تعمیر پرینتر های کانن MG2540 و MG2545

تعمیر پرینتر های کانن MG2540 و MG2545

پرینتر PIXMA MG2540s ساخت شرکت کانن درواقع مدل به‌روزشده‌ی پرینتر بسیار پرفروش PIXMA MG2440 است و درعمل تفاوت چندانی با آن ندارد. این پرینتر که شباهت‌های بسیاری در ظاهر به مدل قبلی خود دارد، پرینتری ارزان‌قیمت و چندکاره است که علاوه‌بر پرینت، قابلیت‌های اسکن و کپی را هم در اختیار کاربران می‌گذارد. شاید بتوان این پرینتر را معادل پرینتر HP Deskjet 2130 دانست. به تازگی کانن پرینتر 2545s را هم راهی بازار کرده است که درواقع مدل به‌روزشده‌ی پرینتر بسیار پرفروش PIXMA MG2540 است و درعمل تفاوت چندانی با آن ندارد.پرینتر-چند-کاره-کانن-مدل-PIXMA-MG2545s

تعمیر پرینتر Canon در در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی و کارشناسانی، مهارت تعمیر این دستگاه را بر اساس متدهای روز دنیا آموخته و از این راهرو موفق به بازیابی کیفیت اولیه پرینترهای canon گشته‌اند. ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده در زمینه تعمیرات پرینتر Canon و خدمات پس از آن، بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری گروهی از متخصص‌ترین، اداریز کالا را به یکی از بهترین مراکز تعمیرات پرینتر کانن تبدیل کرده است.

مخزن دار کردن پرینتر کانن ۲۵۴۰ و 2545

پرینتر های کانن 2540، 2540s و همچنین 2545 و 2545s برای چاپ از دو عدد هد استفاده می کنند که یک هد برای رنگ های زرد، قرمز و آبی می باشد و یک هد مخصوص رنگ مشکی می باشد.عمده پول خرید دستگاه هم بابت این دو هد می باشد. هد های رنگی هر کدام 10 سی سی و هد مشکی به تنهایی 30 سی سی ظرفیت جوهر را دارند. بدین ترتیب اگر هد ها پر جوهر هم باشند وقتی 100 الی 150 صفحه چاپ بگیریم باید کارتریج ها را شارژ کنیم که به صرفه نیست و شما را به دردسر می اندازد و کاری زمان بر است که باید توسط تکنسین های تعمیرات پرینتر انجام شود.

تانکی کردن پرینتر یا به عبارت دیگر نصب مخزن پرینتر کانن MG2540 امروزه توسط بسیاری از افراد انجام می شود. البته این کار از نظر شرکت های سازنده یک کار غیر استاندارد بوده و موجب ابطال گارانتی پرینتر می شود اما با این حال، استفاده از این روش بسیار اقتصادی بوده و خیال کاربر را از جهت خرید و تعویض کارتریج ها آسوده می کند. در ادامه با اداریز کالا همراه باشید تا ضمن اشاره به مزایا و معایب تانکی کردن پرینترهای جوهر افشان، شما را با نحوه تانک دار کردن پرینتر های کانن توسط متخصصان اداریز کالا آشنا کنیم.

مخزن دار کردن پرینتر کانن
تصویری از پرینتر کانن مخزن دار شده توسط متخصصین اداریز کالا

مزایای نصب تانک جوهر روی پرینترهای جوهرافشان

بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه نسبت به استفاده از کارتریج تنها

حجم زیاد جوهر و در نتیجه چاپ تعداد زیاد با هر بار پر کردن مخزن

شارژ کردن سریع و راحت ، قابل انجام توسط خود کاربر پرینتر

معایب نصب تانک جوهر روی پرینترهای جوهرافشان

باطل کردن گارانتی اصلی پرینتر

مشکلات متعدد در صورت نصب غیر استاندارد مخزن جوهر

مشکلات رایج پرینترهای کانن 2540 و 2545

  • چاپ کمرنگ پرینتر 2540 کانن:

کمرنگ شدن برگه‌های چاپ شده در پرینترها معمولاً نمایانگر کاهش حجم تونر و جوهر یا کیفیت پایین آنهاست. در برخی موارد نیز ممکن است درام دچار مشکل شده باشد یا اختلالی در عملکرد مگنت، بلید و فیوزینگ به وجود آمده باشد. بنابراین نیاز است در مرحله اول کارشناس مربوطه، مشکل را بررسی کرده و سپس نسبت به رفع آن اقدام نماید.

  • چاپ سفید برگه 2540s کانن:

در بسیاری از پرینترها قابلیت چاپ برگه سفید وجود دارد و این مورد معمولاً نمایانگر وجود مشکل در پرینتر نیست. این قابلیت به منظور جداسازی دسته‌هایی چندتایی است که در صورت فعال بودن، پس از چاپ هر برگه یک کاغذ سفید بیرون می‌آید. بنابراین اگر با برگه‌های سفید لابه‌لای برگه‌های پرینت شده مواجه شدید، ابتدا از فعال نبودن این گزینه اطمینان حاصل پیدا کنید. در صورت فعال نبودن این گزینه از یک تکنسین مجرب کمک بگیرید.

  • عدم کارکرد پرینتر کانن 2545 :

اگر به طور کلی پرینتر از کار افتاده و هیچگونه عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهد، چند دلیل ممکن است وجود داشته باشد که می‌بایست آنها را مورد بررسی قرار دهید. ابتدا چراغ Error را چک کنید و از روشن یا خاموش بودن آن مطمئن شوید. سپس نگاهی به کارتریج بیندازید که به درستی در جای خود نصب شده باشد. وضعیت قرارگیری کاغذ نیز مهم است که کاملاً در جای خود قرار گرفته باشد.

گاهی هم مشکل خاصی وجود نداشته و تنها به هم ریختگی تنظیمات موجب عدم کارکرد پرینتر شده است. اگر تمامی این موارد را چک کردید و باز هم مشکل به قوت خود باقی بود، با یک کارشناس مجرب تماس بگیرید و تعمیر پرینتر خود را به او بسپارید.

  • گیر کردن کاغذ در پرینتر کانن 2545s :

این مورد از رایج‌ترین مشکلات گزارش شده از سوی کاربران است که معمولاً در اثر قرارگیری نادرست کاغذ یا خرابی غلطک‌‌های گیرنده کاغذ و در موارد معدود، خرابی کاغذکش ایجاد می‌شود. البته کاغذهای تا خورده و دارای سوزن یا منگنه نیز باعث گیر کردن کاغذ در پرینتر می‌شوند. یکی از اقدامات بسیار ساده اصلاح کاغذ یا قرار دادن درست آن در پرینتر است که با انجام آن می‌توانید به سادگی از این پیشامد جلوگیری کنید.

تعمیرات پرینتر کانن MG2540s و MG2545s در تهران

پرینتر های سه کاره جوهر افشان کانن مدل PIXMA MG2540s , MG2545s از سری پرینتر های خانگی به حساب می آیند . این پرینتر ها به دلیل طراحی جمع و جور و کاربر پسندشون انتخابی مناسب برای استفاده در محیط های خانگی با فضای کم می باشند . کاربران می توانند به سادگی با پرینتر های MG2545s و MG2540s  تمامی امور روزانه پرینت ، اسکن و کپی خود را پیش ببرند و هیچگونه نگرانی برای  انجام کارهایشان نداشته باشند . رزولوشن چاپ تا 600 نقطه در اینچ در پرینتر سطح بالایی از جزئیات را با سرعت مناسب چاپ 8 برگ در دقیقه برای اسناد تک رنگ و 4 برگ در دقیقه برای اسناد رنگی به چاپ می رساند پس بنابراین کاربران زمانی چشم گیر را در کنار پرینتر منتظر نمی مانند . این چاپگر ایده آل برای به چاپ رساندن عکس ها و اسناد با کیفیت بالا می باشد . 

تعمیرات پرینتر کانن MG2540s و MG2545s در تهران
تعمیر پرینتر کانن در محل

شرکت اداریز کالا با تیمی مجرب و کاردان به همراه کارشناسان بسیار باتجربه در زمینه تعمیر پرینتر کانن 2540s و 2545s، این اطمینان را می دهد که ابتدا دستگاه پرینتر کانن را تجزیه و تحلیل کرده و سپس با توجه به مشکل موجود، آن را تعمیر می کند؛ همچنین نمایندگی کانن مشکلات شما را با بهترین راه حل فنی، کوتاه ترین زمان ممکن و کمترین هزینه مرتفع می سازد و حتی‌الامکان قطعات فابریک را تعویض نمی کند و در صورت تعویض نیز قطعاتی را با کیفیتی برابر قطعات اصل جایگزین می نماید .

سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن