تعمیرات پرینتر اپسون L1800

تعمیرات تخصصی پرینتر اپسون 1800

پرینتر های جوهرافشان اپسون از جمله پرینتر هایی هستند که تعمیرات آنها نیازمند تجربه و مهارت بالایی است. از جمله این پرینتر های می توان به پرینتر اپسون L1800 اشاره کرد که یک پرینتر تک کاره A3 جهت چاپ عکس با کیفیت بالا می باشد. شرکت اداریز کالا به بهره گیری از افراد متخصص در زمینه تعمیرات پرینتر اپسون همواره کوشیده است تا تعمیرات پرینتر های این برند را به نحو احسن انجام دهد و تکنسین های ما به صورت تخصصی در زمینه تعمیر پرینتر های جوهرافشان تبهر بالایی دارند و جزو بهترین شرکت ها در زمینه تعمیرات پرینتر های جوهرافشان در ایران هستیم.

تعمیر پرینتر epson l1800

پرینتر جوهر افشان Epson L1800 با هدف چاپ با کیفیت بالا و همچنین هزینه کمتر معرفی شده است. کیفیت چاپ پرینتر اپسون L1800 مناسب با بهره گیری از فناوری انحصاری “Micro Piezo” انجام می شود. هزینه کمتر نیز به علت استفاده پرینتر جوهری L1800 از تانک جوهر بجای کارتریج اتفاق می افتد. کاربر چاپگر اپسون L1800 دیگر نیازی به شارژ و خرید کارتریج ندارد. این مدل اصلاً کارتریج ندارد. اما واقعاً چاپگر جوهر افشان Epson L1800 چاپی با کیفیت داشته و مقرون به صرفه است؟ مخازن شش رنگی جوهر، در سمت راست پرینتر چاپ عکس L1800 بطور جداگانه و باز شونده، طراحی شده است.

یکی از ملاک‌های مهم و اساسی در تعمیر پرینترهای اپسون L1800، توجه به ساختار منحصر به فرد آنهاست. به خصوص در مدل‌های جدید و به ‌روز آن می‌بایست از ابزار و تجهیزات به ‌روز استفاده شود تا در هنگام تعمیرات آسیبی متوجه دستگاه نگردد. لازمه تجهیزات به‌ روز استفاده از نیروی متخصص است تا بتواند در مرحله اول به خوبی ایراد دستگاه را تشخیص داده و سپس نسبت به تعمیر آن اقدام نماید. یک تعمیرکار حرفه‌ای ابتدا، راهنمایی‌های لازم در مورد مراحل تعمیر و ارزش اقتصادی بودن قطعه تعمیری را به همراه هزینه برای مشتری بیان می‌کند و با توجه به نظر مشتری، قطعه‌ای که تعمیر آن صرفه اقتصادی نداشته یا امکان تعویض آن وجود نداشته باشد، تعویض می‌کند. مهم‌ترین نکته استفاده از قطعات اورجینال است تا کارایی دستگاه مختل نشود.

تعمیر تخصصی اپسون L1800
تعمیر تخصصی قطعات پرینتر اپسون L1800

ما این اطمینان را به شما بدهیم که کارشناسان اداریز کالا آمادگی مرتفع سازی تمام عیوب ممکن در عملکرد دستگاه های کپی و پرینتر و سایر محصولات اپسون را دارند. همچنین لازم است بدانید ارائه ی سرویس های پس از فروش شامل تمامی محصولات شرکت اپسون اعم از پرینتر ها، دستگاه های کپی، فکس، اسکن و … ارائه میشود. به این مسئله توجه داشته باشید که اعتبار و تخصص بالای کارشناسان و بهره گیری از ابزار آلات مجهز یک نمایندگی مجاز است، که میتواند ضامن بازگشت سلامت دوباره ی دستگاه شما باشد.

مشکلات متداول پرینتر اپسون L1800

با مشاده ویدئو بالا می توانید با قطعات داخلی و همچنین مشکلات متداول پرینتر اپسون L1800 آشنا شوید. پرینتر اپسون L1800 بروز ترین پرینتر اپسون A3 زن موجود در بازار است که از کیفیت ساخت و همچنین کیفیت چاپ بسیار بالایی برخوردار است. پرینتر اپسون L1800 نیازمند نگهداری و مراقبت ویژه ای است و همچنین هد پرینتر اپسون L1800از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و لازم است شما نکاتی را  برای نگهداری هر چه بهتر از دستگاه انجام دهید که در ادامه با این موارد اشاره می کنیم:

  • ۱- به صورت مداوم باید از دستگاه epson l1800 استفاده شود و حداقل هر دوازده روز یکبار باید با آن چاپ گرفته شود.

  • اگر از جوهرهای لیتری استفاده می کنید پس از باز کردن درب جوهر و کنار گذاشتن آن حداکثر ۶ ماه از عمر جوهر،جوهرها دیگر قابل استفاده نمی باشند و باید آنها را دور ریخت.
  • مخزن ضایعات پرینتر های epson l1800 با ظرفیتی معمولا بین ۱۶ هزار تا ۲۰ هزار برگ می باشد و بعد از هربار که تعداد پرینت های این پرینتر به این مقدار برسد باید تعویض شود و اگر مخزن ضایعات روی پرینتر نصب شود دیگر نیازی به تعویض مخزن ضایعات دستگاه نمی باشد.

  • مهمترین نکته در نگهداری از پرینتر های جوهرافشان استفاده از جوهرهای مرغوب و اورجینال پرینتر است که سلامت هد دستگاه شما را تضمین می کند.
  • اگر چراغ قطره و چراغ کاغذ دستگاه به طور یکی در میان(ضربدری) میزد باید بدانید که پرینتر شما باید ریست شود تا بتوان دوباره با دستگاه کار کرد. آموزش ریست پرینتر های اپسون و همچنین فایل ریست دستگاه اپسون خود را می توانید به طور رایگان از سایت ما دریافت کنید.
تعمیر قطعات پرینتر اپسون L1800

اما در این میان این چاپگر هم همانند کلیه چاپگرها نیاز به سرویس و یا رفع عیب دارد.در اینجا دفترچه تعمیرات تخصصی پرینتر اپسون مدل L1800 که در آن تمامی مراحل پیچیده باز و بسته کردن کلی دستگاه از جمله هد ، یونیت کاغذ کش ، خارج کردن برد فرمتر ، انکودر ، توضیحات در رابطه با کلیه سنسورهای موجود ، شافت اصلی ، تسمه هد ، فلت کابل ها و کلیه قطعاتی که بر روی چاپگر اپسون مدل L1800  به کار رفته به صورت تصویر و مرحله به مرحله از زمان شروع دی اسمبل دستگاه و اسمبل دستگاه و حتی وسایل کاربردی جهت باز و بسته کردن دستگاه به شما آموزش داده خواهد شد.

شما با داشتن این دفترچه تعمیرات تخصصی پرینتر اپسون مدل L1800 توانایی انجام کلیه تعمیرات تخصصی چاپگر مدل L1800 را خواهید داشت. در ضمن این دفترچه به زبان انگلیسی می باشد اما با داشتن تصاویر واضح و مراحلی آسان حتی اگر هم زبان انگلیسی شما خوب هم نباشد شما به راحتی می توانید موضوع تعمیراتی دستگاه خود را پیگیری نماید. همچنین شما با سپردن دستگاه خود به متخصصان مجرب و کاربلد اداریز کالا جهت تعمیر در مورد کل روند تعمیر پرینتر قرار می گیرید و از کوچکترین سرویس و یا تعویض قطعه مطلع می شوید. علاوه بر تمامی این موارد کلیه خدمات و قطعات در این مرکز ضمانت می شوند.

سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن