تعمیر پرینتر اپسون

از تخصصی ترین خدماتی که در شرکت اداریز کالا ارائه می شود، تعمیرات پرینتر اپسون است. ذکر این نکته نیز لازم است که مجموعه ی اداریز کالا به انواع ابزار و قطعات دسترسی دارد و تعویض قطعات پرینتر های آسیب دیده ی اپسون در همین مجموعه انجام می شود. فقط کافی است شما به ما اطمینان کنید و تعمیرات دستگاه خود را به ما بسپارید تا پرینتر شما را با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن انجام دهیم. تعمیرات پرینتر اپسون اداریز کالا با جدیدترین ابزارآلات و با علم روز دنیا انجام می شود و متخصصان ما خدمات را متناسب با استاندارد های جهانی انجام می دهند.

ما در شرکت خدماتی اداریز کالا به عنوان اولین مرکز تعمیرات تخصصی اپسون همیشه از بهترین قطعات ممکن استفاده کرده و به همین خاطر دستگاه شما پس از انجام خدمات و یا تعویض همانند روز اول بدن هیچ مشکلی کار خواهد. یکی از اولویت هایی که در شرکت خدماتی ارجعیت دارد سرعت و دقت عمل است. حتما برای شما نیز اتفاق افتاده که در هنگام خرابی دستگاه به این موضوع فکر کرده اید که چه میزان زمان صرف سرویس دستگاه شما خواهد شد. ما دستگاه اپسون شما را با ضمانت تعمیر خواهیم کرد و درصورت دچار مشکل مجددا با خدمات پشتیبانی تعمیر EPSON مشکل شما را بر طرف خواهند کرد. شرکت خدماتی اداریز کالا  با بیش از 12 سال سابقه در تعمیر پرینتر Epson در محل با کادری مجرب ومتخصص، در سریعترین زمان ممکن خدماتی با کیفیت  را به شما ارائه می داد.

تعمیر تخصصی پرینتر اپسون

تعمیرات پرینتر اپسون در تهران

مرکز تعمیر پرینتر اپسون در تهران یک مرکز تخصصی است که دارای واحد های تخصصی تعمیرات پرینتر اپسون می باشد. این مرکز قابلیت حل کردن تمامی مشکلات بوجود آمده در پرینتر های اپسون را دارا می باشد چرا که دارای پیشرفته ترین ابزارهای تعمیر می باشد و تمامی استاندارهای لازم در هنگام تعمیرات رعایت می شود. لازم به ذکر است تمامی فعالیت های تعمیراتی این مرکز در تهران با ضمانت معتبر ارائه می شود و مجموعه تعمیر پرینتر های اپسون یک مرکز مجاز در زمینه ی تعمیرات پرینتر می باشد.

ممکن است در مواجهه با خرابی پرینتر های خود به مراکز تعمیر غیرمعتبر مراجعه کنید. توصیه می کنیم از این کار دوری کنید چرا که در طولانی مدت مشکل گوشی شما تشدید می شود، جز تعهدات تعمیرکاران مرکز تعمیر پرینتر اپسون که پرینتر شما را مطابق استاندارهای لازم در هنگام تعمیرات تعمیر می کنند و تمامی مشکلات پرینتر شما را رفع می کنند. تیم تعمیرات پرینتر مرکز خدماتی اداریز کالا، فعالیت های خود را به یک منطقه خاص از تهران محدود نکرده و در پی رفع نیاز کاربران تمامی نقاط تهران هستند. در همین راستا، تعمیر پرینتر اپسون در تمام نقاط تهران انجام می شود. از هر نقطه تهران، کافی است با مرکز خدماتی اداریز کالا جهت تعمیرات چاپگر اپسون تماس بگیرید.  تکنسین های ما در اسرع وقت به آدرس شما اعزام می شوند و اقدامات لازم را در راستای رفع ایرادات دستگاه انجام می دهند.

شارژ کارتریج پرینتر اپسون

 شارژ کارتریج پرینتر epson در مدل های لیزری و جوهرافشان توسط تکنسین مجرب و کاربلد اداریز کالا انجام می شود.  در نظر باید داشت که فرایند چاپ در پرینترها وابسته به مواد مصرفی مثل تونر و جوهر می باشد که اگر این مواد به اندازه کافی داخل دستگاه نباشد باعث می شود که دستگاه در عملیات چاپ دچار خطا شود یا باعث خراب چاپ شدن فایل مورد نظر شود. تنها کافیست برای از بین بردن این مشکل قبل از اینکه دچار این مشکل شوید نسبت به شارژ کارتریج جوهری یا تونری خود کنند. لازم به ذکر است که این عملیات باید توسط افراد کاربلد که سابقه شارژ کارتریج دارند انجام شود تا در عملیات چاپ دچار مشکل نشویم. 

 

در پرینترهای جوهرافشان به علت بالا بودن قیمت کارتریج پرینتر کاربران عزیز اقدام به نصب مخزن می کنند. که نصب این کار در کاهش زمان و هزینه ها کمک به سزای میکند چون نصب مخزن جوهر و پر کردن جوهر مخزن این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید تا 4000 تا چاپ بدون دردسر را با دستگاه خود بگیرید. هنگامی که شما پرینتر را مخزن دار میکنید باعث می شود تا کارتریج های رنگی و مشکی از طریق جوهر تغذیه شوند و شما دیگر نیازی به  شارژ کارتریج خود ندارید و فقط کافیه جوهر مخزن را پر کنید. 

فیلم آموزش تعمیر پرینتر epson

تعمیر پرینتر اپسون در محل

شرکت اداریز کالا در قبال کلیه‌ی خدمات تعمیری ارائه شده، خود را مسئول می داند و در قبال این حس مسئولیت 3 ماه ضمانت پس از تعمیرپرینتر EPSON در محل ارائه می دهد و کلیه قطعات تعویضی پرینتر نیز ضمانت می شوند. این گارانتی جهت اعتماد به کارشناسان خود و جلب اعتماد مشتریان می باشد تا مشتریان از بابت تعمیرات ما آسوده خاطر باشند. محوریت و شعار اصلی شرکت خدماتی اداریز کالا مشتری‌مداری و توجه به حقوق مشتریان گرامی است. متخصصان اداریز کالا به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات پرینتر های اپسون 1410 ، 1430 ، تعمیر پرینتر های اپسون P50 ، T50 و سری L پرینتر های اپسون از جمله تعمیر پرینتر اپسون L800 ، L805 ، L810 ، L850 ، L1300 و L1800 و L3050، L1110 ،L3160، L3150 ،L3110  تبهر دارند و هرگونه مشکلی در این دستگاه ها بوجود بیاید، تکنسین های شرکت ما به آسانی قادر به رفع مشکلات دستگاه های شما عزیزان می باشند.

مختصری در مورد برند اپسون

اپسون یک برند معروف در زمینه ی تولید چاپگر در جهان و تجهیزات مرتبط با تصویر برداری است که در تولید طیف گسترده ای از سایر محصولات نیز دست دارد. در این نوشته قصد داریم این شرکت و محصولات آن را به شما معرفی کنیم. اپسون در سال 1942 و توسط دایوا کوگیو در شهر ناگانو ژاپن تاسیس شد. اپسون در حال حاضر بالای 30 هزار نیروی کار دارد که اغلب آنها در شهر توکیو و سایر شهرهای ژاپن قرار دارند. دفتر مرکزی این برند نیز در شهر توکیو قرار دارد. در حال حاضر شرکت اپسون یکی از سه شرکت اصلی گروه سیکو است. تنوع محصولات آن از پرینتر های جوهرافشان، ماتریس سوزنی و لیزری، اسکنر، رایانه های دسکتاپ یا رومیزی گسترده است.

شرکت اپسون یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پرینتر در جهان و اطلاعات و لوازم مرتبط با تصویربرداری است. در مجموع کلی شرکت اپسون تولید کننده انواع فناوری‌های رایانه اعم از انواع پریینتر های جوهر افشان، سوزنی و چاپگرهای لیزری، اسکنر ها، کامپیوتر رومیزی، تجاری، چند رسانه ای و پروژکتورهای سینمای خانگی و سایر اجزای الکترونیکی می باشد.

برای ثبت درخواست تعمیرات پرینتر اپسون چه مراحلی لازم است؟

برای تعمیر پرینتر های اپسون طی کردن مراحل زیر لازم است.

ثبت سفارش: در اولین مرحله کافیست به صفحه ی ثبت در خواست برای تعمیر پرینتر اپسون مراجعه کنید. البته می توانید با تماس مستقیم با شماره تماس 09382204804 در خواست خود را ثبت کنید و مشکل خود را به صورت تلفنی شرح دهید. در هر صورت در این مرحله نحوه انجام تعمیرات و هزینه ی لازم برای انجام تعمیرات به شما اعلام می شود.

انتخاب نحوه انجام خدمات: در گام دوم شما می بایست انتخاب کنید تعمیرات در محل انجام شود یا پیک موتوری جهت دریافت پرینتر اپسون شما به درب منزل یا محل کار شما ارجاع شود و پرینتر شما را برای تحویل به شرکت دریافت کند.

تعمیر پرینتر: اگر دستگاه به شرکت تحویل داده شود پرینتر شما با توجه به مورد طی 24 و نهایتا تا 48 ساعت بعد از تحویل توسط متخصصین شرکت تعمیر می شود.

تحویل دستگاه به مشتری: پرینتر شما پس از اتمام تعمیرات مجدد توسط پیک موتوری به محل مورد نظر شما تحویل داده می شود.

تضمین تعمیرات و گارانتی اصالت محصولات: در صورتیکه مشتریان بعد از پایان تعمیرات به هرگونه مشکلی برخورد کنند می توانند به طور رایگان از خدمات پشتیبانی اداریز کالا بهره مند شوند. این مورد به این علت است که در مرکز تعمیرات تخصصی اداریز کالا کلیه ی تعمیرات با گارانتی اصالت قطعه و ضمانت کیفیت خدمات انجام می شود.

پرداخت هزینه: پرداخت هزینه ی تعمیرات آخرین مرحله از مراحل تعمیر پرینتر در مرکر تعمیر پرینتر اپسون است که در انتها از مشتریان دریافت می شود.

تعمیر قطعات پرینتر اپسون

در اداریز کالا و در بخش تعمیرات سخت افزاری پرینتر های اپسون، جدیدترین متدهای تعمیرات با بهره گیری از قطعات اصل و اورجینال ارائه می شود. همه ی مشکلات محتمل برای پرینتر های اپسون در مرکز تعمیرات اداریز کالا قابل رفع است چرا که این مرکز دارای کاملترین برد هایی است که متناسب انواع مدل های پرینتر های اپسون است، به همراه سخت افزارکار های حرفه ای پرینتر های اپسون، که از عهده تعمیرات هر دستگاهی بر می آیند. تعمیرات و تعویض هد دستگاه و تعمیر برد فرمتر که جز تخصصی ترین تعمیرات سخت افزاری اپسون محسوب می شود در این مرکز با کمترین قیمت انجام می پذیرد.

خدماتی که در واحد تعمیرات پرینتر اپسون ارائه می شود

پرینتر های اپسون اغلب برای استفاده های خانگی و همین طور برای عکاسان کاربرد دارد زیرا که پرینتر های جوهرافشان این برند بهترین کیفیت را ارائه میدهند و عکس های شما را به خوبی می توانند چاپ کنند. در صورتی که پرینتر شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشند، قطعات معیوب با قطعات جانبی پرینتر اپسون عوض میشود. اگر شما هم از کاربران این برند محبوب هستید می توانید در صورت بروز خرابی مشکلات پرینتر اپسون خود را در مرکز تعمیرات پرینتر با متخصصین ما در میان بگذارید. در صورت مراجعه ی شما به مراکز تعمیرات پرینتر های اپسون خدماتی که در ادامه لیست شده اند به طور کامل انجام می شوند:

    تعمیر تعویض هد پرینتر های اپسون
    تعمیر برد پاور اپسون در مرکز تعمیرات
    تعمیر و تعویض مخزن پرینتر های اپسون
    تعمیر استیشن کلینر پرینتر های اپسون
    تعمیر کریج دستگاه اپسون
     تعمیر نوار اینکودر خطی و نوار اینکودر دیسک
    تعمیر CR موتور پرینتر های اپسون
    شارژ و تعمیر کارتریج لیزری و جوهرافشان
     تعمیر برد فرمتر پرینتر اپسون
    تعمیر قطعات کاغذکش چاپگر اپسون
    تعمیر و تعویض پمپ کلینر اپسون
تعمیر-قطعات-پرینتر-اپسون

سوالات رایج تعمیر پرینتر اپسون

در این بخش شما می توانید پر تکرار ترین سوالاتی که مشتریان ما در زمینه تعمیر پرینتر اپسون از ما پرسیده اند را به همراه پاسخ ما مشاهده فرمایید. با مطالعه این بخش شما می توانید جواب سوالات خود را پیدا کنید و اگر باز سوال یا ابهامی داشتید می توانید از قسمت دیدگاه ها که در پایین صفحه موجود است از متخصصان ما بپرسید. سوالات و ابهامات شما در سریعترین زمان پاسخ داده خواهد شد تا مشکل شما بر طرف شود.

چاپگر ها از جمله ماشین های اداری پرمصرفی هستند که حتی غیر از ادارات در بیمارستانها نیز کاربردی هستند و گاها به دلایل مختلف دچار اختلالاتی می شوند که میتواند باعث مشکلات فراوان و از دست رفتن زمان شود. بنابراین پرینتر شما نیاز به سرویس دارد که میتواند این تعمیرات در نوع خود هزینه بسیار زیادی باشد.اما اگر شما قبل از بروز مشکل یا خرابی پرینتر خود را بررسی کنید و به صورت دوره ای سرویس پرینتر خود را به دست تعمیرکار پرینتر اپسون بسپارید دیگرنیازی به تعمیرات اصولی و سنگین نیست بلکه این کار سبب افزایش عمر مفید پرینتر شما نیز می شود.

 

شناسایی نشدن پرینتر در رایانه شما، دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که مهم ترین دلیل آن، نصب نادرست درایور و یا قدیمی بودن درایور پرینتر اپسون باشد. گاهی این مشکل بعد از ارتقائ ویندوز یا به روز رسانی مک ایجاد می شود. در این حالت، احتمالا نسخه جدید سیستم عامل، دیگر از درایور پرینتر اپسون شما پشتیبانی نمی کند. خیلی کم پیش می آید که نصب نشدن پرینتر به علت مشکلات و ایرادهای سخت افزاری باشد. اگر درایور چاپگر شما ایرادی داشت، می توانید درایور پرینتر اپسون خود را از سایت ما دانلود کنید ولی اگر مشکل شما با نصب درایور هم برطرف نشد حتما با متخصصین ما تماس بگیرید تا مشکل شما را برطرف کنند.

بیشتر افرادی که پرینتر دارند با این مشکل رو به رو هستند و از چاپ سفید دستگاه شکایت دارند. در حالی که کارتریج دارای تونر و یا جوهر است و عملیات چاپ هم درست انجام می شود اما پرینتر epson گاهی صفحاتی سفید چاپ می کند. اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید. ابتدا تنظیمات چاپ سیستم خود را چک کنید. بسیاری از پرینترهای اپسون و دیگر برندها، دارای قابلیتی هستند که در صورت فعال بودن آن، بعد از پرینت هر صفحه یک کاغذ سفید هم بیرون می آید. این ویژگی به علت جداسازی دسته های چندتایی کاغذ از هم کاربرد دارد و بسیاری از کارران از وجود این آپشن در پرینتر خود اطلاعی ندارند.

اگر این ویژگی در تنظیمات چاپگر سیستم شما غیر فعال بود، احتمالا اشکال از سیستم های متصل به پرینتر، قدیمی بودن درایور پرینتر و یا نصب نادرست درایور پرینتر اپسون در سیستم است. تعمیر پرینتر Epson در این شرایط کار آسانی است و معمولا با راهکار هایی که در بالا دادیم، می توان از تکرار چاپ سفید دستگاه اپسون جلوگیری کرد.

وقتی کاغذ در چاپگر اپسون گیر می کند که یکی از چهار مورد زیر اتفاق بیفتد:
ممکن است گرد و غبار کثیفی مسیر حرکت کاغذ را گرفته باشد، خرابی یا کثیفی کلاچ های الکترومغناطیسی، به وجود آمدن موانع خارجی در مسیر حرکت برگه، کثیفی یا خرابی سنسورهای کنترل کننده (پد و پیکاپ دستگاه)حرکت کاغذ.
اگر کاغذ چاپی شما دارای زمینه تیره است یکی از چهار حالت زیر اتفاق افتاده است: کم شدن فاصله تانک تونر با درام، بالا بودن سطح تونر تنظیم شده جهت انتقال روی مگنت، فاسد شدن تونر مصرفی، کثیف شدن مسیر انتقال تصویر و نور.

برای تعویض کارتریج پرینتر جوهر افشان اپسون خود ابتدا باید کارتریج جدید را از بسته بندی آن خارج کنید. سپس فقط لیبل زرد رنگ برروی کاتریج جوهری را کنده (دقت کنید که لیبل آبی رنگ را نکنید) بر روی بعضی از کارتریج ها قطعه ای پلاستیکی آبی وجود دارد . که این قطعه بین بدنه کارتریج و اهرم قفل کننده آن نصب شده که باید برداشته شود. (این نکته داخل بروشور چاپگر شما ذکر شده است). سپس برای این که هد در محل تعویض کاتریج قرار بگیرد باید کلید جوهر بر روی پرینتر را چند لحظه نگه داشته شود. به این ترتیب هد می تواند در محل تعویض کاتریج قرار بگیرد و سپس کارتریج قدیمی را دراورده و با کارتریج جدید جایگزین کنید. در مرحله بعد با فشار آوردن مجدد کلید قطره عمل آماده سازی کارتریج جدید شروع می شود. پس از چند ثانیه پرینتر آماده به کار میشود. اگر شما اطمینان دارید که کارتریج های فعلی شما هنوز مناسب هستند می توانید از خدمات شارژ کارتریج جوهر افشان شرکت ما استفاده کنید.

گاهی نازل جوهر در پرینترهای جوهر افشان اپسون که مسئولیت پاشیدن جوهر به روی کاغذ را دارد مسدود میشود و پرینتر رنگ ها را به اشتباه پخش میکند و در نهایت با چاپ بی کیفیت و یا با رنگ های نادرست روبرو میشوید که نیاز به تعمیر پرینتر اپسون دارید. معمولا برای حل این موضوع گزینه ای در کنترل پنل کامپیوتر وجود دارد که باید صحت تنظیمات آن مورد بررسی قرار گیرد. از دیگر دلایلی که می تواند باعث کیفیت بد چاپ پرینتر اپسون باشد تنظیمات نادرست دستگاه است. هنگامی که شما می خواهید تصاویر خود را با بهترین کیفیت چاپ بگیرید باید آن را روی حالت photo و یا best photo قرار دهید تا بهترین نتیجه را در خروجی دریافت کنید.

آیا پرینتر EPSON شما نیاز به تعمیر دارد؟

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند.

برای دريافت مشاوره و رزرو خدمات فرم زير را پرکنيد.

8 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر پرینتر اپسون»

  1. سمانه زارعی

    سلام وقتتون بخیر.
    اقا به جرئت میتونم بگم در زمینه تعمیر پرینتر اپسون بی رقیبن. دستگاه من دو سال کنار بود بردم نمایندگیش درست کنن گفتن درست نمیشه ولی با کمک این مجموعه دستگاه تعمیر شد و چاپش کوچکترین مشکلی نداره. من که به شخصه خیلی راضی بودم از خدماتتون و کیفیت کارتون.

    1. مدیر سایت

      سلام خانم زارعی
      از لطف شما سپاسگزاریم. هر آنچه در رابطه با پرینتر شما انجام دادیم انجام وظیفه بود.
      انشالله کسب و کارتون پر برکت باشه

    2. مدیر سایت

      ممنونم از اعتمادتون به مجموعه ما سرکار خانم. از حمایت شما بسیار سپاسگزاریم.

  2. سلام من پرینتر اپسون ۱۴۱۰ دارم مدتی هست نقشه چاپ می کنم خطوط طولی رو با ضخامت بیشتر میگیره و خطوط افقی درست هست همه هم در یک لایه هستن ممنون میشم علت این مشکل را بگوئید.

    1. مدیر سایت

      سلام عزیز بدین منظور شما بهتر است تا با متخصصان ما تماس بگیرید تا بهترین راهکار را به شما پیشنهاد کنند.
      شماره تماس: 02188844045
      با تشکر.

  3. سروش محسن آبادی

    باسلام من پرینتراپسون مدل۳۲۰۰ دارم بعلت بی توجهی خودم نازل کارتریج رنگ مشکی شکسته، حال از شما این پرسش را دارم چکارکنم که باکمترین هزینه پرینتر بکار بیفتد؟
    با تشکر از اداریز کالا.

    1. مدیر سایت

      سلام دوست عزیز.
      این کد در هنگام بروز مشکلات سخت افزاری خود را نشان می‌دهد، چنانچه عمر مفید یکی از قطعات دستگاه به آخر خود رسیده باشد، شما با دیدن این کد خطا از آن آگاه می‌شوید.
      موفق باشید.

  4. سلام و خدا قوت. پرینتر من موقع چاپ کد خطای E10 رو نشون میده. نمیدونم مشکل از چیه لطفا راهنماییم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن