تعمیر تخصصی پرینترهای اچ پی 1018، 1020، 1010، 1012، 1022

تعمیر تخصصی پرینترهای اچ پی 1010، 1012، 1020، 1022، 1018

 تعمیر پرینترهای اچ پی   hp 1018، 1020، 1010، 1012، 1022 به صورت تخصصی در شرکت اداریز کالا توسط کارشناسان کاربلد و کادری مجرب با استفاده از پیشرفته ترین لوازم و قطعات اورجینال و باکیفیت انجام می دهند. پرینترهای لیزری اچ پی که دستگاه های تک کاره  هستند و گزینه خیلی مناسب برای روز محل کارتان یا منزل هستند چون هم کم مصرف هستند و هم هنگام تعمیر هزینه نسبتا کمی روی دست شما میگذارند.

مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی اداریزکالا به منظور تعمیر پرینتر مشتریان از جدید ترین متد ها و پیشرفته ترین ابزار ها استفاده خواهند کرد و به این صورت تعمیر پرینتر HP  شما عزیزان با بهترین کیفیت و در بالاترین سطح از استاندارد های لازم انجام خواهد شد و در این زمینه کوچک ترین نگرانی شامل حال مشتریان عزیزمان نخواهد بود.لازم به ذکر است که تعمیر پرینتر HP  تنها یکی از واحدهای شرکت خدماتی اداریز کالا بوده و برای آشنایی با دیگر واحدهای این نمایندگی می توانید از دیگر بخش های وب سایت دیدن فرمائید. 

برای دریافت خدمات پرینترهای لیزری اچ پی کافیست با کارشناسان اداریز کالا تماس بگیرید.

09382204804 - 02188844045 - 02188309336

پرینتر لیزری اچ پی مدل 1018 جزء پرینترهای لیزری شرکت HP است که تک کاره و توانایی ارائه‌ کیفیت بالا با قابلیت بالا را نیز دارد.و از جمله ویژگی مثبت این پرینتر میتوان به داشتن دو کاست کاغذ نیز اشاره کردمیتوانید به طور همزمان از دو سایز کاغذ پرینت بگیرید. مواد مصرفی این پرینتر , کارتریج مشکی  اچ پی  12a است. امکان  پرینت گرفتن بر روی کاغذ های ساده ، پاکت ، سهام کارت ، کارت شناسایی ، برچسب و… را دارد. دارای سینی ورودی و خروجی با ظرفیت مناسب که شامل 150 برگ سینی ورودی و 100 برگ سینی خروجی می شود.چاپگر اچ پی HP 1018 Printer ، پرینتری لیزری با قیمت مناسب ایده آل برای دفاتر کاری با حجم کاری متوسط و بالا میباشد.از جمله نقاط مثبت این دستگاه میتوان به کیفیت بسیار بالای ساخت و عمر بالای این دستگاه نیز اشاره کرد.با انتخاب و استفاده از این چاپگر لیزری اچ پی می توانید این اطمینان را داشته باشید که در کسب و کارتان کیفیت مورد نظرتان را دریافت می کنید .

تعمیر پرینتر اچ پی 1018 توسط کارشناسان مجرب اداریزکالا با پیشرفته ترین تجهیزات انجام می شود.  شما کاربران پرینتر  اپسون L3150  میتوانید در صورتی که پرینتر شما دچار ایراد یا خرابی شد به نمایندگی تعمیر پرینتر اداریزکالا مراجعه کنید یا تماس بگیرید کارشناسان ما مشکل شما را حل می کنند. 

درایور پرینتر اچ پی مدل 1018
پرینتر اچ پی 1012

پرینتر لیزری اچ پی مدل 1012 پرینتر تک کاره شرکت HP می باشد. ابعاد کوچک با سرعت چاپ 18 صفحه در دقیقه بهترین انتخاب برای در کاربر خانگی و اداری است. پرینتر hp 1012 یکی از کوچکترین پرینتر های لیزری تولید شده است که از طراحی بسیار زیبا و سبک برخوردار است.سرعت بالا در چاپ باعث میگردد تا زمان بیشتری را برای انجام امور کاری خود داشته باشید چون پرینتر  hp 1012 با سرعت 18 صفحه در دقیقه تحت امر شما بوده و دستورات شما را چاپ میکند. سرعت پرینت  19 صفحه در دقیقه و ارتباط  با کابل USB , پارالل باعث شده است تا پرینتر لیزری HP Laserjet 1012 یکی از پرینتر های محبوب در میان مصرف کنندگان بوده و بدلیل کوچک بودن ابعاد روی میز کارتان فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.

تعمیر پرینتر اچ پی مدل 1012 تمامی خدمات مربوط به تعمیرات پرینتر اچ پی را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به دست مهندسین با تجربه و زبده انجام می دهد.  در صورت مشاهده هر گونه خرابی با نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی با شماره های ( 0990220480409382204804 )  تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را  راهنمایی نمایند. 

 

نکات سرویس و نگهداری پرینترهای لیزری اچ پی

استفاده از نوع نامرغوب و اشتباه کاغذ می تواند باعث گیر کردن کاغذ در داخل دستگاه و احتمال آسیب اجزای داخلی چاپگر شود ،همچنین نیاز به استفاده مقدار بیشتر تونر را نیز در پی دارد. یکی از نکات نگهداری از پرینتر لیزری استفاده از نوع کاغذ توصیه شده برای دستگاه می باشد که این کار نه تنها باعث تضمین کیفیت خروجی می شود ، بلکه عمر دستگاه را نیز افزایش می دهد. برای نگهداری از پرینتر لیزری همیشه باید درام را از کناره های آن بگیرید و از دست زدن به سطح آن خودداری کنید.

از آنجایی که درام کارتریج به نور حساس است مطمئن شوید که آن را در معرض نور فلورسنت یا نور خورشید قرار نداده اید. هنگام تمیز کردن کارتریج تونر نیز آن را در محلی بدون نور قرار دهید.گرد و غبار و ریزگردها در چاپگر لیزری می‌تواند هنگام چاپ باعث ایجاد گرفتگی تصاویر شود .این ذرات گرد و خاک باعث می شوند چاپگر شما رگه‌هایی از جوهر بر روی اسناد تولید کند که باعث پایین آمدن کیفیت چاپ می‌شود. می توانید از جارو برقی برای مکیدن ذرات تونر گیر کرده در شکاف ها استفاده کنید. پس از خارج کردن درام و کارتریج تونر ۳ تا ۴ ثانیه نگه دارید تا جارو ذرات اضافی را جذب کند. همچنین می توانید از یک برس یا سواب پنبه‌ای برای تمیز کردن تونر پخش شده در مناطق دور از دسترس استفاده کنید.

پرینتر اچ پی 1010

پرینتر لیزری اچ پی مدل 1010 از محبوب ترین و پر استفاده ترین برند ماشین های اداری hp می باشد. سرعت پرینت  ۱۹ صفحه در دقیقه و ارتباط  با کابل USB , پارالل باعث شده است تا پرینتر لیزری 1010 یکی از پرینتر های محبوب در میان مصرف کنندگان شود. پرینتر اچ پی 1010 بدلیل کوچک بودن ابعاد روی میز کارتان فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.چاپگر لیزری 1010 اچ پی بهترین انتخاب برای در کاربر خانگی و اداری است. پرینتر تک کاره 1010 یکی از کوچکترین پرینتر های لیزری تولید شده است که از طراحی بسیار زیبا و سبک برخوردار است.سرعت بالا در چاپ چاپگر تک کاره 1010 باعث میگردد تا زمان بیشتری را برای انجام امور کاری خود داشته باشید. پرینتر ۱۰۱۰ اچ پی از پرینترهای قدیمی این شرکت می‌باشد و دوام بالای این دستگاه آن را به یکی از محبوب‌ترین‌های دسته اداری تبدیل کرده است.

تعمیر پرینتر اچ پی 1010 توسط کارشناسان و تکنسین شرکت اداریزکالا صورت می پذیرد. وقتی پرینتر شما خطا داد یا کاغذ نکشید داخل دستگاه قبل از انجام هر کاری با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز به تعمیر تمیرکار به محل اعزام می شود. مجموعه اداریز کالا تا پایان حل مشکل و تعمیر پرینتر حتی بعد از تعمیر پشتیبان شما عزیزانند و شما را همراهی می کنند.

پرینتر اچ پی 1020

پرینتر لیزری اچ پی مدل 1020 یکی از کوچک ترین چاپگرهای لیزری تولید شده توسط شرکت اچ پی می باشد که از طراحی بسیار زیبا و وزنی سبک برخوردار است. به عنوان یکی از پرینتر های محبوب در میان مصرف کنندگان شناخته شود و به دلیل کوچک بودن ابعاد آن ، روی میز کار شما فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد و بهترین انتخاب برای مصارف خانگی یا دفاتر کار کوچک می باشد. ابعاد 209*242*370 میلی متر و وزن 5.9 کیلوگرم روانه بازار شده است و سایز چاپ کاغذ این چاپگر لیزری A4 می باشد. سرعت چاپ سیاه و سفید این چاپگر تک کاره 19 برگ در دقیقه و توان کار ماهانه آن برابر با 5000 هزار برگ در ماه می باشد.  لازم به ذکر است که کارتریج سازگار این پرینتر کارتریج لیزری 12a است و در بازار به بفور موجد می باشد.

تعمیر پرینتر اچ پی 1020 در مرکز تخصصی و پیشرفته اداریزکالا انجام می شود. عمده ترین خرابی این پرینتر های جوهرافشان خشک شدن هد این پرینترهاست که معمولا تکنسین اداریزکالا این مشکل بارز پرینترها رو حل میکند و حتی گاهی شده که پرینتری  که چند سال کنار گذاشته شده وقتی پیش ما می آورند ناامید از این که این دستگاه هدش سوخته و میخواهند آن را تعویض کنند

مشکلات رایج پرینترهای اچ پی

یکی دیگر از اشکالاتی که ممکن است شما را ناچار به عیب‌یابی پرینتر اچ پی کند، مچاله شدن و جمع شدگی کاغذ توسط پرینتر است. دومین مورد مهمی که باید بررسی کنید، جنس کاغذهای مورد استفاده است. اگر برگه ها رطوبت داشته باشند و یا جنس آنها خوب نباشد، احتمال چروک یا مچاله شدن آنها وجود خواهد داشت. بررسی مخزن کاغذ مهم ترین کاری است که باید برای عیب یابی پرینترتان انجام دهید. گاهی در اثر مرتب نبودن کاغذها، شاهد مچاله یا چروک شدن آنها در پرینتر هستیم.

در این وضعیت پروسه چاپ بسیار کند شده و زمان زیادی از کاربر گرفته خواهد شد. این مساله معمولا با غیر فعال کردن قابلیت چاپ دو رو پرینتر حل خواهد شد. تنظیم کردن سیستم روی  PostScriptهم سرعت درایور را افزایش داده و سرعت عملیات چاپ را نیز به حد مطلوب خواهند رساند.

معمولا افت کیفیت چاپ ناشی از خالی بودن کارتریج یا کاهش مواد داخل آن است. اگر میزان تونر یا جوهر مناسب بود، احتمال از کار افتادگی قطعاتی چون داکتر بلید ، فیوزینگ و درام  پرینتر HP  وجود دارد. البته تشخیص این که دقیقا کدام قطعه دچار خرابی شده نیاز به بررسی دستگاه داشته و این موضوع می‌بایست توسط تکنسین های مربوطه رسیدگی گردد.

اولین دلیل برای عدم شناسایی کارتریج توسط پرینتر، می‌تواند به دلیل نصب و قرارگیری اشتباه کارتریج در دستگاه باشد. در چنین حالتی دستگاه با نشان دادن کد خطا، خبر از این موضوع خواهد داد. یکی از مشکلاتی که باعث، عدم شناسایی کارتریج و در نهایت پرینت نگرفتن پرینتر می‌شود، نشستن گرد و غبار و کثیفی روی اتصالات فلزی کارتریج جدید است. برای حل این مشکل می‌توانید، با ریست کردن حافظه پرینتر کارتریج جدید و میزان تونر آن را شناسایی کنید.

فرآیند تعمیر پرینتر در اداریزکالا

پس از تماس شما با تکنسین های شرکت ما کارشناسان ما به محل حضور پیدا میکنند و در صورت امکان کار تعمیر تخصصی پرینتر یا چاپگر شما را انجام می دهند و مشکل پرینتر شما را رفع میکنند و با گرفتن تست برای شما نشان می دهد که کار ایشون درست بوده و دستگاه شما عیب یابی می شود و گاهی اوقات پرینتر در محل قابل تعمیر نیست و باید در شرکت انجام پذیرد که تکنسین پرینتر شما را با خود به شرکت می آورد و با کارشناسان اداریز کالا عیب پرینتر معلوم می شود و کار تعمیر چاپگر شما شروع می شود و بعد از تعمیر چند دفعه تست سلامت از پرینتر شما گرفته می شود و در آخر سرویس شده و سلفون شده یا به مشتری داده می شود یا ارسال می شود. درضمن در صورت تمایل شما کاربر عزیز برای پرینتر های لیزری بعد از کسب اجازه کار شارژ کارتریج پرینتر هم انجام می شود.

کارتریج سازگار پرینتر اچ پی hp 1018، 1020، 1010، 1012، 1022

همان طور که در مطالب بالا به تعمیر پرینترهای اچ پی hp 1018، 1020، 1010، 1012، 1022 پرداختیم میخواهیم کارتریج معروف و موجود دربازار این پرینترها را به شما معرفی کنیم. کارتریج سازگار این پرینترها کارتریج لیزری 12a می باشد که قابلیت شارژ مجدد و توان چاپی 2000 صفحه را تاآخرین پودر تونر را دارد.کارتریج تونر مشکی اچ پی 12A

کارتریج شما نیاز به شارژ دارد؟

گاهی ممکن است که مخزن پرینتر شما پر باشد و یکی از قطعات کارتریج شما خراب باشد که باعث شود که کیفیت چاپ شما پایین بیاید و یا کلا پرینتر شما چاپ انجام ندهد . پس برای شارژ کارتریج خود عجله نکنید کارشناسان ما در  اداریزکالا  آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان در مورد خدمات شارژ کارتریج پرینتر هستند سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

جشنواره شارژ کارتریج اداریز کالا
جهت ثبت سفارش شارژ یا تعمیر کارتریج پرینتر خود می‌توانید با شماره‌ های 88844045 * 02188345003 تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به ثبت برسانید.
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن