درباره اداریز کالا

داستان شکل‌گیری اداریز کالا به سال 1388 که در زمینه تعمیر پرینتر شروع به کار کردیم، بازمی‌گردد. روند تکاملی موفقیت‌ها برآن شد که در کنار تعمیر پرینتر، به سمت تامین قطعات ماشین های اداری مثل پرینتر، اسکنر و انواع دستگاه های کپی پیش رویم. ما در ابتدا به صورت جزئی به سمت تعمیرات برخی از پرینتر های جوهرافشان و سپس به مرور گستره ی کاری خود را در این زمینه افزایش دادیم و با انجام تبلیغات محیطی و تلاش های مستمر ، در شروع این مسیر با نام (شرکت سفیران سیستم) ، با ارائه خدمات به مشتریان ساکن تهران ، مشغول به فعالیت شدیم .

بیش از 1000 مشتری

درصد رضایت بالای مشتریان

بیش از 10 هزار دستگاه تعمیر شده

ضمانت خدمات و قطعات

تاریخچه شرکت

شرکت اداریز کالا ابتدا کار خود را از از سال 1388 و با نام سفیران سیستم شروع کرد. اوایل شرکت ما فقط تعمیرات پرینتر های جوهر افشان مثل HP ,EPSON ,Canon را انجام میداد ولی هم اکنون با ارتقا شرکت و با اضافه شدن کادری متخصص و کاردان تعمیرات تمامی پرینتر های لیزری، جوهر افشان و سوزنی در تمامی برند ها ( …,HP ,EPSON ,Canon ,brother ,Samsung ,Ricoh ,KONICA ,Gestetner) و همچنین همه ماشین های اداری مثل فکس، کپی، اسکنر، کاغذ خردکن را انجام می دهیم. علاوه براین فروش دستگاه های آکبند و خرید و فروش دستگاه های استوک(کارکرده) و قطعات پرینتر(کارتریج، هد، جوهر و …) صورت میگیرد.

همینطور فروش لوازم التحریر انواع کاغذ (A4,A3,A5) ، رول و لیبل حرارتی نیز انجام می شود. هدف شرکت اداریز کالا از همان ابتدا هم کسب رضایت مشتری و انجام درست و دقیق خدمات بوده است.ما در ابتدا به صورت جزئی به سمت تعمیرات برخی از ماشین های اداری مانند پرینتر های جوهرافشان روی آوردیم و سپس به مرور گستره ی کاری خود را در این زمینه افزایش دادیم و با انجام تبلیغات محیطی و تلاش های مستمر ، در شروع این مسیر با نام (مرکز تعمیرات اداریز کالا) ، با ارائه خدمات به مشتریان ساکن تهران ، مشغول به فعالیت شدیم.

ماموریت و اهداف

هدف اصلی مجموعه اداریز کالا ، سهولت انجام تعمیرات است ، و رسیدن به نتیجه ای کارآمد به ساده ترین روش و از آسان ترین راه می باشد . زیرا اکثر متقاضیان تعمیرات، خاطره ای ناخوشایند از دریافت خدمات ماشین های اداری دارند که به علت دریافت هزینه های کلان و غیر منصفانه و یا عدم کیفیت تعمیرات انجام شده توسط تکنسین های ناوارد می باشد و این اتفاق باعث ایجاد فضای نا امن و عدم اعتماد مردم در حوزه تعمیرات شده است.

به این علت ملاک اداریز کالا برای قدم گذاشتن در این راه و خدمات رسانی به مشتریان ، انجام تعمیرات با بالاترین کیفیت و دریافت هزینه مناسب و منصفانه است. خلق آرامش و اطمینان خاطر برای مشتریان و انجام تعمیرات صحیح و اصولی ، بدون ایجاد دغدغه و نگرانی ، هدف نهایی مجموعه تعمیر اداریز کالا است. هدف اصلی اداریز کالا داشتن نمایندگی تعمیرات در دیگر شهر های کشور می باشد.

مسئولیت ها

حفظ آرامش مشتری در طول روند تعمیرات و ایجاد امنیت به هنگام اعزام تکنسین در محل زندگی مشتریان ، یکی از اصلی ترین مسئولیت های مجموعه است. همچنین ارائه قطعات باکیفیت و همراه با ضمانت در واحد فروشگاه و ارسال به موقع آن در کم ترین زمان ممکن ، مهم ترین مسئولیت فروشگاه اداریز کالا در مقابل خریداران گرامی میباشد . دیدگاه مجموعه اداریز کالا به رقبای خود ، به عنوان یک دوست و عاملی برای پیشرفت است.

پیشرفتی که سبب افزایش کیفیت تعمیرات ، آموزش تخصصی تکنسینهای مجرب و حرفه ای ، ارائه خدمات غیرحضوری و آنلاین و بالا بردن سرعت و دقت در ارائه خدمات شده و این همان مزیت و برتری مجموعه اداریز کالا نسبت به دیگر واحدهای خدماتی کشور میباشد که از واژه رقابت در مسیر درست بهره برداری کرده است و رقابت سالم با دیگر رقبا در زمینه تعمیرات ماشین های اداری سبب پیشرفت شرکت ما شده است.

تصاویری از خدمات ارائه شده اداریز کالا

تعمیر فیوزینگ پرینتر اچ پی
تعمیر پرینتر اپسون در محل
تعمیر پرینتر hp در محل
تعمیرات سخت افزاری
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن