تعمیر پرینترهای کانن G3411، G2400، G1411، G2411، G4411

تعمیر پرینترهای کانن 3411، 2400، 1411، 2411، 4411

مجموعه اداریز کالا با توجه به سابقه کار بالا و داشتن مهندسین و کارشناسان مجرب، تعمیرات  تخصصی پرینترهای جوهرافشان کانن را با پیشرفته ترین لوازم و قطعات اورجینال و باکیفیت انجام می دهند. پرینترهای جوهرافشان کانن G3411، G2400، G1411، G2411، G4411 که دستگاه های تک کاره و چندکاره هستند که شرکت کانن با توجه به نیاز کاربران ساخته است و با پرینترهای جوهرافشان  چندکاره می توانند تمام نیاز های کپی، اسکن و پرینت خود را درمنزل یا در محل کار خود انجام بدهند و تا حدودی هزینه های خود را کاهش دهند.

مرکز تعمیرات پرینتر کانن اداریزکالا به منظور تعمیر پرینتر مشتریان از جدید ترین متد ها و پیشرفته ترین ابزار ها استفاده خواهند کرد و به این صورت تعمیر پرینتر Canon شما عزیزان با بهترین کیفیت و در بالاترین سطح از استاندارد های لازم انجام خواهد شد و در این زمینه کوچک ترین نگرانی شامل حال مشتریان عزیزمان نخواهد بود.لازم به ذکر است که تعمیر پرینتر CANON تنها یکی از واحدهای شرکت خدماتی اداریز کالا بوده و برای آشنایی با دیگر واحدهای این نمایندگی می توانید از دیگر بخش های وب سایت دیدن فرمائید.

پرینتر کانن g2400

پرینتر جوهرافشان کانن G2400 سرویس تعمیر پرینتر کانن در محل از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه خود، جستجوی‌های زمان‌بر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مناسب و رساندن دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت. به شکل مکعبی کم‌ارتفاع و پهن طراحی شده و می‌توان گفت که دستگاه بزرگی است؛ اما بعید می‌دانیم برای قراردادن آن روی میز کار خود به مشکل بربخورید. بدنه‌ی دستگاه ابعادی برابر با 163×330×445 میلی‌متر دارد و وزن آن به 6 کیلوگرم می‌رسد.

تعمیر پرینتر کانن G2400 در مرکز تخصصی و پیشرفته اداریزکالا انجام می شود. عمده ترین خرابی این پرینتر های جوهرافشان خشک شدن هد این پرینترهاست که معمولا تکنسین اداریزکالا این مشکل بارز پرینترها رو حل میکند و حتی گاهی شده که پرینتری  که چند سال کنار گذاشته شده وقتی پیش ما می آورند ناامید از این که این دستگاه هدش سوخته و میخواهند آن را تعویض کنند

درایور پرینتر کانن G3411

پرینتر جوهرافشان کانن G3411  به رزولوشن چاپ 1200 × 4800 dpi مجهز شده است و تصاویر رنگی و متون سیاه‌وسفید را با کیفیت بالایی به چاپ می‌رساند. پرینتر PIXMA G3411 به اتصال USB 2.0 و وای‌فای مجهز شده است. به وسیله‌ی اتصال وای‌فای کاربران می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان و بدون اتصال کابلی، به پرینتر متصل شده و تصاویر و اسنادشان را به چاپ برسانند. 

تعمیر پرینتر کانن G3411 توسط کارشناسان مجرب اداریزکالا با پیشرفته ترین تجهیزات انجام می شود.  شما کاربران پرینتر  اپسون L3150  میتوانید در صورتی که پرینتر شما دچار ایراد یا خرابی شد به نمایندگی تعمیر پرینتر اداریزکالا مراجعه کنید یا تماس بگیرید کارشناسان ما مشکل شما را حل می کنند. 

پرینتر کانن g1400

پرینتر جوهرافشان کانن G1400 ساخت شرکت «کانن» (Canon) پرینتری جوهرافشان است که درواقع برادر کوچک‌تر PIXMA G2400 محسوب می‌شود؛ اما قابلیت‌های چندکاره را ندارد و تنها قابلیت چاپ را ارائه می‌دهد. درواقع می‌توان گفت که این دستگاه پرینتری جوهرافشان است که برای چاپ عکس استفاده می‌شود.

تعمیر پرینتر کانن G1400 و تمامی خدمات مربوط به تعمیرات پرینتر کانن را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به دست مهندسین با تجربه و زبده انجام می دهد.  در صورت مشاهده هر گونه خرابی با نمایندگی تعمیرات پرینتر اپسون با شماره های (09382204804)  تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را  راهنمایی نمایند.

نکات سرویس و نگهداری پرینترهای جوهرافشان کانن

1- هد پرینتر یکی از مهم ترین قسمتهای پرینتر کانن است که بخش عظیمی از قیمت پرینتر را به خود اختصاص می دهد که در صورتی که خشک شود باید هزینه زیادی برای خرید این قطعه دهید. برای جلوگیری از این اتفاق باید حداقل هفته ای یکبار با پرینتر خود پرینت بگیرید تا هد پرینتر خشک و نازل های هد مسدود نشود. عملا اگر هد دستگاه از کار بیفتد دستگاه دیگر ارزش ندارد و باید 8 یا 9 میلیون هزینه کنید و هد جدید خریداری کنید.

2- یکی دیگر از دلایل خرابی پرینتر کانن استفاده از جوهر اورجینال کانن است که عمر هد پرینتر را بالا می برد و جلوگیری می کند از خشک شدن دستگاه و نکته دیگر در رابطه با جوهر این است که وقتی شما از جوهرهای قوطی بزرگ استفاده می کنید با به این توجه کنید که تاریخ مصرف این قوطی ها تنها 6 ماه می باشد و بعد از آن جوهر غلیظ می شود باعث گرفتگی نازل های هد میشود ودر اخر منجر به خرابی پرینتر کانن می شود. 

3- نکته قابل توجهی که کاربران عزیز زیاد به آن توجه نمی کنند این است که بعد از مددت ها وقتی که که پرینتر خراب شد مجبور می شوند پرینتر را به مراکز تعمیر ببرند ولی وقتی همیشه این مدیریت را داشته باشند که هر شش ماه یکبار پرینتر خود را به  مراکز تعمیراتی پرینتر دهند تا براشون سرویس کنند. کارشناسان ما به صورت منظم و دوره ای به همراه برنامه ای منظم به واحدهای مربوطه سرکشی نموده و دستگاه های آن ارگان را از لحاظ فنی و لوازم مصرفی بررسی نموده و در صورت نیاز در همان مکان با کمترین هزینه و زمان اقدام به سرویس مورد نظر می نمایند.

4- کاغذ هم می تواند در خرابی دستگاه نقش داشته باشد! شاید باخودتون بگید مگه امکان دارد ؟ بله وقتی کاغذ منگنه دار داخل پرینتر خود میذارید باعث می شود که کاغذ کش پرینتر کاغذ را نتواند به داخل بکشد یا کاهی کاغذ وارد میشود و گیر میکند. مورد بوده پرینتر برای ما آوردن که پرینتر شئ خارجی داخلش بوده و کاغذ داخل پرینتر کشیده نمی شد. در صورت بروز این مشکلات با کارشناسان اداریز کالا تماس  بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

پرینتر جوهرافشان کانن G1410 از مخازن چهار رنگ اصلی جوهر مشکی، آبی،قرمز و زرد بهره می برد این چاپگر یکی از پرینترهای پر بازده و قدرتمند برند کانن است. دیگر دراین مدل نیاز نیست که کارتریج پرینتر را تعویض کنید و با توجه به مخزن جوهری که دارد تنها برای شارژ مخزن آن اقدام می کنید.

تعمیر پرینتر کانن G1410 در اداریزکالا به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی و کارشناسانی، مهارت تعمیر این دستگاه را بر اساس متدهای روز دنیا آموخته و از این راهرو موفق به بازیابی کیفیت اولیه پرینترهای canon گشته‌اند. سرویس تعمیر پرینتر کانن در محل از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه خود، جستجوی‌های زمان‌بر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مناسب و رساندن دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت، برای روبه رو نشدن با چنین مشکلاتی کافیه با ما تماس بگیرید تا با ارسال تمیرکار درمحل سرویس پرینتر شما را انجام دهد. 

پرینتر جوهرافشان کانن G1411 یکی از پرینترهای پر بازده و قدرتمند شرکت کانن می باشد. تفاوت اصلی مدل G1411 و G1410 در این است که G1411 در چاپ سیاه و سفید، قابلیت چاپ دو برابر بیشتر نسبت به G1410 دارد و گرنه از نظر سخت افزار، تفاوتی با هم ندارند. Canon PIXMA G1411 و کلاً سری G برند Canon مشکلات شارژ کارتریج را برطرف کرده و کاربر در نهایت فقط به جوهر نیاز دارد تا پرینتر را دوباره راه بیندازد.

تعمیر پرینتر کانن G1411 توسط کارشناسان و تکنسین شرکت اداریزکالا صورت می پذیرد. وقتی پرینتر شما خطا داد یا کاغذ نکشید داخل دستگاه قبل از انجام هر کاری با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز به تعمیر تمیرکار به محل اعزام می شود. مجموعه اداریز کالا تا پایان حل مشکل و تعمیر پرینتر حتی بعد از تعمیر پشتیبان شما عزیزانند و شما را همراهی می کنند.

تعمیرات پرینتر کانن

پرینتر جوهرافشان کانن G2411 از پرینترهای سه کاره شرکت خوشنام کانن می باشد. مانند پرینتر G3411 جزء پرینتر های سری G این شرکت محسوب می شود. پرینتر G2411 علاوه بر گرفتن پرینت از اسناد و مدارک شما قادر است که از آن ها کپی و اسکن نیز تهیه نماید. ظرفیت سینی کاغذ کانن مدل G2411 به تعداد 100 برگ است و نوع کاذ ورودی آن نیز A4, A5, B5 و… میباشد, نوع چاپ در این پرینتر رنگی است و قادر است که در هر دقیقه تعداد 8.8 برگ را به صورت سیاه و سفید و 5 برگ را به صورت رنگی و با رزولوشنی معادل با 1200*4800 dpi  چاپ کند.

تعمیر پرینتر کانن G2411  به وسیله تجهیزاتی که در اختیار دارد می تواند کوچکترین عیب های پرینتر را شناسایی کند و به تعمیرکار مربوطه اعلام نماید. شرکت اداریز کالا برای برطرف کردن نیاز های تعمیرکاران و همکاران در فروشگاه خود تمامی قطعات پرینتر کانن را به فروش می رساند در صورت لزوم با ما تماس بگیرید.

پرینتر جوهرافشان کانن G3410  برای مصارف خانگی و اداری گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌رود. این دستگاه، علاوه بر پرینت، از قابلیت‌های اسکن و کپی نیز بهره می‌برد. با توجه به مخزن جوهری که روی آن تعبیه شده است هزینه‌ها را بسیار کاهش داده است. در این سیستم کافی است کاربر جوهر را در مخزن موردنظر و همرنگ بریزد و به امور چاپی بپردازد. به وسیله‌ی اتصال وای‌فای کاربران می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان و بدون اتصال کابلی، به پرینتر متصل  شده و تصاویر و اسنادشان را به چاپ برسانند.

تعمیر پرینتر کانن G3410 در مرکز خدماتی و فروش اداریز کالا با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی پرینتر کانن صورت می پذیرد. همچنین در شرکت ما تمامی مدل های پرینتر اعم از لیزری ، حرارتی ، جوهر افشان و … تعمیر و سرویس می شوند. شرکت اداریز کالا در طول روز به صورت فعال آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز است. 

کارتریج شما نیاز به شارژ دارد؟

 گاهی ممکن است که مخزن پرینتر شما پر باشد و یکی از قطعات کارتریج شما خراب باشد که باعث شود که کیفیت چاپ شما پایین بیاید و یا کلا پرینتر شما چاپ انجام ندهد . پس برای   شارژ کارتریج  خود عجله نکنید کارشناسان ما در  اداریزکالا  آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان در مورد خدمات شارژ کارتریج پرینتر هستند سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

برای دریافت خدمات پرینترهای جوهرافشان کانن کافیست با کارشناسان اداریز کالا تماس بگیرید.

09382204804- 02188844045 - 02188309336

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن