تعمیر پرینتر های اپسون P50 و T50

تعمیر پرینتر های اپسون P50 و T50

تعمیر پرینتر اپسون P50 و T50  توسط واحد تعمیرات پرینتر اپسون در شرکت اداریز کالا انجام می شود. این واحد تعمیراتی صفر تا صد مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه ها رو شناسایی و برطرف میکنه. به عنوان کاربر این مدل از پرینتر اپسون حتما می دونین که این پرینتر ها سرعت پرینت  تا 37 صفحه در دقیقه را دارند. ارتباط  با کابل USB , پارالل باعث شده تا پرینتر های جوهرافشان اپسون T50 و P50 به پرینتر های محبوب در بین کاربران تبدیل بشه. این مدل از پرینتر ها یه پرینتر رومیزی سبک و جمع و جوره که مناسب فضای کوچیک می باشد.

پرینتر های Epson P50 , T50 از کوچکترین پرینتر های جوهرافشان تولید شده هستند که طراحی بسیار زیبا و سبکی داره. باید بدونین که اگه از جوهر اصلی و با کیفیت استفاده کنین همیشه می توانید بهترین خروجی تصویر رو داشته باشین و قطعا پرینتر شما مدت زمان بیشتری بدون مشکل کار میکنه. چون مواد بکار رفته در جوهر های تقلبی و بی کیفیت می تونن به پرینتر شما آسیب جدی بزنند.

تعمیر پرینتر اپسون مدل P50 و T50 در محل

هر چند که این پرینتر ها رومیزی هستند و حمل و نقل نسبتا ساده تری از دستگاه های بزرگتر اپسون  دارند، ولی اگه بازم شما مایل باشید، ما تعمیر پرینترهای اپسون p50 و همچنین تعمیر پرینترهای اپسون T50  رو در محل هم براتون انجام میدیم. همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه ها چه در تعمیرگاه و چه در محل شناخته میشه و از مسیر درست هم برطرف میشه. همه سرویس ها و خدمات هم همیشه و در هر حالت همراه با ضمانت نامه های معتبره. مزایایی که سرویس تعمیرات پرینتر در محل داره اینه که کاربر خودش هم در جریان روند تعمیر قرار میگیره و البته خیلی سریع تر هم دستگاهش تعمیر میشه.

سرویس ویژه تعمیر پرینتر اپسون P50 و T50 در محل برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که به هر دلیلی نمی توانند به تعمیرگاه مراجعه کنند. هر چند این پرینتر ها حمل و نقل خیلی سختی ندارد، اما ممکن است همچنان کاربرانی بخواهند از خدمات تعمیر در محل استفاده کنند. در این سرویس کاربر درخواست خود را مبنی بر تمایل استفاده از خدمات تعمیر پرینتر اپسون T50 و P50 در محل ثبت می کند؛ سپس کارشناس مربوطه در اولین فرصت با کاربر تماس می گیرد و پس از انجام هماهنگی های لازم، تعمیرکار به محل مورد نظر اعزام می شود. با استفاده از این سرویس ویژه در هزینه ها و زمان انتظار شما برای تعمیر دستگاه صرفه جویی قابل توجهی می شود. این سرویس امکانات بی نظیری دارد و تعمیرگاه را به منزل شما می آورد.

پرینتر اپسون t50
پرینتر اپسون Epson Stylus Photo T50
پرینتر اپسون p50
پرینتر اپسون Epson Stylus Photo P50

خدمات مربوط به تعمیر پرینتر های اپسون P50 و T50

  • نصب و راه اندازی پرینتر اپسون P50 و پرینتر اپسون T50
  • تعویض قطعات مستهلک پرینتر های اپسون T50 و P50 برای بهینه‌سازی عملکرد دستگاه و کاهش میزان مصرف انرژی
  • تعمیر پرینتر اپسون P50 , T50 و بازیابی و ترمیم کابل‌ها، اتصالات و قطعات سخت‌افزاری به کمک واحد تعمیرات پرینتر اپسون
  • تهیه بهترین مواد مصرفی مرغوب (جوهر اصلی) بر اساس ساختار و ظرفیت پرینتر های اپسون مدل P50 و T50
  • عیب یابی تخصصی پرینتر های اپسون و اعلام شرح وضعیت و هزینه تعمیر به مشتری قبل از انجام تعمیرات
  • سرویس دوره ای و جنرال سرویس پرینتر های اپسون T50 و P50 جهت جلوگیری از خرابی های بیشتر و بزرگتر پرینتر

تعمیر پرینتر های اپسون P50

تعمیر پرینتر epson p50

پرینتر اپسون P50  از محصولات برند اپسون میباشد که هم برای مصارف خانگی و اتلیه های عکاسی و ادارات مورد استفاده قرار داده می شود. سیستم های پرینتر  جوهر افشان اپسون P50  به واسطه استفاده از جوهر در تکنولوژی پرینت دارای کیفیت بسیار زیادی می باشند. در پرینتر P50 می توان از جوهر اصلی و جوهر میوا و … استفاده کرد اما فرق جوهر فابریک اپسون با دیگر جوهر های داخل بازار ماندگاری چاپ میباشد که در صورت چاپ عکس با جوهر فیک بعد از مدت یک سال عکس پریدگی رنگ بوجود می آید و همچنین جوهر های نا مرغوب باعث گرفتگی هد و در نتیجه خرابی هد می شود.

پرینتر ها از جمله دستگاه های اداری پرمصرفی هستند که حتی جدایه از ادارات در بیمارستان ها نیز دارای کاربرد هایی هستند و گاها به دلایل مختلف به درستی عمل نمیکنند که میتواند باعث مشکلات فراوان و از دست رفتن زمان شود. بنابراین پرینتر P50 شما نیاز به تعمیر دارد که میتواند این تعمیرات در نوع خود هزینه سنگینی داشته باشد. اما اگر شما قبل از بروز مشکل یا خرابی پرینتر خود را سرویس و چک کنید به صورت دوره ای نتنها دیگرنیازی به تعمیرات اصولی و سنگین نیس بلکه باعث افزایش عمر مفید چاپگر خود نیز میشوید.

سرویس و نگهداری پرینتر های جوهرافشان epson

همانطور که در بالا گفتیم سیستم های پرینتر  جوهر افشان اپسون P50 و T50 به واسطه استفاده از جوهر در تکنولوژی پرینت دارای کیفیت بسیار زیادی می باشند. لذا از سوی دیگر جوهر استفاده شده در پرینتر اپسون L1800 بعد از زمانی استفاده نکردن خشک شده و باعث گرفتگی هد پرینتر می شود ( هد پرینتر های جوهرافشان دارای نازل برای پرینت کردن میباشند ) و فرایند چاپ را با مشکل مواجه میکنند.

مواردی را که برای سرویس و نگهداری پرینتر های اپسون P50 و T50 باید رعایت شود به که به صورت خلاصه در زیر درباره آنها صحبت خواهیم کرد :

  1. به علت خشک شدن سریع جوهر به صورت متداوم از پرینتر   epson P50 , T50  استفاده شود و حداقل هر یک هفته یکبار باید از آنها استفده کنید.
  2. استفاده از جوهرهای اصل و اورجینال برای جلوگیری از خشک شدن هد و افزایش عمر مفید هد دستگاه.
  3. اگر از جوهرهای لیتری استفاده می کنید بعد از باز کردن درب جوهر و گذشتن حداکثر ۶ ماه از عمر جوهر، جوهر دیگر قابل استفاده نبوده و باید آن را دور ریخت.
  4. یونیت پارک یا Station cleaner همان جایی که هد دستگاه epson P50 , T50 در هنگامی که دستگاه خاموش است در آنجا قرار می گیرد باید همیشه تمیز باشد.
  5. مدل های  پرینترهای epson شامل (p50 – t50 – 1430 – r290 – ۱۴۱۰) و غیره که برای استفاده از آنها باید حتما از کارتریج استفاده شود که به مراتب هزینه چاپ را بالا تر می برد . زیرا خرید و تهیه کارتریج ها تا حدودی گران می باشد پس برای اینکه هزینه چاپ در این دستگاهها مقرون بصرفه تر باشد اکثرا این پرینتر ها  را به صورت دستی تانک دار میکنند. که تا 95 درصد در هزینه چاپ پرینتر ها صرفه جویی میتوان کرد. ( در شرکت اداریز کالا تانک دار کردن همه مدل های پرینتر های epson انجام می شود. )

سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن