درایور فتوکپی شارپ مدل AR-M207

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
درایور دستگاه کپی شارپ AR-M207

دانلود درایور دستگاه کپی Sharp مدل AR-M207

دستگاه «AR-M207» ساخت شرکت «شارپ» دستگاهی کپی در سایز A3 است که قادر است پرینت و اسکن را هم در همین سایز انجام دهد و ازاین‌رو برای استفاده در محیط‌های اداری و دفاتر فنی بسیار ایده‌آل است. این دستگاه قادر است عمل کپی و پرینت را با سرعت 20 صفحه در دقیقه و وضوح 600 dpi انجام دهد که در مقایسه با مدل‌های دیگر میزان مناسب و متوسطی است. می‌توان گفت که دستگاه فوق در میانه‌ی رده‌بندی مدل‌های مختلف قرار دارد. بااین‌حال قابلیت پرینت و اسکن A3 ارزش دستگاه را دوچندان ساخته است.

 دستگاه می‌تواند دو طرف کارت شناسایی را بدون نیاز به برگرداندن کاغذ بر روی یک روی آن کپی کند. 64 مگابایت حافظه‌ای که برای دستگاه در نظر گرفته شده است می‌تواند تا 192 مگابایت افزایش یابد. برای اتصال دستگاه به کامپیوتر می‌توانید از درگاه پیش‌فرض USB 2.0 که برای آن در نظر گرفته شده است استفاده نمایید. دستگاه کپی AR-M207 محصولی از شرکت شارپ است که کیفیت همیشگی این شرکت را به دوش می کشد.

  • حداکثر ظرفیت 1100 برگ
  • سرعت کپی 20 برگ در دقیقه
  • اسکن رنگی 600 نقطه در اینچ و تا سایز A3
  • به اشتراک گذاری هوشمند با سه کامپیوترها از طریق IEEE 1284، USB 1.1 و USB 2.0

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات دستگاه کپی شارپ AR-M207 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن