تعمیر پرینتر اچ پی p1102

قبل از اشاره به خدمات تخصصی مرتبط با تعمیر پرینتر hp p1102 بهتر است نگاهی به این محصول، مزایا و معایب آن داشته باشیم. پرینتر اچ پی مدل p1102 یک پرینتر لیزری میان رده برای انجام کارهای دفتری سبک ، با تعداد پرینت پایین است.  این محصول کمپانی hp که توانایی چاپ 18 صفحه پرینت در هر دقیقه را دارد ، می تواند تا 5000 برگ پرینت را به صورت ماهیانه برای شما فراهم کند. این مدل یکی از پرینترهای محبوب و پر فروش اچ پی است که در رده چاپگرهای متوسط سری LaserJet این شرکت قرار می‌گیرد. پرینتر HP P1102 fh  برخورداری از ویژگی‌هایی چون کوجک و کم حجم بودن، عمر بالا و کیفیت ساخت عالی، در فروش بالای آن بی‌تاثیر نبوده است.

البته این پرینتر از معایبی همچون نداشتن امکان چاپ دو رو برخوردار است. پرینتر های لیزری اچ پی نیز مانند پرینتر های سایر برند ها نیاز به سرویس دوره ای و همچنین جنرال سرویس دارد تا دچار خرابی نشود.  پرینتر اچ پی p1102 هم از این مسئله مستثناء نیست و گاه دچار مشکلاتی مثل عدم کشیده شدن کاغذ، خرابی کارتریج، خرابی برد فرمتر و مواردی از این دست می‌گردند که در این صورت نیاز است جهت تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب اقدام شود. در بخش‌های آتی برخی از خدمات تخصصی مرتبط با تعمیر پرینتر اچ پی 1102 ذکر خواهد شد.

خدمات تعمیر پرینتر اچ پی Laserjet p1102

برای این که همه ایرادهای پرینتر برطرف شوند، باید تمام قطعات این دستگاه بررسی و ترمیم بشه. اقداماتی مثل تعمیر کاغذکش، تعمیر و تعویض فیوزینگ، ترمیم کارتریج آسیب دیده، تعویض هد پرینتر، تمیز کردن و تعویض قطعات کارتریج، تمیز کردن رول پیکاپ پرینتر ، تعمیر داکتر بلید، ترمیم وایپر بلید، تعمیر مین برد، تعمیرات برد پاور، تعمیرات سنسور، تعویض خازن های معیوب، شارژ کارتریج، ترمیم لیزر، تعمیرات تخصصی یونیت ها، تعویض دولوپر، رفع خطا ها و ارورهای پرینتر ، تعمیرات پرینتر در محل و ارائه مشاوره های تخصصی تعمیر، بخشی از خدمات تعمیر پرینتر اچ پی  p1102 هستن که در نهایت منجر به برطرف شدن ایرادهای عملکردی این چاپگر میشوند.

جشنواره شارژ کارتریج اداریز کالا

بعد از این که دستگاه بررسی و عیب یابی شد، تعمیرکار پرینتر بر حسب نیاز، اقدامات ذکر شده رو انجام میده. خدمات تعمیر پرینتر اچ پی با ضمانت نامه معتبر به شما ارائه میشن و میتونین از اصالت اونها اطمینان داشته باشید. در ضمن کلیه خدمات اداریز کالا 30 روز ضمانت می شوند تا شما مشکلی از این بابت نداشته باشید. کسب رضایت مشتری در شرکت ما حرف اول را می زند.

تعمیر کاغذکش پرینتر اچ پی Laserjet p1102

فرایند ورود و خروج کاغذ در پرینترها و دستگاه های کپی توسط قطعه ای به نام کاغذکش انجام میشه. اگه کاغذکش یا هر کدوم از اجزاء اون درست کار نکنن، ممکنه برگه در دستگاه گیر کنه یا اصلا وارد پرینتر نشه.

گیر کردن کاغذ در خروجی، گیر کردن کاغذ در فیدر مرحله ۱ ADF ، گیر کردن برگه در پیکاپ رولر، ایجاد صدای ناهنجار موقع کشیدن کاغذ، چروک و کرکره ای شدن برگه در ADF، سرعت کم حرکت برگه در فیدر کاغذ کش و باز شدن درب ADF ، بخشی از مشکلاتی هستن که بعد از تعمیر کاغذکش پرینتر اچ پی  p1102 برطرف میشن. خیلی کم پیش میاد که کاغذکش نیاز به تعویض داشته باشه؛ اما در این صورت تیم تعمیر پرینتر اچ پی p1102 فقط از قطعات اورجینال استفاده میکنن تا دستگاه به بهترین شکل کار کنه. معمولا مهمترین کاری که در رابطه با سرویس کاغذ کش پرینتر انجام می شود تعویض پد و پیکاپ است.

تعمیر مین برد پرینتر hp Laserjet p1102

یکی از مهم ترین بخش های پرینتر و ماشین های اداری، مین برد هست. این قطعه که با عنوان برد اصلی هم شناخته میشه، وظیفه هدایت سایر قطعات رو بر عهده داره. نوسانات برق و ورود ولتاژ غیر مجاز به پرینتر، مستقیما روی مین برد تاثیر میذارن و حتی ممکنه باعث سوختن این قطعه بشن. اون وقته که عملکرد بخش های مختلف دچار مشکل میشه و ممکنه پرینتر روشن نشه. برای تعمیر مین برد پرینتر hp p1102 ، اول اجزای این قطعه شامل خازن ها، ترانزیستور و … بررسی و تعویض میشن.

اگه خوش شانس باشین با تعویض این بخش ها مین برد تعمیر میشه و میتونین بدون هیچ ایرادی از پرینتر استفاده کنین. اما گاهی شدت خرابی خیلی بیشتره؛ یعنی مین برد سوخته و حتی با تعویض اجزا هم نمیشه اونو تعمیر کرد. در این صورت تنها کاری که میشه برای تعمیر پرینتر پرینتر اچ پی p1102 انجام داد، تعویض مین برده. 

تعمیر پرینتر 1102 اچ پی

شارژ کارتریج پرینتر اچ پی Laserjet p1102

گاهی تنها اقدامی که باید برای تعمیر پرینتر و رفع مشکلات این دستگاه انجام بشه، شارژ کردن کارتریج هست. همونطور که میدونین، همه چاپگرها و دستگاه های کپی (چه لیزری و چه شارژ کارتریج جوهر افشان) با استفاده از مواد مصرفی کار میکنن که در محفظه ای تحت عنوان کاتریج نگهداری میشن. بسته به این که چقدر از پرینتر استفاده کنین، تونر یا جوهر اون بعد از چند وقت تموم میشه. هم زمان با کم شدن حجم مواد مصرفی، کیفیت چاپ هم کاهش پیدا میکنه.

لازم به ذکر است که پرینتر اچ پی p1102 از کارتریج 85A استفاده می کند. شارژ کارتریج پرینتر پرینتر اچ پی p1102 در این شرایط، مشکلات چاپ و کیفیت پایین اونو برطرف میکنه. شارژ کارتریج خیلی سخت نیست و راحت انجام میشه. فقط رعایت کردن نکاتی مثل استفاده از مواد با کیفیت و درست طی کردن مراحل، باعث میشه که دستگاه عملکرد بهتری داشته باشه. اگه قبلا تجربه شارژ کارتریج رو نداشتین، میتونین برای این کار از تیم تعمیر پرینتر اچ پی p1102 در شرکت اداریز کالا کمک بگیرین.کارتریج تونر مشکی اچ پی HP 85A

اداریز کالا نماد مشتری مداری

شرکت اداریز کالا، چند سالی است که در حوزه فروش و تعمیر محصولات کمپانی اچ پی فعالیت میکند و به خاطر خدمات متمایز و با کیفیتش، اعتبار و شهرت زیادی بین کاربران به دست آورده است. شهرت این مرکز به خاطر حضور کارشناساییه که تجربه کاری بالایی تو حوزه کاری شون دارند و تعهد کاری بالایی هم دارن. همکارای ما تلاش میکنند که بهترین سرویس ها رو به شما ارائه بدن و هرچی که تو حوزه فروش و تعمیرات نیاز دارین، در اختیارتون قرار بدهند.

فروش جدیدترین تولیدات اچ پی، تعمیر تخصصی انواع پرینتر، دستگاه کپی، فکس و اسکنر hp، خدمات تعمیر در محل، مشاوره های تخصصی فروش و مواردی از این دست، مهم ترین خدماتی هستند که شرکت اداریز کالا به مشتری های عزیز ارائه میدهد. شما دوستان عزیز میتوانید برای دریافت هر کدوم از این خدمات، به شرکت ما مراجعه کنید یا واسه کسب اطلاعات بیشتر، با همکاران ما تماس بگیرید.

02188345003 - 02188844045 - 09382204804

سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن