تعمیرات پرینتر اچ پی

اگر در اینترنت به دنبال شرکتی با سابقه و معتبر برای تعمیر پرینتر های hp در محل هستید و می خواهید تعمیرات تخصصی همراه با ضمانت خدمات و قطعات را تجربه کنید ما به شما شرکت خدماتی اداریز کالا را معرفی می کنیم. چرا پرینتر اچ پی روشن نمی شود؟ چراا دستگاه اچ پی کمرنگ و یا سفید چاپ می گیرد؟ دلیل خاموش شدن ناگهانی جاپگر اچ پی چیست؟ دلیل جمع یا تا شدن کاغذ در پرینتر HP چیست؟ دلیل چاپ خطوط افقی بر روی چاپ نهایی چیست؟ و … تمامی این سوالات از مشکلات متداولی هستند که کاربران پرینتر اچ پی با آن سر و کار دارند. برخی از این مشکلات به دلایل ساده و پیش پا افتاده‌ای به وجود می‌آیند و برخی دیگر نیز خبر از بروز آسیب جدی در پرینتر HP می‌دهند.

اداریز کالا به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیرات پرینتر های HP و تعمیرگاه های خدمات پرینتر HP با کادری مجرب خدمات ویژه ای برای مشتریان گرامی ارائه میکند. اداریز کالا خدماتی در زمینه تعمیر پرینتر HP و سرویس تمامی دستگاه ها از برند HP در سرتاسر تهران را انجام می دهد. برای انجام سفارش تعمیرات پرینتر اچ پی کافیست که با شرکت ما تماس بگیرید تا متخصصین شرکت به آدرس موردنظرتان اعزام شده و سرویس عیب‌یابی و  تعمیر پرینتر HP در محل  را برای شما انجام می دهند. شرکت اداریز کالا با داشتن تعمیرگاه مجهز ، خدمات قابل توجهی را در زمینه گارانتی و تعمیرات انواع محصولات اچ پی ،  شامل تعمیرات پرینتر، اسکنر ، و انواع پرینتر های چند کاره hp به کاربران گرامی ارائه می دهد.

تعمیر پرینتر hp

مرکز تعمیر پرینتر اچ پی در تهران

همانگونه که میدانید برند اچ پی جزو برندهای مشهور پرینتر در ایران و جهان است و طرفداران زیادی دارد. از این رو به دلیل کاربری بالای آن تعمیرکاران پرینتر نیز ادعای این را دارند که در تعمیر آن تخصص دارند. اما آیا واقعا اینگونه است و به صِرف یک ادعا می توانیم تعمیر پرینتر خود را به کسی بسپاریم؟ هرگز این نکته‌ی مهم را فراموش نکنید! آنچه پیش از تخصص حائز اهمیت است انجام  تعمیرات پرینتر  در یک تعمیرگاه مجاز و استاندارد است تا بتوان مشکلات آن را متناسب با استانداردهای بین المللی برطرف نمود. تعمیر پرینتر های hp 2035 و hp 2055 و همچنین hp 1536dnf از جمله پرینتر هایی هستند که در این مرکز به صورت تخصصی مورد سرویس قرار می گیرند.

چرا که مجاز بودن یک مرکز تعمیرات پرینتر علاوه بر اینکه ضامن حضور کارشناسان خبره و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی است، تعهدی مبنی بر انجام خدمات دقیق و کامل به مراجعه کننده ارائه می کند که آرامش خاطر شخص را در خصوص پاسخگویی مرکز به دنبال دارد. بنابراین اگر شما هم قصد دارید پرینتر اچ پی خود را تعمیر کنید پیش از هر چیز در جستجوی یک مرکز معتبر و استاندارد باشید. برای پیدا کردن علت اصلی بروز هر مشکلی در پرینتر hp به عیب‌یابی دقیق و اصولی این دستگاه نیاز است؛ به همین دلیل اگر شما هم از پرینتر اچ پی استفاده می کنید و با مشکلی در این دستگاه مواجه شده‌اید، بهتر است عیب‌یابی این دستگاه را به متخصصان اداریز کالا بسپارید.

تعمیر پرینتر hp در محل

وجه تمایز تعمیرات تخصصی اچ پی در اداریز کالا

در جهت اینکه تعمیرات پرینتر HP به صورت صحیح انجام گیرد و رضایت مشتری جلب شود رعایت استانداردهایی ضروری است. در نظر گرفتن این استانداردها علاوه بر اینکه از رساندن آسیب به دستگاه جلوگیری می کند، کیفیت اولیه پرینتر را برمیگرداند.در مرکز تعمیرات تخصصی اداریز کالا وجود پیشرفته ترین ابزارهای تعمیر خود مدرکی در جهت رعایت این استانداردها بوده است.

لذا شما میتوانید با آرامش خاطر تعمیر پرینتر  خود را به این مرکز بسپارید و آن را با بالاترین کیفیت تحویل بگیرید. کلیه‌ اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری در این مرکز در واحدهای جداگانه و تخصصی و با بالاترین کیفیت رفع می شود.همچنین استخدام نیروی انسانی در مرکز تعمیر اداریز کالا با حساسیت بالا صورت گرفته و از جمله معیارهای مورد نظر داشتن مدارک بین المللی یا کسب آن در زمینه تعمیرات است.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره تلفن مرکز تعمیرات اداریز کالا تماس حاصل نمایید. در ادامه انواع خدمات این مرکز و چگونگی انجام آنها شرح داده شده است.

تعمیر پرینتر لیزری رنگی اچ پی

شرکت خدماتی اداریز کالا با نزدیک به 15 سال سابقه فعالیت و داشتن نیروی متخصص و حرفه ای و کسب رضایت بیش از 2000 سازمان و شرکت دولتی و خصوصی  و دارای تخصصی ترین مرکز تعمیرات انواع پرینترهای لیزری رنگی در همه برندهای مصرفی کشور و همچنین امکان اعزام تکنسین متخصص در محل میباشد. تعمیرات پرینتر های لیزری تخصص ماست!

قبل از تعمیرات دستگاه های چاپگر می بایست به درستی ایراد کار را پیدا کرد. اگر تجربه ای در زمینه تعمیر تجهیزات اداری ندارید هرگز اقدام به باز کردن دستگاه نکنید. قطعات داخلی پرینتر لیزری و به خصوص پرینتر های لیزری رنگی بسیار ظریف و حساس است و امکان آسیب رساندن به دستگاه وجود دارد. تکنیسین حرفه ای که دوره آموزش تعمیرات پرینتر لیزری را گذرانده باشد صلاحیت باز کردن دستگاه و تعویض قطعات پرینتر را دارد. تعمیر چاپگر های لیزری رنگی از جمله خدماتی است که اداریز کالا در سطح تهران بزرگ ارائه می دهد. این سرویس توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود. با توجه به بزرگ بودن و حجم دستگاه های پرینتر اداری، پرینترهای لیزری و جوهر افشان در محل عیب یابی و تعمیر می شوند. همچنین شارژ کارتریج لیزری رنگی در محل مشتریان انجام می شود و در هنگام شارژ کارتریج های لیزری رنگی باید دقت و حساسیت بالایی داشته باید.

تعمیر پرینتر لیزری رنگی
تعمیر پرینتر های لیزری رنگی HP

تعمیر پرینترهای جوهر افشان hp

تعمیر پرینترهای جوهر افشان hp

پرینتر های جوهر افشان hp در دو مدل خانگی یا اداری و صنعتی تولید شده اند که در مدل خانگی آنها کاغذ و هد چاپگر حرکت می ‌کنند و در مدل صنعتی پرینتر های جوهرافشان اچ پی، هد ثابت و محصول از زیر هد حرکت می‌ کند. پرینتر های جوهر افشان برای اعمال فرآیند چاپ از کارتریج یا مخزن استفاده می کنند. کارتریج بر روی صفحه ‌ای که قرار است روی آن عمل چاپ انجام شود حرکت می ‌کند و جوهر از نازل‌ های بسیار ریز آن بر روی صفحه می ‌ریزد؛ در صورتی که فرآیند ذکر شده به درستی انجام شود، برگه چاپ شده و از دستگاه خارج می شود. بهره مندی پرینتر جوهر افشان از جوهر به جای تونر و لیزر مهم ترین تفاوت پرینتر جوهر افشان اچ پی با سایر مدل ها می باشد.

پرینتر های جوهر افشان یکی از کاربردی ترین پرینتر های موجود در بازار هستند. این دستگاه ها نیز همانند سایر ماشین های اداری با اختلالات گوناگونی رو به رو می شوند. به همین منظور شرک اداریز کالا واحدی جداگانه برای تعمیر پرینتر جوهر افشان اچ پی راه اندازی کرده است. در صورتی که پرینتر جوهر افشان دچار مشکل شده و کاربری مناسبی ارائه نمی کند، می توانید با مراجعه به واحد تعمیرات پرینتر اچ پی تمامی اختلالات این دستگاه را برطرف نمایید. بدین منظور فقط کافیست با شماره های 0218884404502188309336 تماس بگیرید. 

تعمیر قطعات پرینتر اچ پی

همانگونه که پیش تر اشاره کردیم گاهی اختلالات پیش آمده در پرینتر اچ پی نتیجه ی مشکلات سخت افزاری است. رفع مشکلات سخت افزاری نیازمند تخصص بالا و استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت است و تعمیرات آنها نیازمند دقت و مهارت بالایی است در غیر اینصورت مشکلات ماندگاری را در پی خواهد داشت. شرکت اداریز کالا با یاری مهندسان ماهر به دنبال آن است که علاوه بر تحقق بخشیدن به هدفش در زمینه تعمیرات تخصصی پرینتر نسبت به آموزش تعمیرات پرینتر نیز اقدام نماید.

در مرکز تعمیرات ماشین های اداری شرکت اداریز کالا می توانید با اطمینان خاطر نسبت به رفع مشکلات سخت افزاری پرینتر اچ پی خود اقدام کنید. از جمله خدمات ارائه شده در زمینه سخت افزارها عبارتند از: تعمیر کاغذ کش، تعمیر و تعویض فیلم فیوزینگ، تعمیر و تعویض CR موتور، تعمیر و تعویض برد فرمتر، تعمیر تسمه کریج، تعمیر و تعویض مخزن، تعمیر و تعویض هد، شارژ و تعمیر کارتریج، تعمیر و تعویض DC کنترل و … .
مجددا لازم است این نکته مهم را مدنظر داسته باشید که  پرینتر اچ پی  به دلیل فناوری پیشرفته و پیچیده آنها در کنار کیفیت بالایی که دارند در صورت بروز مشکل بسیار حساس هستند و رفع مشکل آنها نیازمند تشخیص صحیح و انجام تعمیرات توسط یک مرکز مجاز و استاندارد است که تجربه بالایی در این حوزه داشته باشد.

تعمیر قطعات پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر اچ پی در محل

شما عزیزان باید بدانید اگر که به طور منظم و دوره‌ای قطعات پرینتر را تمیز نکنید با گذشت زمان مشکلات کوچکی در دستگاه شما به وجود می‌آید که شما متوجه آن‌ها نخواهید شد اما بعد از مدتی این مشکلات کوچک، بزرگ و بزرگتر شده و آن وقت است که پرینتر شما دچار مشکل می شود و خرج زیادی روی دست شما می‌گذارد. دقیقاً به این دلیل است که سرویس دوره‌ای پرینتر اهمیت زیادی دارد.

منظور از سرویس پرینتر تمیز کردن این دستگاه، رفع ایرادات و تعویض قطعات آسیب‌دیده آن است که مانع از بروز مشکلات و خرابی‌های بزرگتر در پرینتر می شود. با این وجود می‌توان گفت که سرویس پرینتر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر چاپگر شما هم به سرویس نیاز دارد می‌توانید با شرکت اداریز کالا تماس بگیرید تا متخصصان ما جهت سرویس این دستگاه به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند.

ما در مرکز تعمیرات تخصصی پرینتر به شما اطمینان می دهیم که با بکارگیری مهندسان و کارشناسان کارآزموده و دارای مدارک معتبر نسبت به رفع مشکل پرینتر اچ پی شما در کوتاه ترین زمان، بالاترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت اقدام می نماییم. شرکت ما خدمات خود را ضمانت می کند و بعد از انجام خدمات هم پاسخگوی شما عزیزان هستیم تا مشکلات شما را برطرف کنیم. همانطور که بالاتر گفته شد شرکت ما دارای سرویس ویژه تعمیر پرینتر اچ پی در محل میباشد بدین منظور شما میتوانید تعمیرات پرینتر خود را بدون نیاز به ارسال دستگاه برای ما و در محل خود سفارش دهید تا کارشناس ما برای تعمیر دستگاه شما اقدام کنند.

خدمات مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی اداریز کالا

با توجه به نوع پرینتر یعنی جوهری، لیزری و یا چندکاره بودن پرینتر قطعات به کار رفته در آن نیز با هم تفاوت دارد. این مغایرت به دلیل اختلاف در کارکرد و ساختار هر یک از دستگاه های پرینتر کاملا طبیعی است. به عنوان مثال : پرینترهای لیزری به آن دسته از پرینترهایی گفته می شود که جهت چاپ از تونر استفاده می کنند. کارتریج آنها از پودرهای مخصوص سیاه و رنگی انباشته شده که توسط مکانیزم خاص و منحصر به فردی ، و با استفاده از ذرات مغناطیسی و غلطک های خاص ، عملیات چاپ را انجام می دهند.

همینطور پرینتر های جوهرافشان اچ پی از کارتریج های جوهری بهره می برند و از طریق پخش قطرات ریز جوهر روی یک کاغذ، از طریق منافذ ریزی که در هد کارتریج وجود دارد، باعث به وجود آمدن تصاویر رنگی و سیاه و سفید می‌شوند. متخصصان اداریز کالا به ریز و درشت قطعات پرینتر HP و اشکالات رایج آنها مسلط بوده و قادر هستند تا اطلاعات جامعی را درباره کم و کیف این دستگاه ها در اختیار شما قرار دهند.

در ادامه برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند بدانند مرکز تعمیرات تخصصی اداریز کالا به طور جزئی چه خدماتی برای تعمیر پرینتر های اچ پی در محل ارائه می دهد لیست زیر را آماده کرده ایم.

  • تعمیر و تعویض مخزن
  • تعمیر فیلم فیوزینگ
  • رفع ایرادات تسمه کریج
  • تعمیر CR موتور
  • تعمیر  و تعویض استیشن کلینر
  • تعمیر DC کنترل
  • تعویض و تعمیر گیربکس و کلاج
  • رفع مشکل نوار اینکودر دیسک

سوالات رایج تعمیر پرینتر اچ پی

در این قسمت شما می توانید سوالات متداول کاربران را در زمینه ی پرینتر اچ پی مطالعه نمایید. تعمیر پرینتر HP به دلیل ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ پیچیده‌ ای که محصولات این شرکت و نیز با توجه به مدل‌های متفاوت موجود در بازار، یک کار تخصصی است. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که از تعمیرات پرینتر اچ پی به صورت خودسرانه و یا در مراکز غیرمجاز که تخصص لازم را ندارند دوری کنید. تعمیرات پرینتر اچ پی در مراکز غیرمجاز و به دست افراد غیر ماهر، نه تنها مشکل چاپگر شما را برطرف نخواهد کرد بلکه موجب آسیب دیدن قطعات دیگر دستگاه می شود. بارها شاهد مراجعه ی افرادی بوده ایم که پرینتر ایشان به دلیل تعمیرات غیر تخصصی و نادرست صدمه دیده است. شرکت اداریز کالا جهت پیشگیری از بروز این مشکلات در بخش پرسش های متداول پاسخگوی تمامی سوالات و مشکلات شما در زمینه ی تعمیر پرینتر HP می باشد.

یکی از دلایلی که می تواند علت کم‌رنگ چاپ شدن صفحات در پرینتر HP باشد، بهم‌ریختگی تنظیمات پرینتر اچ پی است. زیرا پرینتر اچ پی دارای قابلیت چاپ اقتصادی می‌باشد که با آن می‌توان حالت چاپگر در تنظیمات این دستگاه را بر روی چاپ کم‌رنگ صفحات تنظیم کرد تا اینگونه تونر یا جوهر کمتری استفاده شود.

اما بیشتر مواقع این مشکل نشان می‌دهد که تونر یا جوهر کارتریج چاپگر در حال تمام شدن است. جهت برطرف کردن مشکل چاپ کم‌رنگ صفحات به دلیل اتمام تونر یا جوهر کارتریج دو راه حل دارید:بهترین کار که می توانید کنید این است که باید کارتریج لیزری یا جوهری پرینتر اچ پی خود را شارژ کنید. منظور از شارژ کارتریج پرینتر اچ پی تمدید جوهر یا تونر داخل آن متناسب با نوع چاپگر خود است. دومین راهکار نیز این است که کارتریج جدید برای پرینتر خود بخرید البته این راه حل زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که با شارژ مجدد کارتریج پرینتر، همچنان پرینتر شما بی کیفیت چاپ بگیرد.

متداول ترین علتی که موجب می شود برگه های چاپ شده توسط پرینتر اچ پی دارای خطوط عمودی باشد، خرابی درام این دستگاه است البته خرابی درام نشانه‌های دیگری هم مانند: چاپ نقاط متناوب بر روی صفحات را به دنبال دارد. درام یکی از مهم‌ترین قطعات کارتریج در پرینتر است چراکه نقش مهمی را در فرایند چاپ دارد؛ این قطعه جوهر یا تونر را از کارتریج به روی کاغذ انتقال می دهد.

درام یک قطعه مصرفی است و این یعنی بعد از گذشت مدتی دچار فرسودگی شده و نیاز به تعویض دارد، از این‌رو زمانی که طول عمر این قطعه به اتمام می‌رسد مشکلاتی در فرایند چاپ به وجود می‌آید. اگر شما هم با چنین مشکلاتی در دستگاه چاپگر خود مواجه شدید می‌توانید با متخصصان شرکت اداریز کالا تماس بگیرید تا تعمیرکاران این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند و مشکل پرینتر اچ پی شما را بر طرف کنند تا درصورتی که درام آن با مشکل مواجه شده بود و نیاز به تعویض داشت آن را با یک نمونه اورجینال و با کیفیت عوض کنند.

یکی از مشکلاتی که کاربران پرینتر اچ پی بعد از تعویض کارتریج این دستگاه با آن رو به رو می‌شوند، عدم شناسایی کارتریج توسط چاپگر است؛ که خوشبختانه می‌توان این مشکل را به دو روش برطرف کرد: اولین روش و مطمئن ترین آن‌ها ریست کردن RAM پرینتر است؛ زیرا هنگامی که یک کارتریج جدید را درون پرینتر قرار می‌دهید، امکان دارد کارتریج جدید توسط RAM پرینتر شناخته نشود. به همین دلیل اول از همه می‌توانید با ریست کردن حافظه پرینتر این مشکل را برطرف کنید. اگر این مشکل با ریست کردن RAM پرینتر رفع نشد، بهتر است یک بار هم درایور پرینتر اچ پی خود را بروزرسانی کنید تا شاید مشکل عدم شناسایی کارتریج با این راه حل برطرف شود.

اگر  مشکل شما با این دو روش، برطرف نشد، ابتدا پرینتر خود را خاموش کنید و آن را از برق بکشید و سپس تمامی اتصالات آن را تمیز کنید. اگر این روش هم کارساز نبود مطمئن باشید که کارتریج به طور صحیح در پرینتر شما قرار نگرفته است. در این صورت بهتر است با متخصصان ما تماس بگیرید تا تکنسین‌های شرکت ما کارتریج شما را به درستی در جای خود نصب کنند و اگر مشکل از جای دیگری بود آن را برطرف کنند.

ساده ترین دلایلی که می توانند علت روشن نشدن پرینتر اچ باشند عبارتند از: خرابی پریز برق و اختلال در کابل برق پرینتر. این مشکلات را می توانید به راحتی با اتصال پرینتر به یک پریز دیگر یا تعویض کابل آن متوجه شوید که مشکل بابت چیست. اما  گاهی اوقات دلیل روشن نشدن پرینتر اچ پی خیلی جدی‌تر از این حرفاست! برخی مواقع خرابی منبع تغذیه یا برد پاور پرینتر اچ پی یا خرابی mainboard این دستگاه موجب روشن نشدن چاپگر می‌شود اما علت خرابی این دو قطعه یک دلیل مشترک دارد که آن هم بروز نوسان برق در پرینتر است.

وظیفه mainboard در پرینتر اچ پی برقراری ارتباط بین اجزاء و قطعات پرینتر و همچنین منتقل کردن دستورات کاربر به هر یک از قطعات می‌باشد. اگر این قطعه به مشکل بخود ارتباط بین قطعات پرینتر کامل قطع می شود و دستگاه ناگهان خاموش شده و دیگر هم روشن نشود. برد پاور هم وظیفه تامین برق مورد نیاز پرینتر را برعهده دارد تا این دستگاه روشن شده و شروع به چاپ کردن کند.

برای تعمیر و یا تعویض ای دو قطعه مهم از دستگاهتان می توانید با تعمیرکاران ما تماس بگیرید تا آنها برای رفع مشکل روشن نشدن پرینتر اچ پی شما به محل اعزام شوند و مشکل دستگاه را در سریع ترین زمان ممکن بر طرف کنند.

اگر پرینتر شما کاغذ را به داخل نمی کشد به احتمال زیاد مشکل از پد و پیکاپ یا همان کاغذکش دستگاه است؛ زیرا کاغذکش پرینتر همانطور که از نامش پیداست، وظیفه دارد تا کاغذهای قرار گرفته در سینی پرینتر را به داخل چاپگر انتقال دهد.

کاغذکش پرینتر از سه قسمت ورودی، میانی و خروجی تشکیل شده است که بخش ورودی آن وظیفه کشیدن کاغذ به داخل پرینتر را برعهده دارد و بخش میانی هم کاغذ وارد شده به چاپگر را بین دو بخش ورودی و خروجی جابجا می‌کند. درنهایت بخش خروجی کاغذکش نیز کاغذ را از دستگاه به بیرون انتقال می دهد؛ اگر هیچ کاغذی به داخل پرینتر کشیده نمی‌شود یعنی اینکه بخش ورودی کاغذکش دستگاه خراب است؛ اما اگر کاغذ درون پرینتر گیر کرده است و از آن خارج نمی‌شود، امکان دارد بخش میانی یا خروجی کاغذکش دچار مشکل شده باشد.

برخی از متداول ترین ارور های پرینتر HP عبارتند از:

  • کد خطای ۱۰: این ارور زمانی اتفاق می افتد که چیپست دستگاه دچار مشکل باشد. زیرا پرینتر قادر به خواندن و استفاده کردن از آن نیست. ابتدا چاپگر را خاموش کنید و کارتریج تونر را دوباره بررسی و در دستگاه قرار دهید. اگر دوباره بعد از مدتی با این خطا مواجه شدید، باید در پی رفع مشکلات سخت افزاری و قطعات دستگاه باشید.
  • کد خطای ۱۱: هنگامی که این کد خطا را مشاهده کردید باید داخل سینی کاغذ را پر کنید زیرا این خطا هنگامی رخ می دهد که سینی کاغذ دستگاه شما خالی باشد.
  • کد خطای ۱۲: اگر این کد خطا را مشاهده کردید باید چک و ببینید ایا کارتریج پرینتر را به درستی در جای خودش قرار دادید یا نه.
  • کدخطای ۲۰ و ۲۱: این ارور ها زمانی پدیدار می‌شوند که دستورات چاپی شما بیشتر از ظرفیت حافظه (RAM) پرینتر باشد.
  • کد خطای ۴۰: این کد خطا نشان دهنده این است که پرینتر دستورات را به درستی از رایانه دریافت نکرده است و به شما اعلام می‌کند ارتباط بین چاپگر و رایانه دچار اختلال می باشد.
سوالات متداول پرینتر اچ پی

آیا پرینتر HP شما نیاز به تعمیر دارد؟

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند.

برای دريافت مشاوره و رزرو خدمات فرم زير را پرکنيد.

مشاوره تلفنی تعمیر پرینتر اچ پی

7 دیدگاه دربارهٔ «تعمیرات پرینتر اچ پی»

  1. سلام وقت بخیر،کارتر چاپگر من ک مدل hp laserjet1080 هست قطعه اش مشکل داره ،میخواستم بدونم امکان تعمیرش هست

    1. مدیر سایت

      درود بر شما
      ارمین عزیز ایا منظور شما کارتریج است؟ در این صورت شما می توانید با شماره 09382204804 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

  2. محسن یوسفی

    با سلام، خیلی ممنون از سایت خوبتون.
    پرینتر hp 121 دارم کپی سیاه وسفید رو میگیره ولی کپی رنگی رو با وجود اینکه کارتریج سالمه و تونر داره نمی گیره لطفا راهنمایی بفرمایید که باید چکار کنم که بتونم کپی رنگی بگیرم؟
    با تشکر

    1. مدیر سایت

      درود بر شما
      می‌توان گفت سفید پرینت گرفتن پرینتر می‌تواند چند دلیل داشته باشد:
      ۱-کارتریج خشک شده است
      ۲-هد پرینتر کثیف شده است
      ۳-سوزن نازل گرفته است
      بهتر است برای حل مشکل خود، با کارشناسان سرویس و تعمیر پرینتر اداریز کالا با شماره ۰9382204804 تماس بگیرید.
      موفق باشید

  3. سلام، چرا پرینتر من ارور کد خطای 16 رو بهم نشون میده؟ چطوری میتونم این مشکل را برطرف کنم. میشه راهنمایی کنید

    1. مدیر سایت

      سلام فرزاد عزیز. دلیل این خطا به این خاطر است که تونر یا جوهر پرینتر شما رو به اتمام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن