تعمیر پرینتر hp P2035 و hp P2055

تعمیر پرینتر اچ پی 2035 و 2055

پرینتر های اچ پی 2035 , 2055 hp با توجه به نوع ساختار و کارکرد آن مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است هرچند که سالهاست این پرینتر ها در ادارات مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده خانگی ندارد اما همچنان یکی از پرینتر های محبوب و پر کاربرد در ادارات و شرکت ها می باشد و نقش مهمی را ایفا می‌کند. تعمیر پرینتر اچ پی 2035 و همچنین تعمیر پرینتر اچ پی 2055 اگر توسط افراد کارشناس و با استفاده از تجهیزات اصل و اورجینال صورت نگیرد میتواند موجب شود تا در کمترین زمان ممکن مجدداً نیاز پیدا کنید تا دستگاه را برای رفع مشکلات جدید به یک مرکز تعمیر و خدمات پرینتر اچ پی ارائه نمایید. برای ارتباط با ما کافیست با شماره تلفن 02188844045 یا 02188309336 تماس بگیرید.

تیم فنی و پشتیبانی ما در اداریز کالا در راستای ارائه بهترین و شایسته ترین خدمات به کاربران گام برداشته و همواره بر این باور هستیم که رضایت مشتریان میبایست سرلوحه کار قرار داشته باشد. رفع مشکلات پرینتر های 2035 و 2055 اچ پی با استفاده از به روزترین تجهیزات و سیستم های موجود در مرکز تعمیرات چاپگر باعث شده است تا در کمترین زمان ممکن و با صرف پایین ترین میزان هزینه ها تحمیلی به مشتریان تعمیر پرینتر اچ پی P2035 , P2055 را با ضمانت و گارانتی در خصوص خدمات ارائه شده به مشتریان تحویل نماییم.

تعمیر پرینتر اچ پی P2035 و P2055 در محل

 تعمیر پرینتر اچ پی 1320 در محل یکی از خدمات ارائه شده توسط اداریز کالا است که به واسطه آن با اعزام کارشناسان فنی به آدرس کاربر و رفع مشکل پرینتر با توجه به اظهارات مشتری در خصوص دستگاه مربوطه و یا شارژ کارتریج hp صورت می‌پذیرد. هر چند کیفیت خدمات در محل مشتری نمیتواند مشابه تعمیر پرینتر در مرکز فروش و خدمات اداریز کالا باشد ولی گاهاً به دلیل عدم امکان انتقال دستگاه به مرکز برای کاربران به دلیل مشغله زیاد و یا حساسیت کار توسط کارشناسهای متخصص این مجموعه انجام خواهد شد.

خدمات پشتیبانی پرینتر hp 2035 و hp 2055  شامل تعمیرات و رفع مشکلات این پرینتر بوده که می تواند به صورت اعزام کارشناس فنی در محل مشتری و برطرف نمودن مشکل و خطای به وجود آمده در سیستم پرینتر و یا دستگاه کامپیوتر متصل به پرینتر اچ پی باشد و یا از طریق تحویل دستگاه معیوب برای رفع مشکل در مرکز پشتیبانی چاپگر صورت پذیرد.

تعمیر قطعات پرینتر اچ پی 2035 و 2055

تعمیر تخصصی قطعات پرینتر hp p2035 , p2055

روزانه بسیاری از مشتریان به منظور تعویض قطعات پرینتر اچ پی خود و رفع عیب آن بدنبال یک مرکز معتبر و همچنین تعمیر کار متخصص پرینتر می‌باشند تا بتوانند دستگاه چاپگر خود را با اطمینان کامل تعمیر و رفع عیب نمایند. اداریز کالا از این رو برای مشتریان گرامی خود خدمات ویژه ای را تحت عنوان تعمیرات و تعویض قطعات پرینتر hp در نظر گرفته است.

زمانی که دستگاه پرینتر یا چاپگر شما دچار مشکلاتی از جلمه، زمانبر بودن عمل چاپ، اتمام سریع تونر دستگاه، پلیسه یا مچاله شدن برگه پرینت شده، چاپ خطوط اضافه و کثیف شدن برگه پرینت شده باشد نیاز است تا به نمایندگی برای سرویس دستگاه مراجعه شود، پس از بررسی تخصصی دستگاه توسط کارشناس و عیب یابی آن، دستگاه باید مراحل جنرال سرویس و یا سرویس معمولی خود را گذرانده و پس از بررسی مجدد توسط کارشناس و انجام تست کنترل کیفیت، در صورتی که مشکلات دستگاه همچنان باقی بود نیاز است تا قطعات پرینتر توسط کارشناس بررسی شود و در صورت معیوب تشخیص دادن قطعه ای، نسبت به تعویض آن قطعه اقدام شود.

گیر کردن کاغذ در پرینتر hp P2035 , hp P2055

خطای Paper Jam (گیر کردن کاغذ) در پرینتر hp 2035 دلایل متفاوتی داشته که برخی از آنها به صورت کاملا اتفاقی رخ میدهند و با مرتفع کردن عامل ایجاد خطا می‌توانید مجددا به کار با پرینتر خود ادامه دهید،اما زمانی که این خطا به دفعات و بدون هیچ دلیلی ایجاد می گردد باید این نکته را مد نظر داشت که قطعاً می تواند نشانه بروز مشکل یا خطا در برخی قطعات داخلی پرینتر 2055 باشد، بنابراین توصیه می شود در این حالت به هیچ عنوان اقدام به چاپ بیشتر با پرینتر معیوب نکرده و فورا آن را برای بررسی و رفع مشکل به یکی از مراکز فروش و خدمات اچ پی انتقال دهید 

دانلود درایور پرینترهای HP p2035

اما یکی از پر کاربرد ترین موارد که به تعمیر پرینتر اچ پی LaserJet P2035 مربوط می شود کاغذ کش پرینتر است؛ چرا که اگر کاغذ کش پرینتر دچار خرابی و مشکل باشد، شما نمی توانید با سرعت عمل بالا به کار و فعالیت خود بپردازید و به همین دلیل بهتر است سعی کنید که در مراحل خاص به تعمیر کاغذ کش توجه داشته باشید، که یک تعمیرکار اینکار را برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند انجام دهد. توجه داشته باشید تکرار خطای گیر کردن کاغذ در پرینتر hp 2035 میتواند بدلیل مشکل ایجاد شده در بخش فیوزر پرینتر hp 2055 یا سنسورهای درونی آن بوده و ارسال دستورهای پرینت برای دستگاه خسارت بیشتری را ایجاد کند. (پیش از هر اقدامی با کارشناسهای ما در مرکز خدمات پرینتر hp در تماس باشید)

شارژ کارتریج پرینتر اچ پی 2035 و 2055

پرینتر های اچ پی P2035 و همچنین P2055 برای چاپ از کارتریج HP 05A بهره می برند که جزو کارتریج های پر فروش و محبوب بازار به شمار می روند. نخستین نکته مهم در رابطه با شارژ کارتریج پرینتر hp P2035 , P2055 آن است که حتماً این کار می‌بایست توسط کارشناسان و اشخاص کاربلد انجام شود. در غیر اینصورت امکان آسیب به سایر قطعات اصلی دستگاه وجود دارد. در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه وجود نداشته باشد، می توان از سرویس تعمیر پرینتر hp در محل استفاده کرد. نکته دیگر آنکه پس از اتمام تونر موجود در پرینتر، حتماً جهت شارژ آن اقدام کرد و این کار را به تأخیر نیانداخت.

بد نیست بدانید تا زمانی که کاست یا بدنه اصلی کارتریج سالم باشد می توان به طور نامحدود و به تعداد دفعات زیاد آن را شارژ کرد. اما اگر بدنه اصلی یا کاست دچار مشکل شود دیگر نمی توان آن را شارژ  و از آن دوباره استفاده نمود. نکته آخر آنکه جهت شارژ کارتریج پرینتر اچ پی خود صرفاً از موادی استفاده نمایید که از کیفیت و سازگاری آنها مطمئن هستید چراکه تونر های تقلبی موجود در بازار اگرچه به ظاهر مقرون بصرفه‌تر  و ارزان‌تر هستند اما می‌توانند صدمه زیادی به پرینتر وارد کنند.

کارتریج تونر مشکی اچ پی HP 05A
شارژ کارتریج اچ پی HP 05A
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن