تعمیرات پرینتر های اپسون در محل

تعمیر پرینتر های اپسون در محل

تعمیرات پرینتر Epson در محل

تعمیر پرینتر های اپسون در محل متشکل از عیب یابی و سرویس تمام قطعات چاپگر می‌باشد. در پرینترهای لیزری EPSON با توجه به اینکه تعداد چاپ روزانه پرینتر توسط کاربران متفاوت است، دستگاه در بازه های زمانی مختلفی نیاز به سرویس دارد. بیشتر مشکلاتی که در چاپگر ها بوجود می‌آید در کیفیت چاپ دستگاه نمایان می‌شود. از دلایلی که باعث می شود کیفی چاپ پرینتر Epson شما دچار مشکل شود عبارتند از:(1- شارژ غیر اصولی کارتریج با تونر بی کیفیت 2-کارتریج طرح 3-استفاده از کاغذ نامرغوب ). بهتر است برای جلوگیری از صدمه جدی و پر هزینه و زمانبر شدن فرایند تعمیرات پرینترتان، حتما در دوره های چند ماهه به فکر سرویس چاپگر خود باشید. در این مقاله به نحوه فرایند تعمیرات و تعویض قطعات پرینتر اپسون (Epson) در محل می پردازیم.

تعمیر پرینتر اپسون به چه شکل است؟

بنابر نوع پرینتر شما که جوهرافشان باشد یا لیزری تعمیرات پرینتر شما می تواند متفاوت باشد. عمده مشکلات پرینتر های جوهرافشان اسون می تواند در هد دستگاه باشد که مستقیما با کیفیت چاپ شما در تماس است. اما عمده مشکلات در پرینتر های لیزری می تواند به دلیل کارتریج دستگاه شما باشد. همانطور که در بالا گفته شد عمده مشکلات پرینتر های لیزری و جوهرافشان اپسون در کیفیت چاپ تصاویر نمایان میشود و باید به فکر حل مشکلات آن باشیم. هنگامی که با مشکلات پرینتر رو به رو شدید کافی است که سرویس دستگاه خود را به یک تعمیرکار کاربلد بسپارید تا دستگاه را برای شما تعمیر نماید.

تعمیر پرینتر های اپسون در اداریز کالا

اداریز کالا یکی از بهترین و تخصصی ترین مراکز تعمیرات پرینتر های اپسون می باشد که شما عزیزان می توانید تنها با پر کردن فرم درخواست تعمیرات پرینتر Epson به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید تا تعمیرکاران ما با شما تماس بگیرند و از خدمات ویژه و اختصاصی ما بهره مند شوید. شرکت اداریز کالا خدماتی در زمینه تعمیر پرینتر EPSON و سرویس تمامی دستگاه ها از کمپانی EPSON در سرتاسر استان تهران و مراکز خود در نظر گرفته است. شرکت ما برای مشتریان جدید خود جشنواره ای گذاشته است که اولین تعمیر دستگاه شما با 10% تخفیف همراه خواهد بود پس سریعتر دست به کار شوید.

فرایند تعمیرات پرینتر های اپسون در محل

  1. ابتدا شما عزیزان می بایست درخواست خود را مبنی بر تعمیرات دستگاهتان از طریق شماره تلفن های سایت به ما اطلاع دهید.
  2. سپس یکی از تعمیرکاران ما برای ارائه توضیحات تکمیلی و توضیح نحوه تعمیر دستگاه با شما تماس خواهد گرفت و هزینه تقریبی را اعلام می کند.
  3. سپس در زمانی که توسط خود شما معین می شود تعمیرکار ما به همراه ابزار و قطعات لازم در محل حاضر می شود و فرایند تعمیر چاپگر را آغاز می کند.
  4. بعد از انجام تعمیرات دستگاه توسط شما خود شما چک می شود و دستگاه صحیح و سالم تحویل داده می شود. نکته:(خدمات و قطعات تعویضی اداریز کالا ضمانت شده هستند و نگرانی از این بابت نداشته باشید.)
  5. در آخرین مرحله هزینه و اجرت تعمیر از مشتریان دریافت میشود.

خدمات تعمیرات پرینتر اپسون اداریز کالا شامل چه قطعاتی می شود؟

  • تعمیر و تعویض ترنسفر پرینتر اپسون
  • تعمیر یونیت اسکنر (رنگی و سیاه سفید)
  • عیب یابی و تعمیر LCD چاپگر اپسون
  • تعمیر برد پاور پرینتر Epson
  • تعمیر منبع تغذیه دستگاه
  • تعمیر کاغذکش (پد و پیکاپ) پرینتر
  • تعمیر فیوزینگ و فیلم فیوزینگ دستگاه
  • تعمیر و تعویض کابل فلت پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر کلاج و سلونوئید پرینتر
  • و تمامی قطعات موجود در پرینتر های لیزری و جوهر افشان اپسون

چرا اداریز کالا را برای تعمیر پرینتر اپسون انتخاب کنیم؟

♦ مشاوره تلفنی رایگان برای مشتریان گرامی جهت رفع مشکل پرینتر اپسون

♦ اعلام هزینه تقریبی به مشتری در اولین تماس

♦ ارائه پرینتر جایگزین برای مشتریان در صورت زمانبر بودن تعمیرات به صورت رایگان

♦ گارانتی خدمات و قطعات تعویضی پرینتر

♦ تست نهایی پرینتر توسط مشتری و آگاه کردن شما از فرایند و چگونگی تعمیرات صورت گرفته

درباره اداریز کالا بیشتر بدانید

شرکت اداریز کالا با نزدیک به 2 دهه سابقه و تجربه در زمینه ماشین های اداری و پرینتر آماده است که تعمیرات پرینتر شما را بر عهده بگیرد و ذکر این نکته خالی از لطف نیست که حتی دستگاه هایی که دیگر شرگت ها و تعمیرگاه های پرینتر از عهده آن بر نمی آیند تعمیرکاران خبره و کاربلد ما به راحتی می توانند آن را انجام بدهند. شرکت ما از کیفیت و نحوه تعمیر پرینتر خود مطمئن است و همیشه خدمات و قطعات تعویضی خود را ضمانت می کنیم و این اطمینان را به مشتری می دهیم که شرکت اداریز کالا یکی از بهترین تعمیرگاه های پرینتر در استان تهران است و با شرکت های بزرگی کار می کند. کسب رضایت مشتری در اداریز کالا هدف اول و آخر تعمیرکاران ما است و از هیچ گونه تلاشی برای رسیدن به این مهم دریغ نخواهیم کرد.

 ( یکبار اعتماد به ما = تبدیل شدن به مشتری دائمی اداریز کالا )

4 دیدگاه دربارهٔ «تعمیرات پرینتر های اپسون در محل»

  1. سمیه سعیدی

    سلام ببخشید من پرینتر اپسون L382 دارم.
    چند روزه که وقتی پرینترم کپی یا پرینت میگیره بجای رنگ آبی رنگ صورتی بیرون میده، مشکلش چیه؟

    1. مدیر سایت

      با سلام
      کاربر گرامی، این مشکل اغلب به دلیل خشک شدن یک کارتریج به وجود می‌آید . پس ابتدا میزان جوهر کارتریج ها را بررسی نمائید و در صورت خالی بودن کارتریج برای شارژ یا خرید کارتریج اقدام کنید.
      همچنین می توانید از خدمات شارژ کارتریج ما استفاده کنید.

  2. سوگند موچانی

    سلام. بنده پرینتر اپسون C110 دارم. جدیدا پرینترم همه چاپ هارو فقط یه قسمت کوچکش را پرینت میگیره و کاغذ رو میده بیرون. مشکلش چه چیزی می تواند باشد؟

    1. مدیر سایت

      سلام خانم. این موردی که شما به آن اشاره کرده اید با بروز رسانی درایور پرینتر خود برطرف میشود. لطفا در ابتدا درایور فعلی پرینتر خود را از کامپیوتر خود حذف کنید و سپس درایور پرینتر خود را از سایت ما دانلود کنید و نصب کنید. اگر باز سوالی برای شما پیش امد در خدمتیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن