تعمیر پرینتر اپسون L1300

تعمیر پرینتر اپسون Epson L1300

پرینتر اپسون مدل L1300، از سری پرینترهای تک کاره کمپانی EPSON است که از لحاظ زیبایی ساخت و جنس مواد به کار رفته در تولید آن به مانند دیگر محصولات تولیدی اپسون از مرغوبیت قابل قبولی برخوردار است. اپسون L1300 از تکنولوژی چاپ جوهر افشان بهره میبرد و شما میتوانید برای چاپ کردن عکس ها و اشکال گرافیکی خود با کیفیت و سرعت بالا از دستگاه مدل L1300 استفاده کنید.

تعمیرات پرینتر Epson L1300 یکی از خدمات ارائه شده در اداریز کالا است که با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان این مرکز در بالاترین سطح کیفی به کاربران این محصول ارائه می گردد. چیره‌دستی و زبدگی کارشناسان تعمیرات پرینتر اپسون در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده به دست کارشناسان و مهندسان این مجموعه باشند. جهت بهره‌مندی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر اداریز کالا می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب ‌سایت رسمی این مرکز اقدام نمایید.

تعمیر پرینتر epson L1300 در محل

لازم به ذکر است که این شرکت مفتخر است که دستگاه های پرینتر شما را درکمتر از یک ساعت در محل شما تعمیر نماید. همه مشتریان عزیز میتوانند جهت سفارش تعمیر پرینتر اپسون ال 1300 در محل با شمارهای اعلام شده در وبسایت تماس حاصل فرمایند. این امکان به شما داده میشود که تکنسینهای این مجموعه در کمتر از یک ساعت در محل شما حاضر گردند. اداریز کالا ارائه دهنده بهترین خدمات با بهترین قیمت در محل اداره و سازمان ها و منازل شما است. نیازی به انتقال دستگاه نیست و تکنسین های ما در محل حضور می یابند. مجموعه ما با کادر مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات تخصصی پرینترهای Epson به شما مشتریان گرامی است.

تمام مشتریان باید در جریان باشند که تعمیر پرینتر های اپسون باید به نحوی صورت بگیرد که ایراد فوق حداقل تا ۶ ماهه آینده بروز نکند. چراکه بارها دیده شده که دستگاهی توسط مراکز دیگر تعمیر شده ولی در ظرف کمتر از ۱ هفته مشکل فوق مجددا اتفاق افتاده.پس توجه داشته باشید که این مجموعه تمامی خدمات خود را همراه با گارانتی ارائه میدهد. اداریز کالا کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان را ضمانت می کند.

پرینتر اپسون l1300
خرید پرینتر اپسون L1300

نکات نگهداری پرینتر اپسون L1300

نحوه صحیح نگهداری از پرینتر اپسون L1300 دارای نکات ساده ای می باشد که در این مقاله مطرح شده است. یکی از عواملی که متاسفانه بیشتر کاربرای پرینتر ازش غافل هستن و بهش اهمیت نمیدن، اینه که این دستگاه پرینتر نیاز به مراقبت و نگهداری داره. در واقع نگهداری از پرینتر اپسون L1300 یا به طور کلی تمامی پرینتر های اپسون جوریه که اگه به درستی صورت نگیره، روند فرسایشی اونا سرعت میگیره و زودتر از کار میفتن. این در حالیه که با رعایت اصول نگهداری درست از پرینتر L1300 و اجرای یه سری ترفندها، میشه به بهترین شکل از پرینتر استفاده کرد و عمرش رو افزایش داد. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مراقبت و نگهداری صحیح از پرینتر L1300 اپسون را برای شما بازگو کنیم: 

1- به‌طور مرتب از پرینتر epson L1300 استفاده کنید

در موضوع استفاده و نگهداری صحیح از پرینتر این موضوع از اهمیت فراوانی برخوردار هست. استفاده مرتب از پرینتر Epson L1300 بسیار ضروری می‌باشد. چرا که کار نکردن با دستگاه موجب خشک شدن هد پرینتر اپسون L1300 میشه. بنابراین حتی اگر به‌طور منظم کار چاپ ندارید سعی کنید حداقل هر 12 روز یکبار با پرینتر اپسون L1300 چاپ کنید تا هد خشک نشه و دستگاه شما سالم بمونه. در نگهداری از پرینتر های جوهر افشان ، مراقبت و استفاده صحیح از هد دستگاه بسیار ضروری است.

2- گرد و خاک داخل پرینتر را تمیز کنید

یکی از نکات مهم در نگهداری از پرینتر اپسون اینه که داخل پرینتر رو به‌طور منظم تمیز کنید. وجود لایه گرد و خاک و دوده داخل پرینتر باعث از کار افتادن دستگاه میشه. برای پاک کردن گرد و غبار بهتره از پارچه‌های بدون پرز و کمی مرطوب استفاده کنید. این کار رو به آرامی انجام بدید؛ حتی اگر گرد و غبار و دوده زیادی داخل پرینتر مشاهده کردید. فراموش نکنین که فرایند پاک سازی پرینتر، باید وقتی که این دستگاه خاموشه انجام بشه.

3- استفاده از جوهر مرغوب و با کیفیت

اگر سلامت هد پرینتر و همچنین کیفیت چاپ پرینتر برای شما اهمیت دارد، استفاده از جوهر اصلی و با کیفیت یکی از مهم ترین و ضروری ترین کار هایی است که می بایست انجام دهید. همان‌طور که می‌دانید جوهر پرینتر، نقش مهمی در کیفیت چاپ دارد. شما می توانید جوهر مناسب و با کیفیت را برای پرینتر epson L1300 از فروشگاه اداریز کالا خریداری کنید. همچنین برای درک بهتر و بیشتر جوهر مناسب برای پرینتر اپسون خود می توانید مقاله ( انواع جوهر پرینتر را چگونه بشناسیم؟ شناسایی جوهر اصل از تقلبی ) را مطالعه کنید. برای خواندن این مقاله روی متن رنگی کلیک کنید.

تعمیر هد پرینتر اپسون L1300

مهمترین قطعه در پرینتر های جوهرافشان، ** هد پرینتر ** است که وظیفه چاپ عکس بر روی کاغذ را دارد. این قطعه ارزش بالایی در پرینتر دارد و معمولا 1/3 هزینه خرید پرینتر پول هد آن است. در هنگام فروش پرینتر، فروشندگان خریدار را به محافظت از هد آن راهنمایی می کنند و تاکید ویژه ای بر نگهداری از هد پرینتر دارند. همان طور که در بالا ذکر شد، پرینتر های جوهر افشان می بایست حداقل هر 12 روز یکبار چاپ بگیرند تا هدشان خشک نشود. همچنین یکی دیگر از راه های محافظت از هد، ریختن جوهر با کیفیت و مرغوب در داخل پرینتر است که نقش بسزایی در سلامت هد پرینتر دارد.

یکی دیگر از خدماتی که در شرکت ما به صورت تخصصی انجام می شود، تعمیر هد پرینتر های جوهرافشان است. نکته ای که شما عزیزان باید بدانید این است که تعمیر هد در محل کار یا منزل شما امکان پذیر نمی باشد زیرا برای تعمیر هد پروسه زمان بری لازم هست. مجموعه اداریز کالا تمامی هدهای خراب را تا 90% درست کرده و بستگی به نوع صدمه زمان لازم دارد.

تا آنجایی که متخصصان مجموعه ما بتواند، سعی می کنند تا هد دستگاه شما را تعمیر یا سرویس کنند، اما اگر امکان احیا دوباره هد وجود نداشت شما عزیزان می توانید هد اورجینال و اصلی ساخت کشور ژاپن پرینتر اپسون L1300 را از فروشگاه اداریز کالا خریداری کنید، تا با خیالی راحت دستگاه شما به مانند روز اول تصاویری با کیفیت را برای شما چاپ کند. شرکت اداریز کالا وارد کننده هد پرینتر های جوهرافشان اپسون است. پس نازل ترین قیمت هد پرینتر را شرکت ما دارد و کیفیت و قیمت هد را تضمین می کنیم.

epson-L1300-printer-head
برای خرید هد اورجینال پرینتر اپسون L1300 روی تصویر بالا کلیک کنید.

سخن پایانی

 بهترین گزینه برای کارهای اداری و دفترهای فنی جهت چاپ نقشه و جزوات رنگی می باشد. به لطف 2 مخزن جوهر مشکی که اپسون برای L1300 در نظر گرفته هیچ نگرانی برای کاربر از نظر استفاده بیشتر از رنگ مشکی ایجاد نخواهد کرد. با توجه به هزینه بسیار پایین چاپ در این پرینتر ها و قیمت مناسب پرینتر اپسون L1300 به راحتی توانایی رقابت با پرینترهای لیزری رنگی را خواهد داشت زیرا از سرعت بالایی در چاپ برخوردار است و پر سرعت ترین پرینتر تک کاره اپسون به شمار می رود. اگر پرینتر شما دچار مشکل شده است و یا سوالی در رابطه با دستگاه خود دارید، می توانید از متخصصان و کارشناسان ما بهره ببرید.

سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن