وبلاگ

جدیدترین مطالب

برترین پرینتر های سال 2021
پرینتر

معرفی بهترین پرینتر های خانگی در سال 2021

در این مقاله ما می خواهیم به معرفی بهترین چاپگرهای خانگی ، از جمله بهترین چاپگر های جوهر افشان ، برای همه بودجه ها بردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

مشکلات پرینتر
پرینتر

10 تا از رایج ترین مشکلات چاپگر ها + نحوه رفع آنها

چاپگرها بهترین گزینه برای یک اداره و یا کسب و کار خانگی هستند ، همچنین کاربران را از مراجعه به کافی نت بی نیاز می کند. داشتن چاپگر مزایای بی شماری دارد ، هرچند ، مانند هر فناوری دیگر ، چاپگرها دارای چند نکته مهم هستند. با این حال ، نا امید نشوید زیرا بسیاری از مشکلات رایج چاپگر راه حل های ساده ای دارند.

مقایسه پرینتر های لیزری و جوهرافشان
پرینتر

مقایسه چاپگرهای لیزری و جوهر افشان (نقاط ضعف و قدرت)

امروزه پرینتر های جوهرافشان و لیزری زیادی برای استفاده کاربران وجود دارد و این دو مدل دستگاه همیشه در رقابت با هم هستند. یکی از تصمیمات اولیه ای که شما باید اتخاذ کنید تعیین نوع چاپگر و انتخاب کارتریج(جوهر یا تونر) مورد نیاز شماست.

معرفی کامل و جامع پرینتر های سه بعدی
پرینتر

پرینتر های سه بعدی| معرفی کامل پرینتر های سه بعدی

پرینتر های سه بعدی چه برای استفاده شخصی ، چه شغلی و چه آموزشی از قیمت بالایی برخوردار هستند. آنچه را که باید در مورد فناوری برای شروع چاپ بدانید ، همراه با مدلهای با عملکرد برتر در مقاله اداریز کالا ، بررسی کنید.

آموزش تصویری چاپ عکس با تلفن همراه
پرینتر

آموزش چاپ کردن با استفاده از گوشی های هوشمند

ابتدا فایل زیپ را استخراج کنید و فایل APK برنامه را نصب کنید. دقت کنید بعد از نصب،‌این برنامه را بر روی گوشی اجرا نکنید. چون باید به قسمت (Settings) تنظیمات گوشی موبایل خود رفته و در قسمت سرچ یا علامت ذره بین، کلمه Printing را جستجو کنید.

معرفی کامل فیش پرینتر ها و انواع آن
فیش پرینتر

تعمیرات تخصصی انواع فیش پرینتر و لیبل پرینتر

پرینترهای کوچک رومیزی برای چاپ فیش های کوچک که اغلب در رستوران ها، فست فودها، داروخانه ها و… مورد استفاده هستند.

از مهم ترین مزایای فیش پرینترها می توان به عمر طولانی چاپگر و عدم نیاز به شارژ آن اشاره کرد. به طور کلی فیش پرینتر ها سرعت چاپ بالا و هزینه جانبی کمی دارد.

شارژ کارتریج پرینتر در محل

بهترین مطالب خدماتی

آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

ادامه مطلب
آموزش ریست پرینترهای برادر تمامی مدل ها

آموزش ریست پرینتر های برادر (تمامی مدل ها)

در این مقاله از سایت اداریز کالا نحوه ریست کردن پرینتر های برادر هنگامی که ارور “Toner Life End Error” می دهد، را قرار است آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
بدون چیپ کردن پرینترهای جدید لیزری HP

همه چیز درباره بدون چیپ کردن پرینترهای hp

در این مطلب همه چیز در مورد بدون چیپ کردن پرینترهای HP از قبیل فواید و نحوه خرید و نحوه پروگرام کردن پرینتر اچ پی خود – آموزش بدون چیپ کردن پرینترهای جدید لیزری HP

ادامه مطلب

اخبار و مقالات ماشین های اداری

مطالب و مقالات آموزشی شرکت خدماتی اداریز کالا را می توانید در اینجا مطالعه کنید. در صورت هرگونه سوال یا نظری میتوانید در زیر هر مطلب دیدگاه خودتان را بنویسید. کارشناسان و تکنسین های اداریز کالا در اسرع وقت مطالعه کرده و پاسخ خواهند داد.

وبلاگ اداریز کالا یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع ماشین های اداری است که تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های پرینتر، دستگاه های کپی، فکس و اسکنر و … در وبلاگ اداریز کالا دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد.

در وبلاگ اداریز کالا سعی میکنیم مطالب آموزشی که در حوزه استفاده درست و اصولی از ماشین های اداری، ترفندهای مرتبط به امور اداری را با شما به اشتراک بزاریم. همچنین در صورت خرابی دستگاه شما سعی میکنیم در اینجا به صورت کاملا رایگان شما را در خصوص رفع مشکل و تعمیر راهنمایی کنیم.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن