تعمیرات دستگاه کپی

تعمیرات کپی

شرکت اداریز کالا تعمیرات دستگاه کپی و سرویس دستگاه کپی را با استفاده از تکنسین های مجرب و کاربلد بصورت کاملا اختصاصی انجام می دهد. تعمیرات دستگاه کپی در همه برند ها اعم از شارپ، توشیبا، زیراکس، کونیکا مینولتا، کانن و … صورت می گیرد و همچنین تعمیرات در محل از دیگر خدمات شرکت اداریز کالا می باشد. در اداریز کالا الویت اول ما انجام تعمیرات دستگاه کپی با کیفیت و دقت بالا می باشد و دستگاه را در سریعترین زمان ممکن به شما تحویل می دهیم.

سرویس دستگاه کپی در محل

مراحل سرویس و تعمیر دستگاه کپی در شرکت خدماتی اداریز کالا به ترتیب شامل اعلام هزینه تقریبی به مشتری، اعزام کارشناس به محل، سرویس دستگاه کپی، در صورت لزوم تعویض قطعات معیوب، شارژ کارتریج کپی، تحویل دستگاه کپی به مشتری به همراه تست نهایی و در آخر ارائه فاکتور و ضمانت نامه خدمات می‌باشد. اگر میخواهید از  سرویس تعمیرات دستگاه کپی در محل شرکت ما استفاده کنید می توانید از طریق انتهای همین صفحه درخواست خود را به ما اطلاع بدهید یا با تماس با شماره 02188309336 – 02188844045 مستقیما با کارشناسان ما صحبت کنید.

تعمیر کپی در تهران

شرکت خدماتی اداریز کالا به عنوان مرکز تعمیرات دستگاه کپی در تهران و کرج است که کار مراجعه حضوری کاربران به این مرکز را خیلی برای آن‌ها راحت‌تر کرده است. تعمیرات دستگاه کپی در شرکت اداریز کالا با تیمی از بهترین تعمیرکاران متخصص تعمیر ماشین های اداری در ایران، به شما این اطمینان را می دهد که ابتدا مشکل دستگاه شما را تجزیه و عیب یابی می کنند، سپس شرکت ما تعمیرات دستگاه کپی شما را با بالاترین کیفیت و دقت در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ممکن انجام می دهد. همچنین شرکت اداریز کالا خدمات و قطعات تعویضی خود را تضمین میکند.

تعمیر دستگاه کپی در محل یک سرویس تعمیراتی پر تقاضا است که شرکت اداریز کالا تعمیرات آن را با کیفیتی بالا انجام می دهد. امروزه تقریبا از دستگاه کپی در مدارس، مراکز درمانی، ادارات، سازمان ها و… استفاده می شود. دستگاه کپی به اندازه کارایی بالایی که دارد، استهلاک شدیدی را هم تحمل می کند. دستگاه کپی نیازمند دریافت سرویس های منظم و دوره ای می باشد و نیازمند تنظیمات سخت افزاری و نرم افزاری می باشند که می تواند دستگاه کپی را دچار اختلال کنند. شرکت ما آماده عقد قرارداد با ادارات و سازمان ها می باشد تا سرویس و تعمیرات دوره ای دستگاه کپی شما را بر عهده بگیرد.

تعمیرات و سرویس دستگاه کپی

ثبت درخواست تعمیرات دستگاه کپی

برای ثبت درخواست دریافت خدمات در مرکز خدمات فتوکپی، باید اول با شرکت خدماتی اداریز کالا تماس بگیرید. همکاران ما با توجه به مشکلات و نحوه سرویس دستگاه، شما را راهنمایی می کنند تا از خدمات تعمیر دستگاه کپی در تهران یا کرج استفاده کنید. اگر درخواست سرویس در محل کپی را داشته باشید، آدرس و مشخصات دیگر از شما اخذ می شود. سپس در اولین فرصت، تیم تعمیرات به آدرس شما اعزام شده و اقدامات لازم برای ترمیم دستگاه را انجام می دهند.  همچنین در صورتی که امکان تماس یا مراجعه ی حضوری ندارید ، می توانید درخواست خود را مبنی بر خدمات دستگاه کپی در انتهای همین صفحه ثبت کنید.

مراحل تعمیرات کپی در شرکت خدماتی اداریز کالا

مرحله اول: ثبت درخواست

در نخستین قدم لازم است با مراجعه به وب‌سایت  اداریز کالا  و صفحه‌ی “ثبت درخواست تعمیر دستگاه کپی” سفارش تعمیر خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با شماره‌ی 02188844045 تماس گرفته و مشکل دستگاه کپی خود را برای کارشناسان ما شرح دهید.

مرحله دوم: ارسال پیک موتوری

در دومین مرحله از فرآیند تعمیر دستگاه کپی و پس از انجام هماهنگی‌های لازم، پیک موتوری از سوی شرکت به محل سکونت شما ارسال شده و دستگاه کپی را پس از دریافت به شرکت ارجاع می‌دهد.

مرحله سوم: انجام تعمیرات دستگاه کپی

در سومین و مهمترین مرحله از این فرآیند، دستگاه کپی شما در بازه‌ی زمانی 24-48  ساعت توسط تعمیرکاران متخصص اداریز کالا تعمیر و آماده‌ی تحویل می‌شود.

مرحله چهارم: تحویل دستگاه به مشتری

در این مرحله دستگاه کپی تعمیرشده مجددا توسط پیک موتوری به محل سکونت فرد ارسال شده و به او تحویل داده می‌شود.

مرحله پنجم: ارائه‌ی گارانتی خدمات

در مرکز تعمیرات تخصصی دستگاه کپی تمامی خدمات تعمیر و تعویض قطعه تضمین شده است. بنابراین مشتریان گرامی می‌توانند در صورت وجود مشکل پس از انجام تعمیرات مجددا به صورت کاملا رایگان از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

مرحله ششم: دریافت هزینه

در پایان و پس از تحویل دستگاه کپی و رضایت مشتری نسبت به دریافت هزینه‌ی خدمات اقدام می‌شود.

همانگونه که ملاحظه کردید در اداریز کالا فرآیند تعمیرات انواع دستگاه کپی بسیار ساده و از طریق سفارش آنلاین در سایت اداریز کالا شروع می‌شود و طی چند گام پایان می‌پذیرد. این روش دربرگیرنده‌ی مزایای چندی است. ازجمله؛ صرفه‌جویی در زمان، اطمینان از قیمت منصفانه، کیفیت خدمات تعمیر و تعویض قطعات، کیفیت قطعات استفاده شده، صرفه‌جویی در هزینه حمل و نقل به دلیل عدم نیاز به مراجعه‌ی حضوری و نهایتا ضمانت ارائه‌ی خدمات.

تعمیرات انواع دستگاه فتوکپی

شرکت اداریز کالا متشکل از قسمت های مختلفی است که در هر یک از آنها خدمات مرتبط با یک محصول به کاربران گرامی ارائه می گردد. شما کاربران گرامی می توانید تمامی پرسش ها و مشکلات خویش را از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وبسایت رسمی اداریز کالا با کارشناسان ما در میان بگذارید و حرفه ای ترین راهنمایی ها و مشاوره های مورد نیاز خود را دریافت کنید.

کاربران محترم هریک از دستگاه های کپی شارپ، توشیبا، کانن، کونیکا مینولتا، ریکو، زیراکس و … اطمینان داشته باشند که دستگاه فتوکپی شان در قسمت تعمیرات دستگاه کپی، به بهترین ترین شکل ممکن تعمیر می شود. تعمیرکاران ما با استفاده از تجهیزات روز دنیا و پیشرفته ترین ابزار، سطح کیفی تعمیر کپی را به بالاترین حد ممکن رسانده و فرایند عیب یابی و تعمیر دستگاه فتوکپی را مطابق با آخرین استاندارد های جهانی انجام می دهند.

تعمیر شارپ

تعمیر فتوکپی شارپ

تعمیرات کپی شارپ یکی از خدمات تخصصی ارائه شده توسط مجموعه مهندسان مرکز تعمیر شارپ است. قسمت تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ با استفاده از ابزارآلات حرفه ای و تجهیزات مدرن عیب یابی و تعمیر این قابلیت را دارد که همه نیاز های تعمیراتی کاربران در حوزه تعمیر دستگاه کپی شارپ را برطرف کند.

تعمیر کانن

تعمیر فتوکپی کانن

تعمیر دستگاه کپی کانن با توجه به مشکل موجود در این دستگاه پس از چکاپ کلی و عیب یابی کارشناسان انجام می شود. تعمیرکاران دستگاه کپی کانن در مرکز تعمیرات دستگاه کپی با قطعات مختلف فتوکپی کانن آشنایی داشته و پس از عیب یابی و بررسی ارورهای دستگاه کپی کانن نسبت به تعمیر آن اقدام خواهند نمود.

تعمیر ریکو

تعمیر فتوکپی ریکو

یکی از مهم ترین ماشین های اداری که مشمول سرویس های تعمیرات ریکو قرار می گیرد، دستگاه های کپی این شرکت است. متخصصین برتر تعمیرات دستگاه کپی Ricoh در شرکت اداریز کالا، از تجهیزات پیشرفته موجود استفاده کرده و دستگاه مورد نظر را در سطحی تخصصی و حرفه ای تعمیر می نمایند.

تعمیر توشیبا

تعمیر فتوکپی توشیبا

واحد تعمیرات کپی توشیبا به طور اختصاصی در حوزه این برند شناخته شده در ماشین های اداری فعالیت دارد. این مرکز به آرشیوی قوی از قطعات اصل توشیبا مجهز است که به راحتی می تواند همه اقدامات حوزه تعمیر، ترمیم و تعویض را با بالاترین کیفیت و بهترین نتیجه انجام دهد. فقط کافیست به ما اعتماد کنید و تعمیر فتوکپی خود را به ما بسپارید. تعمیرات کپی توشیبا یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده توسط شرکت ما است.

تعمیر کونیکا مینولتا

تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا

افرادی که دارای دستگاه های کپی کونیکا مینولتا هستند ، مشکلاتی از جمله روشن نشدن دستگاه کپی و یا مشکل در کپی گرفتن دستگاه را به تعمیرکاران ما اعلام می کنند. اگر شما نیز با این مشکل روبه رو هستید می توانید با یک تماس در خواست سرویس در محل دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا را ثبت نمایید تا برای ارائه خدمات به محل اعزام شوند.

تعمیر زیراکس

تعمیر فتوکپی زیراکس

کاربران دستگاه های کپی زیراکس ، مشکلاتی از جمله روشن نشدن دستگاه کپی را اعلام می کنند. ماشین های اداری زیراکس از جمله دستگاه های کپی زیراکس جزء پرطرفدارهای بازار ایران هستند که خواستاران زیادی دارد. بنابراین تعمیر دستگاه کپی زیراکس در مرکز تعمیرات دستگاه کپی Xerox از جمله اولیت های کاربران فتوکپی زیراکس محسوب می شود. با اعتماد به متخصصین و کارشناسان شرکت ما بهترین بازخورد را می گیرید.

مشکلات دستگاه کپی

کار نکردن دستگاه کپی

⇐دلایل: کپی نگرفتن دستگاه کپی می تواند علل مختلفی داشته باشد:

  •  رایج ترین علت می تواند به دلیل خالی بودن کارتریج باشد.
  • علت می تواند در مشکل داشتن کاغذ کش دستگاه باشد.
  • ممکن است mainboard دستگاه خراب یا سوخته باشد.
  • و دلایل دیگر که در بازدید فنی تعمیرکار بدست می آورد.

روشن نشدن دستگاه کپی

⇐دلایل: چند دلیل برای روشن نشدن و کار نکردن دستگاه کپی وجود دارد:

  •  ممکنن است برق دستگاه کپی قطع شده باشد.
  • اختلالی در mainboard یا دکمه های پاور دستگاه باشد.
  • کابل برق دستگاه دچار مشکل شده باشد.
  • و دلایل دیگر که در بازرسی بیشتر در محل، تعمیرکار بدست می آورد.

سیاه شدن برگه ی چاپ در دستگاه کپی

⇐دلایل: این اتفاق بسیار رایج است و همه ممکن است آن را حداقل یکبار تجربه کنند:

  •  می تواند به دلیل خرابی درام دستگاه کپی باشد.
  • خرابی به دلیل کارتریج دستگاه است که یا درست کار نمی کند یا بی کیفیت است یا بیش از حد کار کرده است.
  • و موارد دیگر که پس از بازدید دستگاه مشخص می شود.

قاطی شدن رنگ ها در فتوکپی

⇐دلایل: این یک مشکل عامیانه است که دلایل زیر می تواند در آن موثر باشد:

  • ممکن است بخاطر خرابی تنظیمات دستگاه کپی باشد.
  • می تواند به دلیل نوع قرارگیری کاغذ درون دستگاه باشد.
  • این امکان وجود دارد که قطعاتی مثل درام و کارتریج کثیف شده باشند و باعث بهم ریخته شدن رنگها شوند.

کمرنگ شدن چاپ دستگاه فتوکپی

⇐دلایل: دلایل کمرنگ بودن صفحه کپی گرفته شده، یکی از موارد زیر است:

  •  بی کیفیتی تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی.
  • امکان دارد بلید مگنت یا مگنت آلوده و کثیف باشد.
  • می تواند مشکل از درام دستگاه کپی باشد و دلایل دیگری که نیاز به بررسی فنی دستگاه دارد.

گیر کردن کاغذ در دستگاه فتوکپی

⇐دلایل: هنگامی که کاغذ در فتوکپی گیر می کند به دلایل زیر است:

  • وزن، جنس و کیفیت کاغذ
  • خراب بودن پد و پیکاپ دستگاه که وظیفه چرخاندن کاغذ را در دستگاه دارند.
  • معمولا کاغذهای سبک، مستعد گیر کردن در دستگاه کپی هستند. البته به تنظیمات کاغذ نیز دستگاه فتوکپی دقت نمایید

هزینه سرویس دستگاه کپی

تعمیرات دستگاه کپی

کارشناسان تعمیر فتوکپی پس از عیب یابی دقیق فتوکپی و شناسایی قطعات و اجزای معیوب آن، به صورت تقریبی به شما می گویند که تعمیرات دستگاه فتوکپی تان چقدر هزینه دارد. البته عدد اعلام شده کاملا حدودی است و ممکن است در پایان فرایند تعمیر، افزایش یا حتی کاهش پیدا کند. همه چیز بستگی به این دارد که کدام بخش ها و به چه اندازه ای دجار آسیب شده باشد. گاهی مشکل دستگاه با تعمیر یک قطعه برطرف می شود. اما گاهی باید قطعات اصلی دستگاه تعویض شوند که در این صورت، هزینه تعمیر کپی نسبتا بالا خواهد رفت.

تعمیر تخصصی دستگاه کپی

در حال حاضر متخصصین این شرکت قادر به ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه به کاربران گرامی هستند و به دلیل حضور در دوره های تخصصی-آموزشی تعمیر توانایی رفع کلیه اشکالات و عیوب ایجاد شده در دستگاه های کپی و اِعمال جدید ترین ترفندهای بهینه سازی را دارا هستند.

کاربران گرامی این دستگاه می توانند در صورت مشاهده هرگونه نقص و اختلال در عملکرد این دستگاه به مرکز سخت افزار ایران مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات فتوکپی را دریافت نمایند. کارشناسان این مرکز با صبر و شکیبایی شما را در جریان اشکالات پیش آمده در دستگاه قرار داده و راهکارهای مورد نیاز جهت رفع آنها را با شما در میان می گذارند.

  •  تعمیر mainboard دستگاه کپی
  • تعویض دولوپر دستگاه کپی
  • تعمیر ترموستات، هیتر و ترمیستور
  • شارژ و تعمیر کارتریج دستگاه کپی
  • تعمیر درام دستگاه کپی
  • تعمیر و تعویض قطعات موتور دستگاه کپی
  • تعمیر یونیت کاغذکش دستگاه کپی
  • تعمیر قطعات بای پس و کاست دستگاه کپی
  • تعمیر یونیت لیزر و لنز دستگاه کپی
  • رفع اشکالات مربوط به یونیت فیوزینگ
  • عیب‌ یابی یونیت فیدر فتوکپی
  • سرویس و تعمیر سلونوئید دستگاه کپی
  •  بازیابی موتور الکتریکی فتوکپی
  • تعویض پد و پیکاپ دستگاه فتوکپی
  • سرویس جنرال دستگاه کپی

4 دیدگاه دربارهٔ «تعمیرات دستگاه کپی»

  1. محمد امین

    چطور میشه از مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی جلوگیری کرد؟

    1. مدیر سایت

      برخی از دلایل ایجاد‌کننده چروک در کاغذ ها،استفاده از صفحه‌های مچاله شده، غلطک معیوب و قدیمی، رولرهای چسبناک و برگه‌ ورودی کاغذ خراب و مرطوب هستند. در بعضی موارد رطوبت و گرد و خاک در تونر و رولر و غلتک دستگاه فتوکپی نیز باعث ایجاد این مشکل می‌شوند.

  2. چرا وقتی کپی میگیرم روی کاغذهای کپی شده لکه می افتد. دلیلش چه چیزی میتواند باشد؟

    1. مدیر سایت

      ما می توانید با تمیز کردن درام و تونر دستگاه فتوکپی، این مشکل را تا حدی برطرف کنید. از دیگر اقداماتی که به شما برای رفع این مشکل کمک می کند، تمیز کردن شیشه دستگاه کپی است. اگر با این کار نیز، مشکل شما برطرف نشد، تعویض درام دستگاه می‌تواند کارساز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن