تعمیر پرینترهای اپسون L3110, L1110, 3150, 3160, L3050

تعمیر پرینترهای اپسون L3110، L1110، 3150، 3160، L3050

شرکت اداریز کالا علاوه بر فروش قطعات و  لوازم مصرفی پرینترهای اپسون  به صورت صفر تا صد تعمیر  پرینترهای اپسون به خصوص پرینترهایی جدید 4 رنگ اپسون که جدیدا راهی بازار شده است انجام می دهد و پرینترهای جوهرافشان اپسون تاثیر بسزایی در صرفه جویی در وقت و هزینه دارد. پرینترهای جدید اپسون که اکثرا چندکاره  دارای (پرینتر،کپی،اسکنر) هستند.  تعمیر پرینتر های اپسون L3110، L1110، L3150، L3160، L3050  در شرکت اداریز کالا به دست متخصصان کاربلد و مجرب انجام می شود. در شرکت اداریز کالا خدمات عیب یابی و تعمیر انواع مدل های پرینتر اپسون انجام می شود. ارتقاء سطح کیفی خدمات، همواره دغدغه ی اصلی مدیریت شرکت ما می باشد.

مرکز تعمیرات پرینتر اپسون  اداریز کالا با توجه به تکنسین های با تجربه و در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته در تمامی ایام هفته پاسخگوی نیازهای متعدد شما کاربران عزیز می باشد. با ما همراه باشید تا این مرکز و ویژگی ها و خدمات آن را بیشتر بشناسید. لازم به ذکر است که تعمیر پرینتر Epson تنها یکی از واحدهای شرکت خدماتی اداریز کالا بوده و برای آشنایی با دیگر واحدهای این نمایندگی می توانید از دیگر بخش های وب سایت دیدن نمایید.

پرینتر جوهر افشان اپسون L3110 از مرغوبیت قابل قبولی برخوردار می باشد و دارای کاربری سه کاره است. این پرینتر اپسون مخصوص چاپ عکس می باشد مجهز به مخزن جوهر است که این مخزن برای راحتی بیشتر کاربران در پر کردن جوهر آن در قسمت جلویی دستگاه تعبیه شده است 

تعمیر پرینتر اپسون L3110 توسط کارشناسان مجرب اداریزکالا با پیشرفته ترین تجهیزات انجام می شود. عمده ترین خرابی این پرینتر های جوهرافشان خشک شدن هد این پرینترهاست که معمولا تکنسین اداریزکالا این مشکل بارز پرینترها رو حل میکند و حتی گاهی شده که پرینتری  که چند سال کنار گذاشته شده وقتی پیش ما می آورند ناامید از این که این دستگاه هدش سوخته و میخواهند آن را تعویض کنند ولی وقتی با کارشناسان ما مشورت میکنند امیدوار میشوند که دستگاهشون برمیگرده ودیگر نیاز به هزینه خرید هد ندارند . بدین منظور فقط کافیست یرای تعمیر دستگاه معیوب خود با ما تماس بگیرید تا کارشناس به محل شما اعزام شود.

درایور پرینتر اپسون مدل L3110
تعمیر پرینتر اپسون L3110
درایور پرینتر اپسون مدل L3110
تعمیر پرینتر اپسون L1110

پرینتر جوهرافشان اپسون L1110 قادر است تمام نیاز های شما را برطرف کند و با قیمت مقرون به صرفه‌ی خود، بهترین کارایی ممکن را برای اینگونه مصارف به شما تقدیم کند. این دستگاه قابل اعتماد با استفاده از مخزن پرظرفیتی که در آن تعبیه شده است و با یک جوهر اصلی مشکی اضافه که در درون جعبه است می تواند تا 8100 صفحه پرینت سیاه و سفید و 6500 صفحه رنگی انجام دهد. سایز چاپ در این پرینتر به اندازه A4 است و میتوان از کاغذ های با سایز A4 , A5 , A6 و B5 هم استفاده کرد . سینی کاغذ پرینتر مدل L1110 گنجایش 100 برگ کاغذ را دارد.

تعمیر پرینتر اپسون L1110 در مرکز تخصصی و پیشرفته اداریزکالا انجام می شود. برای جلوگیری از خشک شدن هد داخل دستگاه باید از جوهرهای مرغوب و اورجینال اپسون استفاده کنید  و سعی کنید حداقل در ماه چند چاپ بگیرید تا این مشکل براتون پیش نیایید تا هزینه زیادی روی دست شما نماند. بخش  تعمیر پرینتر نیز خدمات مرتبط با تعمیر، سرویس و تعویض قطعات و مواد مصرفی پرینتر اپسون را ارائه می کند.   

پرینتر جوهرافشان اپسون L3150  از قابلیت عملکرد بالای جوهر است.  که قابلیت چاپ 8100 صفحه سیاه و سفید و 6500 صفحه رنگی را دارا می باشد. این پرینتر چندکاره است و علاوه بر قابلیت های خوب شبکه بیسیم Wi-Fiو چاپ بدون حاشیه Bordless که در مدل جایگزین EcoTank L3050 بسیار کارآمد بود به قابلیت جدید شبکه مستقیم Wi-Fi Direct مجهز شده است که از طریق نصب نرم افزار iPrint بروی تلفن های هوشمند و تبلت قادر به چاپ مستقیم خواهید بود. از مزایای این چاپگر ایده آل دارا بودن مخزن-تانک اورجینال و قابلیت شارژ آسان مخزن ها می باشد. از معایب پرینتر چندکاره اپسون L3150 نداشتن صفحه نمایش LCD و فکس اشاره کرد.

تعمیر پرینتر اپسون L3150 بخشی از خدمات تعمیر پرینتر اپسون هستن که در نهایت منجر به برطرف شدن ایرادهای عملکردی این چاپگر میشوند. شما کاربران پرینتر  اپسون L3150  میتوانید در صورتی که پرینتر شما دچار ایراد یا خرابی شد به نمایندگی تعمیر پرینتر اداریزکالا مراجعه کنید یا تماس بگیرید کارشناسان ما مشکل شما را حل می کنند.

درایور پرینتر اپسون l3150
تعمیر پرینتر اپسون L3150

مشکلات متداول پرینترهای جوهرافشان اپسون

پرینترهای جوهرافشان اپسون یکی از برندهای معروف و مورد استقبال فرواوان کاربران در بازار است. که پیشینه طولانی در این زمینه دارد. پرینترهای ژاپنی نیز درمدت کارکرد خود با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند، البته این مشکلات به سادگی قابل حل هستند. اگر پرینتر  epson شما نیز دچار مشکل شده و یا پیام‌های خطا می‌دهد در ادامه این مطلب به شما راهکار هایی را برای حل مشکل بیاموزیم. 

خرابی و گرفتگی هد پرینتر

یکی از مشکلات متداول پرینترهای اپسون گرفتگی و خرابی است است. که شایع ترین علت این مشکل استفاده از جوهرهای نامرغوب در بازار می باشد. اگر طولانی مدت بی استفاده بمانند جوهر خشک میشود و علاوه بر سفید زدن به هد پرینتر نیز آسیب می رساند.

خرابی برد فرمتر

یکی از ارورهای شایع پرینترهای اپسون ارور Unrecognized USB Device است. نمایش این ارور می تواند به دلایل مختلفی مانند خراب بودن کابل یو اس بی یا خرابی برد فرمتر پرینتر باشد. در صورتی که متوجه شدید اشکال از  کابل یو اس بی نیست باید نسبت به تعمیر برد فرمتر خود اقداماتی را انجام دهید. 

خرابی کاغذ کش پرینتر

علت خرابی کاغذ کش پرینتر به دلیل خرابی پد و پیکاپ یا افتادن جسم خارجی در مسیر ورودی کاغذ کش است. در پرینترهای اپسون اکثرا پیکاپ به شکل لاستیک طوسی رنگ است که در قسمت پایین کاغذکش پرینتر قرار دارد و عاج های پیکاپ با کاغذ برخورد میکند و کاغذ به داخل کشیده میشود. ولی کاغذ روی پیکاپ سر میخورد و وارد دستگاه نمیشود.  

پرینتر اپسون مدل EcoTank L3160
تعمیر پرینتر اپسون L3160

 پرینتر جوهرافشان اپسون L3160 از پرینترهای جدید شرکت اپسون می باشد که دارای مخزن مجزا میباشد پرینتر L3160 اسناد را در سایز A4 و با کیفیتی معادل با 1440x 5760 dpiبه چاپ میرساند که کیفیتی قابل توجه میباشد. پرینتر L3160 چاپگر عالی و پرکاربرد شرکت اپسون است, که در رده پرینتر های سه کاره قرار دارد. یکی از مهمترین و به روزترین ویژگی های این پرینتر L3160 امکان اتصال به آن از طریق شبکه بیسیم WiFi است. 

تعمیر پرینتر اپسون L3160 برای سلامت پرینتر و دیرتر خراب شدن آن کمک می کند لازم به ذکر است که در مجموعه اداریزکالا کارگاه جداگانه علاوه بر تعمیرات پرینتر اپسون، تعمیر پرینترهای HP، canon، samsung نیز انجام می دهد. می توانید خرابی های دستگاه خود را به نمایندگی تعمیر تخصصی پرینتر اپسون اداریزکالا بسپارید تا با بهترین قطعات و تجهیزات تعمیرات لازم را توسط کارشناسان و تکنسین های ماهر انجام دهد.

درایور پرینتر اپسون L3050
تعمیر پرینتر اپسون L3050

پرینتر جوهرافشان اپسون L3050  از قابلیت چاپ بدون حاشیه بهره می برد و همین امر باعث شده تا این پرینتر برای چاپ تصاویر گزینه مناسب و ایدئالی محسوب شود. برای اتصال به رایانه می‌توانید از درگاه USB استفاده کنید پرینتر اپسون L3050 از کاربری چندکاره بهره برده است. اتصال وای-فای یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این پرینتر محسوب می‌شود. 

تعمیر پرینتر اپسون L3050 و تمامی خدمات مربوط به تعمیرات پرینتر اپسون را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به دست مهندسین با تجربه و زبده انجام می دهد. ابتدا با استفاده از سیستم عیب یابی ، مشکلات دستگاه را پیدا کرده و سپس تمامی اقدامات لازم جهت تعمیر پرینتر شما را توسط تعمیرکاران مجرب انجام می دهد. در صورت مشاهده هر گونه خرابی با نمایندگی تعمیرات پرینتر اپسون با شماره های 09382204804 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را  راهنمایی نمایند.

علت گیر کردن کاغذ در پرینتر جوهرافشان

یکی از مشکلات متداول که کاربران عزیز را دچار نگرانی می کند. گیر کردن کاغذ داخل پرینتر است که  این جریان باعث میشود خرابی زیاد به دستگاه بزند و هزینه های زیادی برای تعمیر پرینتر انجام دهند.  این مشکل، ممکن است در هر یک از بخش های کاغذکش و غلتک اتفاق افتاده باشد.  در صورت رو به رو شدن با این نوع از مشکلات پرینترهای جوهر افشان، شما باید اول به سراغ سینی کاغذ بروید. سپس آن را چک کنید که کاغذها به درستی در سینی قرار گرفته باشند و سینی بیش از حد پر نباشد. اگر تعداد زیادی کاغذ به درون دستگاه کشیده شود، در بین غلتک ها گیر می کند. پس در نتیجه به این موضوع پی میبریم که کیفیت کاغذ پایین است. حدامکان برای کارهای چاپی خود از کاغذ های مرغوب و با کیفیت استفاده کنید تا هزینه تعمیراتتون پایین بیاد و خروجی بهتری دهد.

علت کم شدن سرعت پرینتر جوهرافشان

خوب است بدانید که سرعت پردازش دستگاه، با حجم فایل ارسالی نسبت عکس دارد. یعنی  هر چه حجم فایل ارسالی به دستگاه بیشتر باشد سرعت دستگاه پایین می آید. یکی دیگر از مشکلات پرینترهای جوهر افشان، کم شدن سرعت عملکرد دستگاه است. البته توجه داشته باشید که سرعت چاپگرهای جوهر افشان، نسبت به چاپگرهای لیزری، پایین تر است. اما گاهی سرعت پردازش این دستگاه ها به قدری پایین می آید که به سرعت متوجه آن می شوید.

اگر با کم شدن شدن سرعت پرینتر بازم مواجه شدید  ابتدا به حجم فایل ارسالی توجه کنید. اگر در همه پرینت های گرفته شده، با این گروه از مشکلات پرینترهای جوهر افشان و کم شدن سرعت چاپ مواجه می شوید، باید کابل ها و اتصالات دستگاه را بررسی کنید. البته از سرعت وای فای هم غافل نشوید و آن را چک کنید. چون گاهی، کاهش سرعت عملکرد دستگاه، مربوط به کم شدن سرعت اینترنت است و ربطی به پرینتر جوهر افشان ندارد.

جوهر مرغوب پرینترهای اپسون کدام است؟

جوهر پرینتر در پرینترهای جوهرافشان اپسون نقش به سزایی در کیفیت چاپ و سالم ماندن هد پرینتر که مهمترین و گرانترین بخش پرینترهای جوهرافشان است.  پرینترهای جوهر افشان از چهار رنگ اصلی یعنی آبی ، قرمز ، زرد و مشکی استفاده می کنند که در مدل های پیشرفته این تعداد رنگ بیشتر هم می شود. مثلاً بعضی مدل های جوهر کارتریج اپسون 4 رنگ دارند و بعضی مدل ها جوهر کارتریج کانن 6 رنگ دارند. باید توجه داشت جوهر پرینتر از نظر چاپ به دو نوع دای Dye و سابلیمیشن Sublimation تقسیم می شوند که باید با پرینتر جوهر افشان شما سازگار باشند. کارشناسان اداریزکالا بعد از بررسی و طبق سابقه کار بالایی که دارد  این توصیه مهم که برای عکاسان  و آتلیه  ها که میخوان خروجی خوبی از عکس مشتری خود داشته باشند و تحویل آن دهند باید از جوهرهای فابریک اپسون استفاده کنند، و با این کار هزینه هاشون هم تقریبا کمتر میشه چون جوهر مرغوب تقریبا از خشک شدن هد پرینتر جلوگیری میکند.

آیا کارتریج شما نیاز به شارژ دارد؟

 گاهی ممکن است که مخزن پرینتر شما پر باشد و یکی از قطعات کارتریج شما خراب باشد که باعث شود که کیفیت چاپ شما پایین بیاید و یا کلا پرینتر شما چاپ انجام ندهد . پس برای شارژ کارتریج خود عجله نکنید کارشناسان ما در اداریزکالا آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان در مورد خدمات شارژ کارتریج پرینتر هستند سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

تعمیر پرینترهای ذکر شده اپسون در اداریز کالا به چه صورت است؟

در مرحله اول با تماس شما به شماره های  02188844045 – 02188309336  عیب و مشکلات پرینتر خود را مطرح می کنید تا تعمیر کار به محل شما اعزام شود. در مواردی پرینتر در محل تعمیر نمی شود و باید به شرکت ارجاع داده شود و در مرحله دوم پرینتر شما توسط مهندسین اداریزکالا عیب یابی می شود و در مرحله سوم زیر نظر مهندسین ما توسط تعمیر کار تعمیر می شود و در مرحله آخر تست سلامت دستگاه گرفته شده و تقدیم مشتری می شود و دستگاه چاپگر سلفون شده و سرویس شده از شرکت خارج می شود.  

سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن