درایور پرینتر اچ پی مدل M28a

سیستم عامل های سازگار

  • ویندوز Vista مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز XP مناسب سیستم عامل های  32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 7 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 8.1 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • ویندوز 10 مناسب سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
4.9 / 5 ( 15 امتیاز )
4.5/5
LaserJet Pro MFP M28a printer driver

دانلود درایور پرینتر HP مدل LaserJet Pro MFP M28a

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل «LaserJet Pro MFP M28a» یکی دیگر از پرینترهای تولیدی شرکت معروف و خوش‌نام HP است که به‌مانند دیگر پرینتر تولیدی این شرکت نظیر پرینتر «M26a» از طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. پرینتر مدل «LaserJet Pro MFP M28a» سه‌کاره بوده و قادر است که علاوه بر پرینت گرفتن از اسناد و مدارک شما از آن‌ها کپی و اسکن نیز تهیه کند. ظرفیت سینی کاغذ این پرینتر به تعداد 250 برگ است و قابلیت تغذیه خودکار یا همان «ADF» را ندارد و باید به‌صورت دستی اقدام به گرفتن چاپ دورو کنید. کیفیت چاپ اسناد متنی شفاف بوده و ایرادی نمی‌توان از آن‌ها گرفت، در مورد چاپ عکس هم نباید بحث کرد چراکه این پرینتر و اکثر چاپگرهای لیزری برای چاپ عکس طراحی نشده‌اند. اما برای تصاویر گرافیکی با جزئیات کمتر و البته سیاه‌وسفید، مشکلی پیش نخواهد آمد. تکنولوژی اسکن در پرینتر «LaserJet Pro MFP M28a» از نوع «CIS» است و عمق اسکن آن 24 بیت است که اسناد و مدارک را با رزولوشنی معادل با 1200×1200 dpi اسکن می‌کند.

این پرینتر و همچنین سری M15 کوچک‌ترین پرینترهای لیزری موجود در بازار هستند و البته اقتصادی‌ترین آن‌ها. این مدل پرینتر قیمتی ارزان‌تر نسبت به هم‌رده های خود دارد اما باید توجه داشت کارکرد کارتریج آن ۱۰۰۰ برگ در طول مصرف است که البته کارتریج اولیه آن ۵۰۰ برگ به چاپ می‌رسد. همچنین مجهز به آلارم کم شدن کارتریج پرینتر است و به شما کمک می‌کند که قبل از اتمام جوهر پرینتر اقدام به شارژ کارتریج آن کنید تا از رسیدن آسیب به هد چاپگر جلوگیری شود. کد عمومی کارتریج مورداستفاده این مدل HP 48A و یا HP 44A است همچنین تعمیر پرینتر اچ پی m28a  توسط کارشناسان و تکنسین شرکت اداریزکالا صورت می پذیرد. وقتی پرینتر شما خطا داد یا کاغذ نکشید داخل دستگاه قبل از انجام هر کاری با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز به تعمیرکار به محل اعزام می شود.کارتریج اچ پی 44A

برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر اچ پی M28a شما نیاز به نرم افزار راه انداز دارید که در زیر لیستی از نرم افزار هایی که به صورت مجزا برای هر نوع ویندوز مرتب شده مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی “دانلود درایور” کلیک کنید و دانلود با بالاترین سرعت از اداریز کالا را تجربه کنید.

شاید دوست داشته باشید

راهنمای خرید بهترین کارتریج لیزری برای انواع مدل پرینتر های لیزری
پرینتر

راهنمای خرید کارتریج لیزری پرینتر

خرید کارتریج مناسب برای پرینتر های لیزری همیشه یکی از دغدغه های مشتریان است. این مقاله با عنوان راهنمای خرید کارتریج به معرفی مهمترین ویژگی‌های مهمی که باید در هنگام انتخاب کارتریج به آن توجه کنید می پردازد.

بیشتر بخوانید »
آموزش-هد-کلین-کردن-پرینتر-های-اپسون
تعمیر چاپگر

آموزش هد کلین پرینتر های اپسون

در این مطلب به چگونگی پاکسازی هد یا همون هد کلین (head cleaning) پرینتر های اپسون و همچنین مزایا و معایب این کار و تاثیرات آن بر روی پرینتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید »
دلیل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر
پرینتر

دلایل کم شدن کیفیت چاپ پرینتر

کم شدن کیفیت چاپ پرینتر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران پرینتر های لیزری و جوهرافشان حتما با آن برخورد خواهند در این مقاله میخواهیم به دلایل اتفاق افتادن این مشکل و نحوه رفع آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید »
سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن