درایور فتوکپی شارپ مدل AR-X180

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
درایور دستگاه کپی شارپ AR-X180

دانلود درایور دستگاه کپی Sharp مدل AR-X180

شارپ X180 یکی دیگر از دستگاه های کپی برند شارپ است که نسبت به سایر دستگاه های کپی از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. همچنین مواد مصرفی شارپ در دسترس و قیمت بسیار مناسب آن باعث افزایش محبوبیت این برند شده است. دستگاه های کپی در دو مدل ایستاده و رومیزی در بازار موجود هستند. شارپ X 180 می توانید بخشی از نسخه اصلی که مدنظرتون هست را بزرگ یا کوچک کنید. این مدل دستگاه کپی از قابلیت بزرگنمایی 25 تا 400 درصد برخوردار است. ظرفیت سینی کاغذ یکی از ویژگی های مهم هر دستگاه کپی می باشد. شاید این ویژگی در نگاه اول برای کاربر اهمیت چندانی نداشته باشد. اما در صورت عدم هماهنگی بین ظرفیت سینی کاغذ دستگاه و حجم کاری به مشکل بر خواهید خورد.ظرفیت سینی کاغذ شارپ X 180 بسیار مناسب است. (درایور فتوکپی شارپ ar-x180)

این مدل دستگاه کپی از ظرفیت سینی کاغذ 350 برگه برخوردار می باشد. همچنین در صورت نیاز این امکان را برای کاربر ایجاد کرده است تا 1100 آن را افزایش دهد. بهتر است بدانید که هر چه ظرفیت سینی کاغذ دستگاه کپی بیشتر باشد برای مدت زمان طولانی احتیاجی به پر کردن دستگاه نخواهید داشت. این مدل دستگاه کپی با کارایی و قیمت مناسب توانسته است در کوتاه ترین زمان ممکن به یکی از مدل های پر فروش رده خود تبدیل شود. این دستگاه کپی جهت انجام کارهای متوسط روزانه و معمول در ادارات و سازمان ها پرکاربرد است. کارتریج سازگار این چاپگر کارتریج لیزری شارپ Sharp MX-235XT است که ظرفیت چاپ این کارتریج 19000 برگ است که شما را تا مدت زیادی از شارژ مجدد تونر کارتریج بی نیاز می کند.کارتریج تونر کپی شارپ مدل AR-X180

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات دستگاه کپی شارپ AR-X180 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن