تعمیرات فکس و اسکنر

از دیگر خدماتی که در شرکت اداریز کالا به صورت تخصصی صورت می گیرد تعمیر فکس و همچنین تعمیر اسکنر است. تعمیرکار شرکت اداریز کالا در صورت نیاز دستگاه به تعویض قطعات از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات استفاده خواهد کرد، همچنین تمامی خدمات ارائه شده در اداریز کالا ضمانت می شوند.شرکت ما خدمات نصب و تعمیر فکس و اسکنر را در همه برند ها و مدل ها انجام می دهد. تعمیرات فکس واسکنر در اداریز کالا با بالاترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن امکان می پذیرد. شرکت ما نیز یک خدمت ویژه ای که برای مشتریان خود دارد  این هستش که تمامی خدمات فکس واسکنر را در محل انجام می دهد.

خدمات دستگاه فکس

تعمیر فکس

شرکت اداریز کالا با بهره گیری از بیش یک دهه تجربه در زمینه تعمیرات و فروش پرینتر و ماشین های اداری مانند تعمیر فکس حرارتی، فکس کاربنی و فکس لیزری یک انتخاب ایده آل و مطمئن در زمینه تعمیرات دستگاه های فکس به شمار می رود. تیم فنی و تعمیرکاران شرکت اداریز کالا که از مهندسینی مجرب و کاربلد تشکیل شده است، با استفاده از ابزارآلات حرفه ای و همین طور با استفاده از دانش روز در کمترین زمان ممکن تمامی مشکلات و معایب مرتبط با دستگاه فکس شما را شناسایی کرده و اقدام به رفع آن از طریق تعمیر یا تعویض قطعات آسیب دیده می نمایند. تعمیرات تخصصی فکس تخصص ماست پس بی درنگ با خیال راحت تعمیرات دستگاه فکس خود را به ما بسپارید. ♦برخی از خدماتی که شرکت اداریز کالا در زمینه تعمیر دستگاه فکس انجام می دهد عبارتند از:

  • سرویس جنرال و کلی دستگاه فکس و اسکنر
  • تعمیر و تعویض mainboard (برد اصلی) دستگاه فکس
  • تعمیر وتعویض یونیت اسکنر دستگاه فکس
  • تعمیر و تعویض همه قطعات دستگاه فکس
  • تعمیر گوشی تلفن دستگاه فکس
  • تعمیر و تعویض منبع تغذیه دستگاه فکس

تعمیرات فکس پاناسونیک

به مانند سایر محصولات تولید شده در کمپانی پاناسونیک، دستگاه‌ های فکس نیز با رعایت تمام اصول اولیه و بهره گیری از بهترین قطعات ممکن ساخته شده و در نتیجه با کیفیت بسیار بالایی به دست کاربران خواهند رسید. به همین دلیل، دستگاه‌های فکس پاناسونیک در مقایسه با سایر رقبای موجود در بازار، بسیار کمتر دچار مشکل و اختلال می‌شوند. با این وجود هرگز نمی‌توان ادعا کرد که یک دستگاه الکترونیکی، هرگز به سرویس و تعمیرات نیاز نخواهد داشت. فکس‌های پاناسونیک نیز مانند هر وسیله دیگری ممکن است بر اثر عوامل مختلفی، دچار خرابی شوند؛ در این صورت بهترین راه حل، مراجعه به یک تعمیرگاه معتبر تعمیرات فکس پاناسونیک، از جمله شرکت خدمات اداریز کالا می‌باشد. در صورت بروز هرگونه خرابی در دستگاه‌های فکس، آنچه که برای مدیران سازمان‌ها و ادارات از اهمیت بالایی برخوردار است؛ رفع مشکل در کمترین زمان ممکن است.

تعمیر فکس پاناسونیک در محل

شرکت خدماتی اداریز کالا با بهره گیری از نزدیک به 15 سال تجربه در زمینه فروش و تعمیر انواع ماشین های اداری مخابراتی پاناسونیک مانند تعمیر پرینتر پاناسونیک یک انتخاب مطمئن در زمینه تعمیرات دستگاه‌های فکس به شمار می‌رود. تیم فنی خدماتی اداریز کالا که از مهندسینی با تجربه و باسابقه تشکیل شده است؛ با استفاده از جدیدترین دانش روز و همچنین انواع ابزارآلات حرفه‌ای، در کمترین زمان ممکن تمامی نواقص مرتبط با دستگاه فکس شما را شناسایی کرده و اقدام به رفع آن‌ها از طریق تعمیر و یا تعویض قطعات آسیب دیده می‌نمایند.

تعمیر اسکنر

تعمیرات اسکنر در مرکز تعمیرات تخصصی اداریز کالا بر اساس استاندارد های جهانی و اصول طراحی شده از سوی شرکت های سازنده انجام می پذیرد. شرکت اداریز کالا، ضمن برخورداری از تجهیزات و ابزارآلت تخصصی گرفته تا تعمیرکاران زبده قادر است تمامی مشکلات جزئی و کلی در عملکرد همه مدل ها و برند های اسکنر را در سریعترین زمان ممکن شناسایی و مرتفع سازد. در بخش تعمیر اسکنر اداریز کالا محدودیت خاصی جهت پذیرش دستگاه و مدل آن وجود ندارد و خدمات تخصصی تمامی مدلهای این محصول اعم از اسکنرهای حرفه‌ای، اسکنرهای خانگی، اسکنرهای اداری و اسکنرهای قابل حمل انجام می‌پذیرد. شما مشتریان عزیز می توانید با مراجعه به شرکت ما، از بالاترین سطح استاندارد خدمات تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری اسکنر بهره مند گردید. ♦برخی از خدماتی که شرکت اداریز کالا در زمینه تعمیر دستگاه اسکنر انجام می دهد عبارتند از:

  • تعمیر و تعویض فیلتر اسکنر
  • تعمیر و تعویض هد اسکنر
  • تعمیر برد و سنسور های اسکنر
  • عیب یابی و تعمیر تثبیت کننده های اسکنر
  • تعمیر منبع تغذیه اسکنر
  • تعمیر پورت های اینترفیس اسکنر

تعمیر اسکنر hp

اسکنر اچ پی مدل Scanjet pro 2500 f1اسکنر اچ پی دستگاهی برای تولید عکس و متن و انتقال آن به پرینتر یا رایانه است. این دستگاه در بسیاری از شرکت ها و دفاتر و مراکز تبلیغاتی و طراحی به چشم می خورد. اسکنر وسیله ای است جهت ورود تصویر اعم از سند، عکس، نقشه، فیلم و … که جزء دستگاه های ورودی (Input) در تکنولوژی IT محسوب می شود. ممکن است به تنهایی یا روی یک دستگاه مانند پرینتر و یا فتوکپی نصب باشد. اسکنر های اچ پی انواع گوناگونی دارند که هر چه اطلاعات ما درباره کارایی دستگاه بالاتر باشد در سرویس و تعمیر اسکنر اچ پی بهتر می توانیم عمل کنیم. در حقیقت یک تکنسین حرفه ای اسکنر باید با ساختار این دستگاه کاملا آشنایی داشته باشد.

مرکز تعمیر اسکنر اچ پی با استفاده از متخصصان مجرب در زمینه تعمیرات انواع اسکنر اچ پی توانسته است همه نیازهای مشتریان خود را برطرف کند. توجه داشته باشید تعمیر اسکنر اچ پی در محل کار، دفتر کار و منزل شما به طور کاملا تخصصی انجام می شود؛ اگر ایراد دستگاه در محل قابل تعمیر نباشد، دستگاه توسط کارشناسان به واحد تعمیرات منتقل می شود تا ادامه روند تعمیرات از سر گرفته شود.

فکس چیست؟

فکس، نمابر یا دورنگار به دستگاهی گفته می شود که تصاویر، مدارک یا متون یا هر چیز دیگری را به شخص دیگر مخابره می کنند. فکس وسیله ی انتقال اطلاعات به صورت کتبی از طریق خطوط تلفن است. فکس ها اطلاعات و مدارک زیادی را در کمترین زمان ممکن به مقصد می رسانند. از دلایلی که می توان گفت با پیشرفت تکنولوژی همچنان دستگاه فکس جایگاه خود در شرکت ها و ادارات حفظ کرده است نیز همین موضوع است.

در حالت کلی 3 نوع دستگاه فکس وجود دارد: (فکس لیزری، فکس کاربنی و فکس حرارتی). هر شرکت با توجه به نوع استفاده اش دستگاه مورد نظر را انتخاب می کند. برای مثال در شرکت های کوچک و شرکت هایی که استفاده زیادی از دستگاه فکس نمی کنند، فکس حرارتی انتخاب مناسبی است. اما برای شرکت های بزرگ یا شرکت هایی که استفاده زیادی از دستگاه فکس دارند، فکس لیزری به دلیل اینکه سرعت بالایی دارد گزینه خوبی است. فکس کاربنی هم برای شرکت هایی مناسب است که به طور متوسط از از دستگاه فکس استفاده می کنند.

نحوه کار فکس

نحوه ارسال فکس به این شکل است که دستگاه متن یا تصویری که قرار است فرستاده شود را ابتدا اسکن می‌کند. قسمت تاریک برعکس قسمت‌های روشن نوری از خود ساطع نمی‌کنند. حسگرهای دستگاه با توجه به نور بازتاب شده خاموش و یا روشن می‌شوند. این خاموش و روشن شدن باعث ایجاد الگویی در قالب سیگنال الکترونیکی می‌شود. این سیگنال در خطوط تلفن انتقال می یابد و در دستگاه مقصد دریافت می‌شود. دستگاه مقصد حسگرهای حرارتی دارد که سیگنال را به علائم الکتریکی قابل فهم تبدیل می‌کند. این پیام در نمایشگر به نمایش در می آید و یا به صورت کاغذی چاپ می‌شود. بدین ترتیب متن یا تصویر به دست گیرنده می‌رسد.

اسکنر چیست؟

اسکنر یا پویشگر، به دستگاهی گفته می شود که به صورت نوری، تصاویر، متون و یا دست نوشته‌ها را اسکن می‌کند و به تصویر دیجیتال تبدیل می‌کند. نخستین اسکنر تصویر، یک اسکنر استوانه‌ای بود که در سال ۱۹۵۷ در آمریکا به وسیلهٔ تیمی به رهبری راسل کیریش ساخته شد. اولین تصویری که با این ماشین اسکن شد، عکس فرزند ۳ماههٔ کیریش بود که وضوحی ۱۷۶ پیکسلی داشت. اسکنرها دستگاه‌هایی برای ورود تصاویر یا متون به رایانه می‌باشند و شرکت های تولید کننده اسکنر همان کمپانی های تولید کننده پرینتر و چاپگر هستند.اسکنر ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از: (اسکنر شیت فد، اسکنر قابل حمل، اسکنر تخت، اسکنر اسناد، اسکنر فیلم و اسلاید و اسکنر نقشه)

اسکنرهای تخت پاسخگوی اکثر کاربران می باشند . استفاده از اسکنرهای تخت آسانتر بوده و دارای قابلیت لازم در رابطه با اکثر کاربردها ،می باشند. در مواردیکه قصد ایجاد یک نسخه دیجیتال از اطلاعات را داشته باشیم ( مثلا” جزوات درسی ، کتب و … ) ، می توان از اسکنر استفاده نمود، (پس از اسکن متن ها و تبدیل آن به محتوای دیجیتال ، امکان ویرایش آنان نیز فراهم می گردد.)

اسکنر چگونه کار می کند؟

برای تهیهٔ یک تصویر دیجیتال، اسکنر، متن یا تصویر مورد اسکن را به عنوان مجموعه‌ای از نقاط تیره و روشن در نظر می‌گیرد. سپس نقاط تیره را به ۱ و نقاط روشن را به ۰ تبدیل می‌کند. به این ترتیب، تصویر به مجموعه‌ای از ۰ها و ۱ها تبدیل می‌شود که به آن تصویر دیجیتال می‌گویند و قابل انتقال به رایانه و ذخیره سازی در آن است. اسکنرها دردو نوع یک-گذر و سه-گذر عملیات اسکن را انجام می‌دهند.بدین معنی که در یک مرحله یا سه مرحله شی مورد نظر (تصویر، اسناد متنی) اسکن گرفته می‌شود.امروزه اکثر اسکنرها یک-گذر هستند و لنزها عملیات جداسازی رنگهای مخلتف کانالها را بدون اینکه کاربر متوجه شود، انجام می‌دهند.

تعمیر اسکنر و فکس خود را به چه شخصی بسپاریم؟

اسکنر و فکس هم مانند سایر ماشین‌های اداری، دچار اختلال می‌شود و اگر توسط یک تعمیرکار زبده تعمیر نشود، ممکن است دیگر قابل استفاده نباشد. پس اگر کوچک‌ترین مشکلی در دستگاه خود یافتید، باید آن را با یک متخصص در زمینه تعمیر ماشین های اداری مطرح کنید. اداریز کالا یکی از سامانه‌ های ارائه خدمت است که یکی از خدماتی که انجام می‌دهد، عیب‌یابی و تعمیر اسکنر و همچنین عیب یابی و تعمیر فکس است. هر مشکلی که در دستگاه اسکنر یا فکس شما ایجاد شد، فقط کافیست با اداریز کالا تماس بگیرید تا متخصص و کارشناس فکس یا اسکنر به محلتان مراجعه کرده و دستگاه را تعمیر کند. خدمات و قطعات تعویض شده در اداریز کالا تضمین شده هستند و پس از انجام خدمات اگر برای شما عزیزان مشکلی یا سوالی پیش بیاید ما پاسخگوی شما هستیم

هزینه تعمیر فکس و اسکنر در اداریز کالا

 به صورت کلی هزینه و قیمت انجام تعمیرات اسکنر و تعمیرات فکس شما به نوع مشکل بستگی دارد. گاهی اوقات انجام تعمیرات با تعویض یک قطعه کاملا درست می شود، گاهی هم با یک سرویس مختصر حال دستگاهتان خوب می‌شود. شما به این موضوع واقف باشید که تعمیرکاران ما در اداریز کالا تعمیرات فکس و تعمیرات اسکنر را با بالاترین کیفیت و باکمترین هزینه انجام می دهند. شما بعد از تعمیر دستگاه آن را چک می کنید که بدون مشکل باشد. بعد از تایید شما از سلامت دستگاه، خدمتی که انجام شده ضمانت خواهد شد و سپس شما هزینه را می پردازید.

تعمیرات فوری اسکنر و فکس با اداریز کالا چه مزیت های دارد؟

  • صرفه جویی در وقت، هزینه و انرژی فرد متقاضی
  • شفافیت در قیمت و صادق بودن با فرد متقاضی
  • ضمانت خدمات و قطعات تعویضی
  • سرویس و تعمیر دستگاه در محل مورد نظر فرد متقاضی
  • انجام خدمات با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه
  • ارائه پشتیبانی پس از انجام خدمات
  • انجام تعمیرات با استفاده از ابزارآلات حرفه ای و با استفاده از دانش روز
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن