درایور پرینتر کانن مدل MF4410

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
Canon-i-SENSYS-MF4410-printer-driver

دانلود درایور پرینتر Canon مدل i SENSYS mf4410

پرینتر کانن MF4410 از سری پرینتر های چند کاره و میان رده این شرکت است. سرعت کپی 23 برگ در دقیقه و هم چنین قابلیت کپی از اسناد از مواردی است که این پرینتر را به انتخابی ایده آل برای استفاده در دفتر کار و یا استفاده‌ی شخصی می‌گرداند. پرینتر MF4410 در بازار های جهانی رقیب مدلی چون HP m1132 است و کیفیت ساخت بالای آن باعث متمایز شدن آن گشته است. سرعت چاپ این دستگاه 23 صفحه در دقیقه است. نداشتن امکان چاپ دو رو شاید یکی از معدود ضعف‌های این سه کاره باشد. همچنین این دستگاه امکان چاپ بر روی CD را ندارد که چندان هم مشکل بزرگی نیست زیرا که به ندرت نیازمند چاپ روی سی‌دی می‌شوید و بابت همین ضعف نباید از خصوصیات و امکانات این چاپگر چشم پوشی کرد. در مجموع این پرینتر از نظر کارایی با توجه به قیمت و امکانات آن مناسب ارزیابی می‌شود.

 اسکنر این دستگاه قادر به اسکن با وضوح بسیار بالایی است به صورتی که حداکثر وضوح اسکن آن 9600 × 9600 dpi است. این وضوح در اسکن بسیار بالا بوده و نسخه‌ای که در اختیار شما قرار می‌دهد از کیفیت بالا برخوردار بوده و می‌تواند جزئیات زیادی از متن و یا عکس اسکن شده به شما بدهد. شاید این ویژگی در هنگام اسکن متن چندان به چشم نیاید ولی در هنگام اسکن عکس می‌توان عملکرد مناسب این اسکنر را مشاهده کرد. سرعت کپی در این دستگاه 23 برگ در دقیقه بوده که چندان سرعت خوبی در چاپ است. امکان بزرگنمایی این دستگاه برای تهیه کپی از 25 تا 400 درصد بوده و امکان تهیه 99 کپی پی در پی از ویژگی‌های دیگر این چند کاره است. این دستگاه دارای کارتریج شماره 728 است. این کارتریج قابلیت چاپ تا 2100 برگ را دارد. شارژ این کارتریج‌ها چندان ساده نیست و باید شارژ آن‌ها را به افراد فنی سپرد.

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر کانن i-SENSYS mf4410 شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن