تعمیر تخصصی پرینتر های اچ پی M12, m15, m107, m28, m141, m111

تعمیرات تخصصی پرینتر های اچ پی M12، m15، m107، m28، m141، m111

پرینتر یکی از دستگاه‌های پرکاربرد مخصوصا در محیط های کاری است. روزانه ده‌ها بار از طریق سیستم های مختلف دستورات چاپ برای چاپگر‌ها ارسال می‌شود. در نتیجه خرابی پرینتر حتی برای چند ساعت، روال‌های مختلفی را دچار اختلال می‌کند. در چنین مواقعی در دسترس بودن تعمیرکار پرینتر اچ پی حرفه ای پرینتر، می تواند خیلی زود چاپگر را به چرخه کار برگرداند. یک روش برای تعمیرات پرینترها، ارسال دستگاه به تعمیرگاه پرینتر اداریزکالا است، این کار در مواقعی که شما دستگاه جایگزین داشته باشید، انتخاب خوبیست. چرا که تجهیزات لازم برای تعمیرات پرینتر در محل تعمیرگاه، با تنوع بیشتری وجود دارد، همچنین امکان انجام اقداماتی مانند سرویس کامل دستگاه یا جنرال سرویس هم در تعمیرگاه پرینتر وجود دارد. 

پرینترهای لیزری اچ پی  m107a، m107w، m28w، m15، m15w، m141، m111a  که دستگاه های تک کاره  هستند که شرکت اچ پی با توجه به نیاز کاربران ساخته است و با پرینترهای تک کاره و چندکاره اچ پی می توانند تمام نیاز های پرینت خود را درمنزل یا در محل کار خود انجام بدهند و تا حدودی هزینه های خود را کاهش دهند. لازم به ذکر است که تعمیر پرینتر اچ پی تنها یکی از واحدهای شرکت خدماتی اداریز کالا نبوده و برای آشنایی با دیگر واحدهای این نمایندگی می توانید از دیگر بخش های وب سایت دیدن فرمائید.

تعمیر پرینترهای تک کاره اچ پی

مشکلات متداول پرینترهای لیزری

یکی از انواع پرینتر، پرینتر‌‌های لیزری هستند. امروزه استفاده از پرینتر لیزری رواج بیشتری دارد. پرینتر‌‌های لیزری نیز در مدل‌‌های زیادی یافت می‌شوند. معمولا بیشتر پرینترهای لیزری، با مشکلاتی مشابه مواجه می‌شوند. در ادامه درمورد مشکلات پرینترهای لیزری مطالبی بارگذاری می شود مطالعه فرمایید.

پرینتر کاغذ‌‌ها را یکجا به داخل میکشد

کثیف بودن رول پیک آپ نیز باعث بروز این مشکل می‌شود. رول پیک آپ را توسط پارچه نخی نرم و یا پنبه آغشته به الکل تمیز کنید. هنگام قرار دادن کاغذ در داخل پرینتر، کاغذ‌‌ها را خوب ورق زده و باد گیری کنید. در غیر اینصورت، الکتریسیته ساکن آن‌‌ها باعث بروز این مشکل می‌شود. 

ظاهر شدن نقاط تیره رنگ تکراری در برگه

در صورتی که بعد از عمل پرینت، یکسری نقاط تیره رنگ به شکل تکراری از بالا به سمت پایین روی کاغذ دیده شود، باید درام کارتریج یا خودِ کارتریج پرینتر را تعویض کنید. معمولا درچنین شرایطی قطعات کارتریج به مشکل برخورده است و یکی از قطعات درام فوم مگنت یا بلید باید تعویض گردد.

پرینتر به صورت ناگهانی خاموش می‌شود

احتمالا کابل پاور و یا مدار پاور خراب شده است. برای برطرف کردن مشکل، باید از یک تعمیرکار کمک بخواهید. اتفاقی نگران کننده است که ممکن است ناشی از خرابی شدید این دستگاه و از کار افتادن قطعات داخلی آن باشد. البته گاهی هم یک دلیل یا عامل بسیار ساده برای بروز این مشکل وجود دارد. 

چرا پرینتر کمرنگ چاپ می گیرد؟

اغلب کاربران چاپگر‌های لیزری، در هنگام رو به اتمام بودن کارتریج تونر آن را از دستگاه خارج کرده و به آرامی به بالا و پایین تکان می‌دهند و دوباره آن را به درون دستگاه بر می‌گردانند. شاید تکان دادن کارتریج تونر، باعث چاپ چند صفحه بیشتر شود، اما معایب آن بیشتر از مزایای آن است. زیرا این پروسه می‌تواند، به مگنت کارتریج آسیب زده و یا باعث نشت تونر از کارتریج شود.

مشکل رو به اتمام بودن کارتریج را می‌توان با، شارژ و یا خرید آن حل کرد. اما گاهی اوقات حتی با خرید و یا شارژ کارتریج نیز با کمرنگ گرفتن پرینت مواجه می‌شویم. برای جلوگیری از این مشکل، سعی کنید فروشگاه‌ها و مراکز قابل اعتماد را پیدا کرده و کارتریج تونر یا جوهری با کیفیت را برای پرینتر خود انتخاب کنید.

شارژ کارتریج در اداریز کالا توسط کارشناسان با تجربه انجام می‌شود، برای شارژ کارتریج در مرحله اول کارتریج سرویس کامل می‌شود و پودر موجود کاملا تخلیه می‌شود. سپس توسط بهترین پودر اورجینال مجدد شارژ شده و پس از آن توسط دستگاه موجود تست خواهد شد، در کارتریج‌ها پس از شارژ ممکن است به کیفیت دلخواه نرسیم و همچنان کیفیت کارتریج پایین باشد که با تعویض قطعه این مشکل حل خواهد شد و این موضوع کاملا تجربی است که کدام قطعه نیاز به تعویض دارد.

جشنواره شارژ کارتریج اداریز کالا

تعمیر پرینترهای چندکاره اچ پی

انتخاب تونر مناسب برای کارتریج پرینتر لیزری

اگر قصد خرید تونر مناسب برای کارتریج چاپگر خود دارید، حتما به کیفیت آن توجه کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که هرچه ذرات پودر تونر ریزتر باشند، کیفیت آن بهتر است و در نهایت، نتیجه چاپ هم رضایت بخش ‌تر خواهد بود. همچنین تعداد صفحاتی که چاپ می شوند هم تا حد زیادی به کیفیت تونر کارتریج بستگی دارد. به هیچ عنوان تونر ارزان قیمت نخرید چون قطعا کیفیت بالایی ندارد و برای شما دردسر ساز خواهد بود.پودر تونر کیسان

ویژگی بسیار مهم دیگری که باید پیش از انتخاب تونر مناسب برای کارتریج به آن توجه کنید، قیمت این ماده است. قیمت تونر با توجه به برند و حجم آن متفاوت است. برخی از شرکت های تولید کننده کپی و پرینتر، تونر هم تولید می کنند؛ جالب است بدانید که بهتر است برای چاپگرهای آنها از برند خودشان تونر خریداری کنید. با این حال برخی برندها چنین امکانی ندارند و باید از تونر برند متفرقه برای آنها استفاده کنید. برای خرید تونر پرینترهای اچ پی بهتر است که از پودر تونر شارژ کیسان hp استفاده نمایید.

 

تعمیر پرینترهای ذکر شده اچ پی در اداریز کالا به چه صورت است؟

در مرحله اول با تماس شما به شماره های   02188844045 – 02188309336  عیب و مشکلات پرینتر خود را مطرح می کنید تا تعمیر کار به محل شما اعزام شود. در مواردی پرینتر در محل تعمیر نمی شود و باید به شرکت ارجاع داده شود و در مرحله دوم پرینتر شما توسط مهندسین   اداریزکالا  عیب یابی می شود و در مرحله سوم زیر نظر مهندسین ما توسط تعمیر کار تعمیر می شود و در مرحله آخر تست سلامت دستگاه گرفته شده و تقدیم مشتری می شود و دستگاه چاپگر سلفون شده و سرویس شده از شرکت خارج می شود.  

سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن