشکلات احتمالی آینده جلوگیری کنید تا دستگاه کاملا سالم عمل چاپ را برای شما انجام دهد.

تعمیر و تعویض درام پرینتر کانن

تعمیر درام پرینتر canon از دیگر خدماتی است که در واحد تعمیرات پرینتر کانن صورت می پذیرد. درام وظیفه انتقال تصویر روی کاغذ را دارد. درام برای ایجاد تصاویر واضح و شفاف تر در پرینتر استفاده می شود. جنس درام از سلنیوم یا مواد حساس به نور است. این مواد هادی الکتریسیته هستند. برای اجرای بهترین و با کیفیت ترین خدمات در حوزه تعمیر درام پرینتر canon نباید به هر مرکز مدعی اطمینان کنید و تنها باید به مراکز مجاز و استاندارد  اداریز کالا مراجعه کنید.

صحت و سلامت کارتریج ارتباط مستقیمی با سلامت درام دارد. به این معنی که حتی اگر کارتریج را با بهترین تونر شارژ کنید، ولی درام بی کیفیتی داشته باشید، عملکرد کارتریج ایده آل نخواهد بود. تعمیر درام پرینتر canon روندی بسیار حساس و پیچده است و تنها یک تعمیرگاه و شرکت معتبر از عهده انجام صحیح آن بر می آید.

تعمیرات درام پرینتر
هد_پرینتر_g2400_1400_3400

تعمیر هد پرینتر کانن

هد بخش مهمی از پرینترهای جوهر افشان از جمله پرینترهای جوهر افشان کانن است. هد پرینتر های جوهری کانن مانند یک مخزن کوچک کارتریج های سیستم را در بر میگیرد. این عضو پرینتر مسئول ارسال جوهر بر روی کاغذ می باشد. بنابر این یک اختلال کوچک در هد دستگاه موجب کاهش کیفیت چاپ می شود. هر پرینتر باید به صورت دوره ای سرویس شود تا قادر به انجام عملکرد اصلی خود باشد.

ساختار هد پرینتر دارای درز ها و شیار های کوچک و بزرگی است که ممکن است با جوهر اضافی سیستم مسدود شود. در این شرایط تعمیر هد با شست و شوی ذرات خشک شده جوهر صورت میگیرد. اما در بعضی مواقع شستن هد کارساز نبوده و پروسه تعویض هد ضرورت می یابد. در هر صورت با استفاده از خدمات سرویس در محل تعمیر پرینتر Canon می توانید در زمان کوتاهی کارایی هد را بازیابی کنید.

پشتیبانی پرینترهای کانن

شما کاربران محترم می توانید سوالات خود در رابطه با پرینتر و یا دستگاه کپی را از متخصصان ما بپرسید. توجه داشته باشید که سایت ما مرکز تخصصی تعمیرات محصولات کانن در ایران می باشد که قادر به تعمیر همه قطعات تلفن پینتر کانن و دستگاه کپی کانن می باشد. در مرکز تعمیر پرینتر کانن، تمامی سرویس های اعمال شده بر روی پرینترهای مشکل دار، صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه و شناسایی علت خرابی پیش آمده صورت می گیرد. اداریز کالا شاید به صورت اختصاصی در حوزه تعمیرات پرینتر کانن فعالیت نکند و تعمیرات سایر برند های دیگر نظیر اچ پی، اپسون و … را نیز انجام دهد، ولی با این وجود قادر است تحت عنوان بهترین مرکز خدمات و سرویس دهی کانن در ایران انتخاب شود.

از دیگر مزیت های اداریز کالا می ‌توان به سرعت عمل بسیار بالا اشاره کرد. تعمیرات پرینتر در اداریز کالا تحت عنوان بهترین مرکز خدمات کانن ظرف کوتاه ترین زمان صورت خواهد پذیرفت و حتی احتیاجی به مراجعه حضوری مشتری هم وجود نخواهد داشت، بخاطر این که ایشان می ‌تواند با یک تماس تلفنی یا به وسیله سایت ما  درخواست تعمیرات پرینتر  برند کانن خود را به ثبت رسانده و مابقی کار را به اداریز کالا بسپارد و پرینتر تعمیر شده خود را درب منزل از پیک ما تحویل گیرد.

مختصری در مورد پرینتر های کانن

جالب است بدانید که شرکت کانن در چند سال اخیر توانسته به سرعت پیشرفت کند و روند رو به رشد و شارپ برندسازی خود را طی کند. در حقیقت پرینتر های این کمپانی ژاپنی اغلب نسبت به سایر رقبا با قیمت مناسب تری عرضه می شوند و کیفیت ساخت مطلوبی را هم دارا هستند و از دید سخت افزاری نیز قابل قبول به حساب می آیند. پرينتر های جوهرافشان کانن که به بهترین وجه طراحی می‌شود به کیفیت چاپ بسیار بالا و سهولت در استفاده مشهور است. پرینتر های چندکاره جوهرافشان با قابلیت چاپ عکس کانن یکی از مدل‌های پرینتر کانن است که به اسکنر، کپی و پرینت مجهز است. این مدل برای دانش آموزان، دانشجویان و دفاتر کار کوچک و ساده بسیار مناسب است. پرینتر لیزری کانن به تکنولوژی چاپ لیزری مجهز است و قیمت بیشتری نسبت به پرینتر چندکاره جوهرافشان با قابلیت چاپ عکس کانن دارد. 

مواردی که مطرح شد موجب شده تا به تدریج تعداد کاربران پرینتر های این کمپانی ژاپنی در بازار کشورمان هم افزایش چشم گیری را تجربه کند و این یعنی پرینتر های کانن به یکی از پر فروش ترین پرینتر ها در بازار ایران بدل شده است. یقینا با افزایش تعداد افرادی که از این برند پرینتر استفاده می کنند، تقاضا نیز به منظور تعمیرات آنها بیشتر خواهد شد که در این شرایط پای مرکز خدمات اداریز کالا به میان خواهد آمد.

شارژ کارتریج پرینتر کانن

شارژ کارتریج کانن، به خاطر قیمت بالای که دارند کارتریج ها روشی کارآمد و عالی است چون با این کار در هزینه ها صرفه جویی می کنید. شارژ کارتریج یا پر کردن دوباره کارتریج مصرف شده معمولا در کوتاه مدت مقرون به صرفه است و باید بعد از چند بار شارژ کارتریج خریداری کنید. یکی از دستگاه های مورد توجه در شارژ کارتریج کانن، پرینتر است. پرینترها عمدتا یا لیزری هستند و یا جوهرافشان. در هر صورت کارتریج این دستگاه باید به موقع شارژ شود تا کیفیت چاپ کاهش پیدا نکند.

شارژ کارتریج پرینتر کانن توسط اداریز کالا با استفاده از ابزارهای پیشرفته و همین طور تونر و جوهر های اورجینال، انواع تعمیرات موبایل و شارژ کارتریج پرینتر های اچ پی، کانن، اپسون و برادر و دیگر برند ها با بهترین کیفیت انجام می‌پذیرد. شما مشتریان عزیز می‌توانید سفارش خود را از طریق تماس تلفنی به ثبت برسانید. کارشناسان ما در اسرع وقت جهت تعمیرات و شارژ کارتریج پرینتر شما به محل اعزام شده و تعمیرات یا شارژ کارتریج شما را به بهترین نحو ممکن و با کمترین هزینه انجام می دهند.

قیمت شارژ کارتریج کانن، به اطلاع کاربران اداریز کالا می رسانیم که هزینه شارژ کارتریج پرینتر در شرکت ما بسیار ناچیز است ولی کیفیت تونر و جوهر پر شده در کارتریج شما ضمانت می شوند و خدمات با توجه به خواسته شما یا در محل شما انجام می شود و یا در شرکت اداریز کالا امکان می پذیرد. اگر کارتریج پرینتر شما نیاز به شارژ دارد بی درنگ با متخصصان ما تماس بگیرید زیرا شرکت ما  نازل ترین هزینه شارژ کارتریج  را در بین همکاران دارد. در زیر می توانید هزینه شارژ کارتریج در محل و شرکت را ملاحضه بفرمائید.

نمایندگی پرینترهای کانن در تهران

در واقع به منظور تعمیر پرینتر کانن می ‌توان به هر تعمیرکاری مراجعه نمود و اغلب تمامی تعمیرکاران پرینتر تعمیرات کانن را قبول خواهند کرد ولی این که بهترین مرکز خدمات کانن به جهت انجام تعمیرات با بهترین سطح کیفی ممکن کدام مرکز در تهران می باشد، خود جای بحث و گفت و گو دارد.

می توان این طور گفت که امروزه مراکز بسیار زیادی تحت عنوان مراکز خدمات کانن در کشورمان فعالیت دارند، ولی آیا دائما مراجعه به این مراکز بهترین نتیجه را در مورد تعمیر پرینتر و دیگر دستگاه های برند کانن به همراه خواهد داشت؟ متاسفانه بر اساس آمار و ارقام پاسخ این سوال منفی است و طبق نظرات مشتریان مراکز خدمات دهی کانن، خدمات و سرویس هایی که به وسیله این مراکز ارائه می‌ شود خیلی مناسب نبوده و این مراکز تعمیراتی قادر به رفع ریشه ای مشکل نخواهند بود.

پس شاید بهتر باشد به منظور تعمیرات پرینتر کانن خود به فکر گزینه دیگری باشید و خود را به مرکز خدمات کانن محدود نکنید، بلکه از سرویس مراکزی استفاده نمایید که در کنار پرینتر های کانن تعمیر انواع پرینتر های کمپانی های دیگر مانند؛ اچ پی و اپسون را هم با بهترین کیفیت و ضمانت قطعات تعویضی انجام می ‌دهند. می توان گفت که شرکت اداریز کالا یکی از این مراکز به حساب می آید که خدمات آن تنها شامل تعمیر پرینتر های یک برند نخواهد شد و طیف گسترده ‌ای از پرینتر و چاپگر های گوناگون را در بر می ‌گیرد. با توجه به آمار و نظرات مشتریان می‌ توان شرکت اداریز کالا را یکی از بهترین مراکز خدمات کانن در ایران به شمار آورد.

شیوه ثبت سفارش تعمیر پرینتر کانن

به منظور ثبت سفارش تعمیرات پرینتر کانن در شرکت اداریز کالا هیچ احتیاجی به مراجعه حضوری وجود نخواهد داشت و در واقع شما عزیزان قادر هستید ضمن تماس با شماره 88844045-021 یا پر کردن فرم زیر در سایت اداریز کالا درخواست خود را به منظور رسیدگی هرچه سریع تر به ثبت برسانید، در ادامه کارشناسان اداریز کالا در کوتاه ترین بازه زمانی، درخواست مشتریان گرامی را پیگیری و نسبت به رسیدگی به آن اقدام خواهند کرد.

تعمیرات پرینتر کانن در محل

آیا پرینتر Canon شما نیاز به تعمیر دارد؟

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند.

برای دريافت مشاوره و رزرو خدمات فرم زير را پرکنيد.

4 دیدگاه دربارهٔ «تعمیرات پرینتر کانن»

  1. سلام ، من پرینتر MF4010 دارم وقتی پرینت می گیرم اولین پرینت رو که میده بیرون چراغ قرمز شروع به چشمک زدن میکنه لطفا بفرمایید مشکل از چیست؟

    1. مدیر سایت

      سلام بر شما دوست عزیز
      اغلب چشمک زدن چراغ قرمز در چاپگر canon مربوط به نصب نادرست کارتریج می باشد. البته برای دانستن معنای دقیق این چراغ‌ها تعداد دفعات چشمک زدن چراغ را با بشمارید. برای رفع این مشکل بهتر است با کارشناسان تعمیر ما تماس بگیرید.
      موفق باشید.

  2. مجید فراهانی

    سلام جناب.
    بنده به تازگی پرینتر canon pixma G2410 خریداری کردم و بالاترین کیفیت را برای چاپ استفاده می کنم.
    اما بعد از گذشت مدتی از چاپ عکس ، رنگ عکس از بین می رود . لطفا راهنمایی کنید مشکل از کجاست.
    ایا پرینترم مشکل داره یا کاغذ هایی که استفاده میکنم؟

    1. مدیر سایت

      درود بر شما.
      این موردی که شما عرض میکنید به احتمال زیاد به دلیل اختلال در پرینترتان است مگر اینکه برای چاپ از کاغذ ها و یا جوهر بی کیفیت اسفاده کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن