درایور فکس برادر مدل IntelliFax-2820

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
دانلود درایور فکس 2820

دانلود درایور فکس Brother مدل IntelliFax-2820

فکس 2820 Brother ،لیزری فیدردار که توانایی پرینت و کپی اسناد را دارد و از کیفیت بالا و مناسبی برخوردار است اما بعضی وقت ها و به ندرت ،کاغذ داخل آن گیر می کند. این فکس لیزری برای همه نوع دفاتر کاری مناسب است .حتی می توان برای منازل هم از آن استفاده نمود .دارای حافظه شماره تلفن 100 شماره ای است.ین فکس دارای ابعاد 374*374*262میلی متر و وزن  7.2 کیلوگرم می باشد.این دستگاه کم حجم و سبک است و بدنه ی بسیار فشرده ای دارد که با این ظاهر فضای زیادی را اشغال نمی کند و حتی می توان آن را در کنار مانیتور یا وسایل دیگر روی میزکار قرار داد.

در سمت بالای فکس کنترل پنلی وجود دارد که تعدادی کلید کنترلی و یک نمایشگر LCD تک رنگ کوچک در آن قرار دارد. ویژگی QuickScan در این فکس به شما این امکان را می دهد در هنگام انتقال سند، اصل آن را نیز بازیابی کرده و به کار خود برگردید. با داشتن 8 مگابایت حافظه و سینی کاغذ با ظرفیت بالا، قادر خواهید بود تا با حداکثر ظرفیت عمل کنید. با امکان دسترسی برای دریافت تماس های فکس و صوتی برروی یک خط ، موجب صرفه جویی در هزینه شما نیز می شود. فناوری لیزری، در هر بار، خروجی واضح، شفاف و حرفه ای را ارائه می دهد. دستگاه هنگام اتصال از طریق رابط USB تبدیل به یک پرینتر لیزری می شود.

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات فکس برادر IntelliFax-2820 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن