درایور پرینتر اچ پی مدل M1536dnf

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
تعمیر پرینتر

دانلود درایور پرینتر HP مدل LaserJet Pro M1536dnf

چاپگر مدل 1536dnf متعلق به شرکت اچ پی hp میباشد که در دسته از پرینتر های لیزری به اصطلاح لاتین laserjet جا گرفته است. این پرینتر چند کاره که دارای قابلیت پرینت،اسکن،کپی و فاکس میباشد . این چاپگر داری سرعت 25 برگ در دقیقه با توان کار ماهانه 8000برگ با قابلیت دو رو زدن اتوماتیک با حافظه 128mb با ظرفیت سینی 250برگ و ظرفیت ADF برگ 35 میباشد. ابعاد این پرینتر 441x343x373ميلي‌متر با سایز چاپ a4 و تکنولوژی لیزری میباشد. اسکنر این پرینتر به دو صورت ADF و Flatbed میباشد. رزولوشن اسکن اپتیکال 1200x1200dpi  و رزولوشن ديجيتال اسکنر با 19200dpi با سرعت 15برگ در دقیقه میباشد. (دانلود درایور hp laser jet 1536)

پرینتر چندکاره‌ی لیزری اچ پی مدل LaserJet M1536DNF، در رنگ مشکی طراحی‌شده که به آن ظاهری مدرن بخشیده است. پرینترها برخلاف دستگاه‌هایی از قبیل گوشی‌های موبایل و …، جزو محصولاتی هستند که پس از خریداری، برای سال‌ها در خدمت کاربر قرار می‌گیرند و ازاین‌رو بایستی بسیار بادوام طراحی شوند؛ این پرینتر شرکت اچ پی بدنه‌ای از جنس پلاستیک باکیفیت دارد که می‌تواند مقاومت خوبی در برابر صدمات احتمالی از خود نشان دهد.کارتریج سازگار با این پرینتر کارتریج لیزری HP 78A سینی کاغذ این پرینتر در پایین‌ترین قسمت قرارگرفته است و در بالاترین قسمت دستگاه نیز، اسکنر و کپی تعبیه شده‌اند. ابعاد پرینتر M1436DNF در حدود 373 × 343 × 441 میلی‌متر است و وزن آن 11.7 کیلوگرم است؛ این دستگاه فضای زیادی را اشغال می‌کند که البته برای یک پرینتر چندکاره جای تعجب ندارد. تونر مشکی مدل 78A

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر اچ پی LaserJet-Pro-M1536dnf شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن