سوالات متداول

پاسخ سوالات شما

در این صفحه سوالات متداول کاربران اداریز کالا و دیگر محصولات و خدمات اداریز کالا پیش روی شما قرار دارد. اگر پرسشِ بی‌پاسخی درباره‌ی یکی از محصولات یا خدمات شاتل یا هر یک از موضوعاتی که در این صفحه مشاهده می‌فرمایید، در ذهن دارید، می‌توانید روی موضوع مورد نظر کلیک کنید تا متداول‌ترین پرسش‌های مطرح شده از سوی کاربران را به همراه پاسخ‌های آن‌ها مشاهده کنید. ممکن است پرسش شما نیز مشابه یکی از این پرسش‌‌های متداول باشد.

در این بخش می توانید سوالات متداولی که توسط مشتریان و مخاطبان پرسیده می شود را مشاهده نمائید. مشاهده این پرسش و پاسخ ها موجب پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهد شد. پیشنهاد می کنیم همه این سوال و جواب را مطالعه فرمائید. ممکن است سوالی در حال حاضر برای شما مهم نباشد اما در حین کار با سایت اداریز کالا نیاز به پاسخ آن داشته باشید. وجود بخش پرسش و پاسخ به این مفهوم نیست که سایر روش های پشتیبانی در دستور کار قرار نمی گیرد. شما می توانید مستقیما با پشتیبانی سایت تماس گرفته و سوالات خود را بپرسید.

phone-mobile-dial-phone

تلفن:

88844045 – (021)  | 88309336 – (021)

     09382204804           |          09902204804

interface-time-recent

پاسخگویی:

شنبه تا پنجشنبه از 9:00 تا 20:00

به غیر از روز های تعطیل

پر تکرار ترین پرسش ها

اداریز کالا سامانه ارائه خدمات در محل است که کلیه خدمات عمومی و تخصصی مربوط به تعمیرات پرینتر و ماشین های اداری را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

  • انجام خدمات در زمان دلخواه شما
  • شفافیت در خدمات و هزینه
  • مشاوره و پشتیبانی تلفنی
  • سرویس و تعمیر تخصصی ماشین های اداری
  • سرویس در محل
  • ضمانت خدمات و قطعات

اداریز کالا از راه‌های زیر با مشتریان در ارتباط است.

  • شماره تماس: 09382204804 – 02188844045
  • آدرس ایمیل: [email protected]
  • آی دی تلگرام: edariskala@
  • آی دی اینستاگرام: https://www.instagram.com/edariskala
  • آدرس اداریز کالا: تهران، میدان هفتم تیر، پل کریمخان زند، خیابان ایرانشهر شمالی، کوچه باقری قصرالدشتی، پلاک 1، واحد 10
  1. ابتدا درخواست خود را از طریق سایت اداریز کالا ثبت کنید.
  2. پشتیبانان اداریز کالا با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند.
  3. کارشناس مربوطه در زمان توافق شده، در محل شما حاضر و دستگاهتان را تعمیر می‌کند.
  • تعمیر کاران حرفه‌ای، آموزش‌دیده و دارای گواهینامه فنی را اعزام می‌کند.
  • مشکلات مشتریان را با خدمات سریع، رفع می‌کنند.
  • تعمیرکاران، مشکل دستگاه‌های مشتریان را در محل رفع می‌کنند.
  • مرکز ارتباطات اداریز کالا همیشه پاسخگوی مشتریان است.
  • تعمیرات تخصصی پرینتر و ماشین های اداری در همه برند ها
  • تعمیرات پرینتر اچ پی
  • تعمیرات پرینتر اپسون
  • تعمیرات پرینتر کانن و دیگر برند ها
  • تعمیرات دستگاه کپی شارپ، توشیبا و دیگر برند ها
  • تعمیرات دستگاه فکس و اسکنر
  • شارژ و تعمیر کارتریج های لیزری و جوهر افشان

لازم به ذکر است که هم قطعات و هم خدمات انجام شده اداریز کالا دارای یک ماه گارانتی است. همه سرویس کارهای اداریز کالا در زمینه تخصص خود آموزش دیده و گواهینامه دارند و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهند.

رضایتمندی شما اولویت اول ماست. ما متعهد هستیم که در کنار شما بمانیم تا زمانی که شما به صورت کامل از خدمات ما راضی بوده باشید. در کنار خدمات ارزنده و حرفه ای این شرکت سعی در جلب رضایت مشتری با مناسب ترین قیمت داشته ایم.

سوالات متداول مشتریان

سوالات رایج کاربران درباره پرینتر

متخصصین اداریز کالا با توجه به نیاز مخاطبین پاسخگویی به پرسش ها را انجام خواهند داد. نکته ی دیگر در انتخاب پرسش ها ، کاربردی بودن آن ها می باشد. منظور از کاربردی بودن این است که ، پرسش مورد نظر برای طیف وسیعی از کاربران ، مفید باشد . به عنوان مثال ، پاسخ به پرسش هایی که برای  بهره مندی از امکانات پرینتر ، آشنایی با قطعات مختلف آن و استفاده بهینه ی از پرینتر مطرح می شوند مفید بوده و باید مورد توجه قرار بگیرند.

سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن